Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy ne szopkorássza le az aksit?
Köszi a gyors válaszokat!

Vajon miért nem úgy "drótozták" gyárilag a hűtést, hogy gyújtás (kulcs) nélkül is tegye a dolgát?

Vége a kajaszünetnek, itt az ideje visszamenni GDP-t termelni...
Várunk benneteket!
Én a múlt héten Buse sportcsizmát próbáltam. Kegyetlenül jó.
Ja,és 80€.
én kb. 2-3 percig járatom a motort üresben, utána indulok csak el. megtapizom a motort kézzel és ha már elég meleg, akkor indulok. ennyi elég neki.
leállásnál meg jó ha 1-2 percig üresben jár, utána állítom csak le...
Jahh, most olvasom. A víz sokkal gyorsabban melegszik, mint az olaj. 70 fokos víznél szerintem még nem elég meleg az olaj, hogy totálisan frankó kenést adjon. Nekem ehhez legalább 10 km-t meg kell tennem és akkor is éppen csak elhagyja a 60 fokot (az olajhőmérséklet). Példának okáért a mai nap.
Szeva, kongrat a géphez, vigyázz rá, ő is vigyázni fog rád.
Ilyenkor seggeld ki és várd meg amíg visszamegy a hőfok. (kikapcsolja a ventillátort) NEM tesz jót, ha leállítod miközben pörög a venti. A full szinti olaj "üzemi" hófoka 71-81 fok, tehát akkor már lehet húzogatni.
Sziasztok!

Január óta vagyok egy 2008-as FZ6 Fazer S2 boldog tulajdonosa (télen ne vegyél motort, úgyis ki fogod próbálni és úgyis ráfagysz). Azóta figyelem a fórumot, rengeteg kérdésemre találtam választ a géppel kapcsolatban. Köszi mindenkinek az aktív közösségi munkát!

Egy kérdésem mégis lenne. Miután meleg (100-105 fokos) motorral, járó hűtővel megérkezek valahová, leállítás után a ventillátor is leáll. Ha "ON" állásba rakom, akkor viszont álló motornál is vissza kapcsol és 94 fokig hűti vissza. Értelemszerűen a kulcs bent van ilyenkor, én meg 5 percig strázsálok a moci mellett a mélygarázsban amíg a ventillátor le nem áll.

Nem kéne kulcs nélkül is hűtenie? Gondolom nem véletlenül forog, biztos nem tesz jót, ha csak úgy 105 fokosan magára hagyom...

Milyen üzemi hőfokon szabad megtekerni a szarvát? 70 körül pörgethető már?

Köszi,
Egy műszaki analfabéta
Köszönöm a válaszokat midnenkinek.
Időközben beszéltem egy márka és típus társammal, ő is azt mondta, hogy valószínűleg a termó lesz a ludas.
A kiegyenlítő tartályom elég koszosnak tűnik, ez a lapján ésszerű lenne átmosni az egész rendszert, amit szerintem a 7végén meg is ejtek, hogy húsvétkor lehessen gurulni.
A hűtőfolyadékon a desztvíz+fagyálló kombót értitek gondolom. Van valami speciális amit ajánlotok a motorba, vagy mind1 melyik, csak a pénztárca szab határt ennek?( bármilyen színű jó, csak betöltse a funkcióját)
Ha kell segítek eBay-rol beszerezni a cuccost. Ha van türelmed kivárni, elképesztő olcsón is be lehet szerezni a dolgokat. A bontók elég vaskosak. Nekem legalábbis egy anyán kívül még nem sikerült bontóban venni semmit. Mindíg minden drága volt. Az eBayon a keresési metódus és a türelem a lényeg. Persze most az nincs tudom, itt a szezon.
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni: csizma vásárlás előtt állok, de mivel még nem volt azelőtt igazi motoros csizmám, nem tudom, hogyha veszek egy nyári csizmát, abban tavasszal-ősszel mondjuk 15-16 fokban is tudok motorozni, vagy akkor még fázna benne a lábam, esetleg egy jó meleg zokniban, illetve nyáron nem nagyon meleg-e, nem rohad-e bele a lábam Mindenképp nyárit akarok, 16 fok alatt úgysem megyek túl nagy kört.
Válaszokat köszönöm!
és a teher előtted nem indexelt hogy kikerüli a kocsit? mert ha nem, akkor az ő sara, ha meg igen, akkor a tiéd
Szerintem ez hasonló lehet a Sinteticohoz, szóval gondod nem lesz vele, szerintem. Érdemes figyelni, hogy ne egye, ennyi!

A melegedés valóban inkább a hűtővel lehet kapcsolatban. Ha nem tudod mikori a lötyi benne érdemes kimérni, hogy működik-e még s megnézni, hogy nem koszos-e! Ha valamelyik igen, akkor csere és ha utána is fennáll a hiba, akkor sincs gáz, mert 2 évente amúgy is érdemes cserélni, szóval bajt nem okozol vele
Ott tényleg minden van, nagyon aranyosak, készségesek és még fotót is küldenek, ha nem vagy biztos a dolgodban

Amúgy a Ricsi meg Yamahára van "szakosodva" nála is érdemes körbe nézni!
hai kézifék,

szerintem ez a problem inkább a termosztátra hajaz. vegyél egy újat abból gond nem lehet. Az ilyen melegedési problem arra utal erősen.
Köszönöm.Előztem egy teherautót pótkocsis szerelvénnyel de előtte állt egy személyautó utánfutóval.Fékeztem,hogy ne szálljak bele de elment az eleje és a motor az árokban kötött ki én meg megpördültem néhányszor.Majdnem sírva fakadtam mikor megláttam a motort..
Uhh Részvét tesó! Hogy történt?
Ha villa is kell elég jól odaverődhetett...
Köszönöm a válaszokat,írtam pár bontónak aztán meglátjuk,hogy alakul.Egyenlőre csak nézelődök,gyűjtögetek aztán ha meglesz a pénzem szépen lassan veszegetek hozzá cuccokat.Úgy tűnik hamar véget ért ez a szezon számomra..
Ha lehet ajánlani akkor a SugoMotor - Bontót ajánlom, ők bontanak minden féle cuccot, és náluk van minden.
Innen szereztem a hátsótengelyemet, meg a karbi és a hengerfej összekötő gumi cuccokat is.
Apropó, ebből van még nálam 4 db, kicsit repedtek, de nem átszakadtak, akit érdekel jelezzen.
vagy ebay, de ott húzós árban lehet...
bontók. beírod gugliba hogy motorbontó és kiad vagy 10-et. én írtam mindenhova egy mailt, mikor fejidomtartó konzolt kerestem, 10-ből 2 helyen volt
Indítás után felöltözködésik " melegedik a gép", 6000 - max. 8000-nél elváltok, ha elgurul a gyógyszer akkor 9500 .
Nem pörgetem rommá a gépet, utazóba 110-130 max.
Az enyémbe ásványi való, ha
5000-nél elváltok
nem indulok el csak ha már 70 fokos az olaj

mivel én nem váltok el 5000-nél
és indítás után 2 perccel már gurulok

full szintit fogok beletenni/tetetni minduntalan.
Repsol Sport 4T 10w40
Hm, amennyire én tudom a Sintetico az fél szintetikus és annál jobb olaj nem is kellene a tiedbe. Nem tudod milyen lett pontosan belerakva? Melegedés szempontból nem tudom, nekem azt mondta a szerelőm, hogy totál fölösleges a full szinti, mert csak enni fogja szépen lassan. Szóval erre mindenképp figyelj, hogy nem eszi-e az olajat!