Április 22-én, pénteken elkezdődött életem egy új szakasza.
Elhoztam a kiszemelt motort Budaörsről, egy kék FZ6 S2-t.
Péntek du. indultam el, persze a legnagyobb forgalomban, szinte nulla motoros tapasztalattal. Persze a kereskedésben 'megízleltem' a féket, kuplungot, egy kis szlalom, vészfék próba, manőverezés. De utána irány Pest, anyámékhoz, első pihenő gyanánt. Utána meg egy füzesabonyi MOL kutas kávézás beiktatásával egyből haza, Debrecenbe. Első tapasztalatom, hogy csodálkoztam, milyen jól viseltem (először ültem ilyen hosszú úton motoron). Igen kényelmes ez a motor. Plusz még egy igen magas tanktásákával is nehezítettem a dolgom, de előnyt kovácsoltam belőle, mert a Hortobágyon már azért haladtam és a táskára dőlve igen jó volt a vezetési komfort 130km/h környékén. Persze csak a tiszta egyenesekben mentem ennyit, egyébként kanyarban és településen óvatosan és a megengedett sebességgel. Azóta Debrecen és környéki néhány 100 km-t, plusz egy szarvasi kiruccanást tettem meg vele. Fogyasztás kb 4.8 liter/100km.
Szóval nagyon tetszik, tényleg kezes, de észnél kell lenni, már most tapasztalom, hogy annyira nem kezdőknek való, igyekszem tudásban is felnőni hozzá. Mivel elérte a 10000km-t a futás, plusz 3 év, így lecseréltem a hűtőközeget (UNIX G12+ aluprotect, deszt víz 1:1), MOTUL 5100 10W50 olaj és szűrő. Vettem egy hiflo levegőszűrőt, de a pereme keskenyebb, mint kéne, úgyhogy vagy gyári vagy K&N betétszűrőt kap. Fékfolyadékot is cserélem, azt DOT5.1-re. Csuklók, bowdenek kenése, komplett átnézés, amit egy nagyszervíznél meg kell nézni. Legalább tudom, hogy megvan, nem úgy, mintha elviszem a márkaszervízbe és ki tudja, hogy mit csinálnak rajta, mert ha az előírt dolgokat kellene végignézni, akkor jóval tovább tartana, mint szokott. Abba az időbe nem fér bele annyi minden, mint, ami elő van írva.
Egy kicsit hosszúra sikerült, elnézést érte.
Széles utat mindenkinek.
Hali
Honnan tudnék olcsón hátsó fékbetétet rendelni, a 2004-es fz6-s es Yamahámhoz, mert a tatai szervízbe több mint egy hónapja várok hogy érkezzen meg, igaz utángyártott, de negyed annyiba kerülne. És meguntam a várást.
Jah kellemes túrázós hang..., én sem szeretm azt a fajta kerítéssszagató hangot, amitől csak a fejem fáj kb. a 20km után.
A potya karbiszinkront meg ne hagyd ki..., máshol 5-6ezreket kérnek érte.
Igen már írtam az egyik válaszomban, hogy azért jóval jobban véd a széltől...., ismerősnek GSR600-ázasa van és mikor mentünk olyan 150-160 körül ő már csutkára a motoron hasalt....
Az szelet viszont kicsit kevésbé tolerálja a motor...(persze erős szélnél).
Na, egy kacifántos történet után végülis egy LeoVince SBK EVO 2-es fog dorombolni a motoron hamarosan. Kerestem infókat és akkor találtam ezt a fórumon. Belinkelem, hátha másoknak is jól jön, bár nem atomfizika, és nem is csak Leo aktiválásához hasznos.
Elhoztam a kiszemelt motort Budaörsről, egy kék FZ6 S2-t.
Péntek du. indultam el, persze a legnagyobb forgalomban, szinte nulla motoros tapasztalattal. Persze a kereskedésben 'megízleltem' a féket, kuplungot, egy kis szlalom, vészfék próba, manőverezés. De utána irány Pest, anyámékhoz, első pihenő gyanánt. Utána meg egy füzesabonyi MOL kutas kávézás beiktatásával egyből haza, Debrecenbe. Első tapasztalatom, hogy csodálkoztam, milyen jól viseltem (először ültem ilyen hosszú úton motoron). Igen kényelmes ez a motor. Plusz még egy igen magas tanktásákával is nehezítettem a dolgom, de előnyt kovácsoltam belőle, mert a Hortobágyon már azért haladtam és a táskára dőlve igen jó volt a vezetési komfort 130km/h környékén. Persze csak a tiszta egyenesekben mentem ennyit, egyébként kanyarban és településen óvatosan és a megengedett sebességgel. Azóta Debrecen és környéki néhány 100 km-t, plusz egy szarvasi kiruccanást tettem meg vele. Fogyasztás kb 4.8 liter/100km.
Szóval nagyon tetszik, tényleg kezes, de észnél kell lenni, már most tapasztalom, hogy annyira nem kezdőknek való, igyekszem tudásban is felnőni hozzá. Mivel elérte a 10000km-t a futás, plusz 3 év, így lecseréltem a hűtőközeget (UNIX G12+ aluprotect, deszt víz 1:1), MOTUL 5100 10W50 olaj és szűrő. Vettem egy hiflo levegőszűrőt, de a pereme keskenyebb, mint kéne, úgyhogy vagy gyári vagy K&N betétszűrőt kap. Fékfolyadékot is cserélem, azt DOT5.1-re. Csuklók, bowdenek kenése, komplett átnézés, amit egy nagyszervíznél meg kell nézni. Legalább tudom, hogy megvan, nem úgy, mintha elviszem a márkaszervízbe és ki tudja, hogy mit csinálnak rajta, mert ha az előírt dolgokat kellene végignézni, akkor jóval tovább tartana, mint szokott. Abba az időbe nem fér bele annyi minden, mint, ami elő van írva.
Egy kicsit hosszúra sikerült, elnézést érte.
Széles utat mindenkinek.
Bárhonnan, de pesten tudsz rendelni, sőt akár meg is veheted azonnal. Motoroazis egyéb helyek...
ha valakit érdekel írjon bátran vagy hívjon
70/967 2181
Telóval csináltam a képeket, készítek majd ma fényképezővel is! Azokon talán majd több látszik.
Honnan tudnék olcsón hátsó fékbetétet rendelni, a 2004-es fz6-s es Yamahámhoz, mert a tatai szervízbe több mint egy hónapja várok hogy érkezzen meg, igaz utángyártott, de negyed annyiba kerülne. És meguntam a várást.
A potya karbiszinkront meg ne hagyd ki..., máshol 5-6ezreket kérnek érte.
Az szelet viszont kicsit kevésbé tolerálja a motor...(persze erős szélnél).
A harmadik képen pedig a galamb "nyomai"....
http://www.fz6-forum.com/forum...
de a csere kmerhez nem köthető
Kmer = Kilométerer? Kilometer = KM (és már tartalmazza az általad leírt "er"-t)
Mikor jön el a csere ideje amúgy, kb ?(vez.lánc)