Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S2-re biztos van, ezért arra következtetek, hogy az egyszerű szerkezete miatt biztos van az előző szériákra is!

eBay link
link
itt kiszámíthatod ,hogy a te motorodra létezik-e megfelelő kiegészítő plexi .
szia Sanyi ! itt van egy eladó túraplexi (ha még nem adták el )
link

egyébként amit te láthattál az mra kiegészítő plexi lehetett .nemrég valahol láttam hirdetést (de most nem találom) 15 e. forint és azt írták ingyne felszerelik .így néz ki :
Láttalak..! Ritkán járok Pesten de pénteken, arra volt dolgom és pont a Nyugatinál áltam a lámpánál mikor bevágtak a motoros sünök és zárták az utat... ...A végét zártad. .Elöszőr nem tudtam mi ez a felvonulós haccacáré..este olvastam..Gratula! Ügyes vagy!
Szerintem dícséretes, ha az idősebb korosztály is motorozik remélem fogok én is még úgy harminc év múlva
Szia!
Felengedett kuplungnál inkább a váltó zörög szerintem, hisz akkor a lamellák zárva vannak. Berbert kérdezd róla, biztosan van ötlete. Egyébként gratulálok a géphez, nagyon szép
Adatlapod töltsd ki, hogy tudjuk kivel társalgunk
Erre majd akkor is emlékezz, amikor te fogsz ugyanúgy ott ülni :) :) :)
Lehet ez is, de ha kiveszem a gyertyát, az látszik rajta, hogy a benzinben tocsog, vagy az olajos benzines lecsóban, vagy nem
Mikor beindította, füstölt rendesen, kérdeztem is, olajat nagyon eszi mondta, hogy csipegeti. Lehet, inkább zabálja
Az olaj így fentről folyik lefelé, végig a szívószelep száron, tányéron, be a hengerbe. Az egyik haverom kínlódik ilyesmivel, egy nagyon sokat futott gépen. Csak egy szelepszár szimeringet cseréltünk, és azóta hamarabb beindul a (3.) henger. Azért nem többet, mert nem kapunk sehol 1 mm-es lapkát és nem tudunk hézagolni 3 db hengeren. 0,05 mm alatti a zselephézag! Ha lesz, rendbe lesz rakva. Az a gép közel 170 ekm-et futott, néha nyél gázon, gumit füstölve, stb. stb.
Annyira felhordaná az olajat, hogy amiatt köpi be a gyertyát
Ahogy így gondolkodom róla, lehet még olaj gond is. Szelepszár-szelepvezető kopás. Nem lepődnék meg. Eszi az olajat? Nanná hogy "nem" , de vajon de?
Sziasztok!
Biztos volt már ilyen kérdés, meg olvastam is, hogy az FZS 600nak szokott zörögni a kuplungja.
Tegnap lettem a tulajdonosa egy 2002es 600as Fazernek, és alapjáraton üresben rendesen zakatol a kuplung...
Az is furcsa, hogy nagyon kint fog a kuplung (szerintem). Lehet az a hiba, hogy kopottak a lamellák? És az okozhat zörgést?
Más jellegű kérdés: egy ilyen kuplungszerelésnek neki szabad állni otthon? Eddig 400as Burgmanom volt, azt végig itthon szereltem, túlnyomórészt sikeresen. Elég komoly szerszámozottság van itthon, meg konyítok is hozzá valamennyit
Üdv!
Azt mondta a tulaj, hogy be van köpve a gyertya, ha kiveszi, azt látja.
A TÖKÉLETES NŐ mi? Amúgy pont tegnap volt egy szőke hölgy egy FZ1 N-el tegnap a Jeli túrán. Nagyon magas se volt, viszont... nagyon-nagyon...! Ugye ugye, érdemes lenne néha motorozni menni...
Alkatrész van, de ahogy Babulu írja, ne menj magyarországi kereskedőhöz, mert már nem tudják mit kérjenek el. eBayon is rikán van henger-dugó ehez, más mindene XJ600, de pont ez a rész gázos. Blokk csere irreleváns.

Nagyon szép ez a gép. Nagyon fel lett újítva. Nem hiszem, hogy ne szedték volna cafatokra, és mégsincs meg a hiba, vagy esetleg megvan, de jobb ha nem tudsz róla. Ráadásul nem friss Német, mert Mo.-n üzemben volt, de lejárt, tehát min 2~3 éve itt van.

Saccolom hogy a karbi dzsuva/dugulás már meg lett nézve. Az a leg egyszerűbb... Azt is nehezen hiszem, hogy a szelephézagot nem lesték meg. A maradék probléma meg nagyon gázos/drága is lehet.
Ijj most nézem, hogy ez ez nem is az én ismim. Ellenben ő ugyan ilyen szőke, magas és szintén bordó fazere van Akkor már két szőke fazeres is van
Én csak a magam japán beles gépéből tudok kiindulni: mindent meg lehet rendelni a kereskedésbe, vagy a red baronba, de előfordulhat, hogy az egész motor nem ér annyit. Nekem 100+áfát mondtak a kuplungkosárra, szerelőm, aki honda raktárba is dolgozik is azt mondta, hogy 100. Benzincsapra 50-et mondott a red baron. Nem tudom, hogy a yamahánál hogy van, de gondolom hasonlóan elkeserítően

Amúgy ez a henger nem megy nem lehet attól, hogy dzsuva van a rendszerben? Esetleg belerohadt benzin vagy ilyesmi?
köszi!
Igen, azt írja, hogy néha leáll..... mikor beindította, egyáltalán nem ment, úgyhogy nem tudom. Majd meglátjuk.
Alkatrészt be lehet szerezni hozzá Mondjuk akár márkakereskedésből
Ilyen plexiről valakinek véleménye?Ja az előbb kimaradt hogy 180 cm magas vagyok.
http://bikepics.com/pictures/1...
Helló!
Olyan problémám van a menetszél a mellkasomra tereli a szelet és így huzatos a sisakom.Abban kérnék segítséget h létezik e olyan plexi ami olyan magas mint a gyári csak a felső széle más ívvel rendelkezik hogy felfele terelje a szelet ne a mellkasomra!
Előre is köszi
Eleve nem hiszek a tulajnak. Gyujtás nem lehet mert 2-2 henger egy trafón van, és akkor a fele menne csak a motornak. Esetleg gyertya/pipa/gyujtókábel? Leginkább szelephézagra gyanakodnék (a szelep még nem támaszt ki, de már messze nem zár eléggé), de akkor kompresszió se lenne, vagy hazudik a tag. A karburátorból meg vagy nem kap, vagy túl sokat kap. Esetleg a pillangó elszabadul, de ez kizárható. Tehát, úszó/tűszelep (akkor viszont túl is folyna és benya tócsa lenne), dugulás viszont állalndó és nem eseti jellegű hibásodás. A membrán szakadás nem okoz ilyen dolgot, csak fogyasztás növekedést. Szóval passz, és hatalmasat lehet szívni egy ilyennel, akármennyire olcsó, ennek híg a leve. Biztos megjavítható, de amire megjavíttatod, többe van, mint egy menetkész. Szal: GTK Szerintem nem véletlen hanyagolja a tag kedvenc, felcsicsázott, szépen tartott motorját.
Szia Berber!
Erről írj légyszi véleményt! A pirosat elvitték, ezt ma délelőtt néztük meg, nagyon baba állapotban van, de van egy nagy bibije, nem megy a 2. henger. Vélemény, mi lehet Kompresszió van benne, azt mondja a tulaj ha igaz, más mi lehet, karburátor esetleg
Köszi!
Jakabszállásos képeken láttátok azt a nyugdíjas bácsit Dainese bőrcuccban és Ducatin? Elég vegyes gondolatok fogantak meg bennem. Érdekesnek találtam.
Mondjuk olcsóbb sem