Előre a jó fékhatás miatt(melegen!) én ezekböl mazsoláznék:
-PIRELLI dragon vagy diablo supercorsa
-MICHELIN power race vagy one esetleg pilot power(ez utcai sport már csak)
-METZELER racetec vagy rennsport
-DUNLOP D211 vagy D209
-CONTINENTAL raceattack
Nem tudom, az én esetemre gondolsz-e, de az 8 fokban történt tavaly, épp az volt a baj, hogy nem ragadt s én tapasztalatlan voltam/vagyok a hideg gumikkal.
Ha már Michelin akkor Power Pure, abból elvileg még van 2ct-s is De nem értek hozzá, nekem csak mondták Nekem bejött a Sportec M3, de azt csak párban szabad cserélni
Na jó, lassan megérik a cserére úgyis. Köszi az infót, de a továbbiakban örömömre lenne, ha ajánlanál valamit helyette, valami szupersportot. A hátsót nem akarom cserélni, mert nem sokat volt használva, de előre elfogadok tippeket. Emlékszem, sokat beszéltetek róla, de mindenki mondott mindenfélét. Maradjunk csak a szupersportnál! :)
Az gyári gumija ha jol tudom. Drasztikus vészfékezésnél kellene megcsúsznia esetleg a gyári vagy túra gumiknak. Nem ha nagyobbacskát fékezel.(esetleg első elindulás után 100m-re történik akkor még elképzelhető)
Ezért szajkózom minduntalan:előre csak (gyárilag mintás) szupersport gumit tegyetek!
'06-oson [és annak a modelljein] a 0-2000 közötti ford.szám.mérő rublika is villog. Télen kb. 5 percig, most 3 körül, de nyáron, melegben lemegy 1.5-2 percre. Ilyenkor két vonalig felmegy az üzemi hőfokmérő, mikor elindulok, általában visszaesik egyre, de kb. 300-350m megtétele után ismét beáll. Én, míg kimegyek a kisvárosunk széléig [Szeged mellett lakom] kb. 2 km, már szoktam neki húzni a városon kívüli úton, ami 12 km táblától, tábláig. Szóval kap 3 perc melegedést állva, majd 50-60 km/h órás "izzítást" 2 km-en át s ott a rajtvonal. Városban, mikor egyes-esetleg kettesben kell döcögjek, akkor szokott felmenni a hőmérő 50% fölé, szerintem van az 70% is, de amint gyorsítok, visszamegy a "helyére", ha értitek.
Az én fékem is nyikorog, nem hinném, hogy ez probléma lenne.
Az a gumi csúszni is fog, olyan lesz MINDIG mint a mostanim az első 10 percbe... Tegyél fel ragadósabbat, azzal nem fogsz csúszkálni.
A pilot road elég csúszós fajta, kérdezd csak meg Zacket! Esőben egyenesen katasztrófa! Amúgy meg erősen túragumi, szóval annak idő is kell meg meleg is, ellenben nem kopik úgy mint egy sportos fajta
Nem tudjátok esetleg, miért nyikorognak úgy a fékeim, mint egy régi roncsnak? :D Első, és hátsó is. Minden mosáskor bemostam a fékpofák közé, hátha valami kosz ment bele, de már régóta csinálja. Ciki vele fékezni, mikor valami forgalmas [gyalogos forgalom] helyen vagyok.
Illetve megint kellett egy kicsit nagyobbat fékezzek, és mivel múltkor csúnyán elvágódtam, óvatosabban használom az első féket, de csak csúszkálnak a gumik... _Már ~20 fok van kint átlagban, de még mindig hideg lenne az aszfalt? Hátul Michelin Pilot Road I-em van, elől meg valamiféle Dunlop, pontosan nem emlékszem rá. Pilotban alig van 3e km.
köszönöm a válaszod! időközben találtam tűrhető áron plexit ,bár vannak számomra érthetetlen dolgok .Pl.: ezt a plexit "Puig" néven hirdetik ,de Givi plexinél is ezt a képet találtam .A másik ami zavar ,hogy 98-00 -ig gyártott FZS600 -hoz írják ,de az enyém 2001 -es .Bár nem hiszem ,hogy bármi különbség lenne de a lányeg ,hogy nem értem http://www.euromotor.hu/shop/p...(98-99)-szelterelo-plexi-kd122s.html
Nekem két éle csimmám is van, az egyik egy frankó Sidi Vertigo, a másik egy Prexport Sonic. A Sidinek vannak szellőzői, a Prexport meg perforált. Tapasztalat: ha a Sidinek nyitom a szellőzőit, akkor kb ugyanaz a határ, mint a perforált Prexportnál, tehát olyan 80-tól kezd befújni a szél. A Sidi zárt szellőzőkkel simán használható 16 fokba, de azért a vastag okni, vagy valami spéci szélfogós előny A vizet a Sidi tovább tartja kint, de értelem szerűen nem vízálló, már ha ez szempont! Amúgy szerintem kb a legjobb csimmi a piacon, még talán az árát tekintve is (nekem meg főleg megérte félárba )
Nos erre én is kíváncsi lennék. A bubisról én is nehezen hiszem el, hogy sok változást hozna. Inkább egy magasabb, felfelé ívelő fajta kellene, de igazából azt se nagyon találok a neten eladót.
üdv ! Már fél órája olvasgatok vissza a túraplexiről és bevallom eddig a régi (kockalámpás) fazerhez nem találtam hozzászólást . Valaki nem próbált még ki ilyen motort túraplxivel ? Szeretném tudni mit várhatok tőle és egyáltalán milyent keressek .Bubisat találtam nagyon jó áron (13e) ,de mivel a Fazernek nem annyira döntött a plexije ,mint a sportmotoroknak ezért nem gondolom ,hogy túl nagy változás lenne .
Köszönöm!
-PIRELLI dragon vagy diablo supercorsa
-MICHELIN power race vagy one esetleg pilot power(ez utcai sport már csak)
-METZELER racetec vagy rennsport
-DUNLOP D211 vagy D209
-CONTINENTAL raceattack
Ezért szajkózom minduntalan:előre csak (gyárilag mintás) szupersport gumit tegyetek!
Az a gumi csúszni is fog, olyan lesz MINDIG mint a mostanim az első 10 percbe... Tegyél fel ragadósabbat, azzal nem fogsz csúszkálni.
Nem tudjátok esetleg, miért nyikorognak úgy a fékeim, mint egy régi roncsnak? :D Első, és hátsó is. Minden mosáskor bemostam a fékpofák közé, hátha valami kosz ment bele, de már régóta csinálja. Ciki vele fékezni, mikor valami forgalmas [gyalogos forgalom] helyen vagyok.
Illetve megint kellett egy kicsit nagyobbat fékezzek, és mivel múltkor csúnyán elvágódtam, óvatosabban használom az első féket, de csak csúszkálnak a gumik... _Már ~20 fok van kint átlagban, de még mindig hideg lenne az aszfalt? Hátul Michelin Pilot Road I-em van, elől meg valamiféle Dunlop, pontosan nem emlékszem rá. Pilotban alig van 3e km.
Köszi srácok!
Köszönöm!