én brigéciolt használok. de van direkt lánctisztító spray ha félsz a brigéctől. motul az jó sztem, nekem is olyan van most, meg mol-os is van...a lényeg hogy fehér legyen, "ragadjon" a láncra
én csak szezon elején mosom le tisztára...
Ahány ember, annyifélét mond!
Elmondom az én elméletem:
- narancssárga brigéciol (nem a vízbázisú) és puha-medium fogkefe/kettenmax lánctisztító használata (bazismotornal most 6000 HUF)
- víz
- ha ezzel megvagyok WD40 (minden második-harmadik alkalommal), hogy tutira kijöjjön a víz + a maradék brigéciol
- utána szárazra törlöm
- majd befújom
Ezen nem fogsz tudni segíteni! Klikkelgethetsz össze-vissza a rugó előfeszítéssel, egyszer a fogad fog kitörni, máskor pedig felhuppan a sárvédő... nincs ultimate megoldás a gyári rugóstaggal. nyomófokozati csillapítást kellene állítani.
Én 65 kg vagyok, és a 3-as beállítást használom, így pont jó (nekem). Ha felül mögém a barátnőm, akkor befeszítem 7-esig. S akkor pont ÚGY jó. Szemezgettem wilbers hátsó rugóstaggal, amit a tömegedre és felhasználási területre lőnek be, de egyenlőre nincs rá keret. Az az igazi megoldás!
Hi,
Valaki meg tudná mondani, hogy lánc tisztításhoz pontosan mit használjak? Először brigéciolt akartam, de visszaolvasva állítólag kimossa a gyári kenőanyagot is a szemekből. A benzin meg a gázolaj állítólag a gumigyűrűket roncsolja ami megint nem jó. Akkor mi a jó?
Utána motul láncsprét akarok rá arra nem sokan panaszkodtatok!
Jó a kérdés! Én megint úgy jártam, hogy LASSAN belementem egy kátyúba és a hátsó sárvédőm ismét felpattant és megkapaszkodott egy csavar szélébe! Ergó túl puha a hátsó felfüggesztés, igaz?
nektek az első-hátsó rugózás hogy van beállítva? hogy a legjobb ezeken a kátyús szar utakon? legkeményebb legyen? most nekem kb. 70%-on van, ha a 100%-ot vesszük legkeményebbnek. nem szállítok személyt, csak magamat
én már most látom, hogy nem is megyek fazertúrára... jobb ebből kimaradni.
inkább május elején elhúzok horvátba.... nagyobb feeling mit azt nézni ahogy sok okos okoskodik.
akinek nem inge...........
Te válaszoltál valóban, nem tudom idézni de kb annyi volt hogy te és még itt sokan Yamis ismerősök még az életben nem "találkoztatok" váltó hibával és vagy én bántam dúrván a géppel(ami nincs kizárva) vagy a gép előéletében van a megoldás..közben a szervíz kiderítette,egyik sem..Berátod, (de inkább haverod) bíztos ven sok, nem kétséges..viszont semmi esetre sem szeretnék az ellenséged lenni..csak mind mondtam igy ismeretlenül,,, nem szimpik a hozzászólásaid..de nyílván ez teljesen lényegtelen és harag egy szál se..az eredeti témára(előzés), pedíg még 150Level a seggem alatt is igen is visszadobok ha kell, ha a helyzet úgy kívánja..
és akkor mi lesz, most beszólsz Berbernek is mert azon is meglehetne sértődni, de mi vagyunk mi óvodások, hogy sértődgetünk.
Amugy meg nem hozzád szóltam, ugyhogy igazán semmi közöd hozzá,
persze amikor a kuplungod beszart talán én válaszoltam elsőnek, tudtommal tök normálisan,,, és te is normálisan megköszönted,,,
Berbernek meg igazat adok, tök felesleges az ilyen mértékű vissza váltás és pörgetés, de mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja,,,
Összefutottál egy Ferrai F40-el és nehézkes volt az előzés? Minek visszakapcsolni? Meghúzod a gázt ott jobboldalt, és lesed a távolodó pontot a horizonton. Ennyi.
talán te? Mikor egy "félig" ismeretlen látogató feltesz egy nem túl bonyolult kérdést és te lenézően kioktatóan válaszolsz..
nem azt mondta hogy minden előzést 9en hajt végre.. te meg ezen rugózol a válasz helyett..de nem kezdtem, és nem is akarom folytatni csak véleményt (az enyémet) nyílvánítottam..
már az enyémbe is.. kis kárörvendő..
elég régóta nézegetem a hozzászólásaidat, és a fikázódó kötekedő mindenkinél mindent jobban tudó kis figurának tűnsz..nem mondom hogy egy "köcsög" vagy, mert nem ismerlek és akár egy jó srác is lehetsz, de a kommentjeidből ez nem nagyon jön át..
én csak szezon elején mosom le tisztára...
Elmondom az én elméletem:
- narancssárga brigéciol (nem a vízbázisú) és puha-medium fogkefe/kettenmax lánctisztító használata (bazismotornal most 6000 HUF)
- víz
- ha ezzel megvagyok WD40 (minden második-harmadik alkalommal), hogy tutira kijöjjön a víz + a maradék brigéciol
- utána szárazra törlöm
- majd befújom
Valaki meg tudná mondani, hogy lánc tisztításhoz pontosan mit használjak? Először brigéciolt akartam, de visszaolvasva állítólag kimossa a gyári kenőanyagot is a szemekből. A benzin meg a gázolaj állítólag a gumigyűrűket roncsolja ami megint nem jó. Akkor mi a jó?
Utána motul láncsprét akarok rá arra nem sokan panaszkodtatok!
inkább május elején elhúzok horvátba.... nagyobb feeling mit azt nézni ahogy sok okos okoskodik.
akinek nem inge...........
Amugy meg nem hozzád szóltam, ugyhogy igazán semmi közöd hozzá,
persze amikor a kuplungod beszart talán én válaszoltam elsőnek, tudtommal tök normálisan,,, és te is normálisan megköszönted,,,
Berbernek meg igazat adok, tök felesleges az ilyen mértékű vissza váltás és pörgetés, de mindenki úgy használja a motorját ahogy akarja,,,
nálad is előfordúlhat, bár én nem kívánnék neked ilyen rosszat..
nem azt mondta hogy minden előzést 9en hajt végre.. te meg ezen rugózol a válasz helyett..de nem kezdtem, és nem is akarom folytatni csak véleményt (az enyémet) nyílvánítottam..
elég régóta nézegetem a hozzászólásaidat, és a fikázódó kötekedő mindenkinél mindent jobban tudó kis figurának tűnsz..nem mondom hogy egy "köcsög" vagy, mert nem ismerlek és akár egy jó srác is lehetsz, de a kommentjeidből ez nem nagyon jön át..