Szerintem igen. Bár lásd az előttem értekezőket. Láttam élőben, nekem nagyon tetszik. Z1000-esen símán elférnek. Tutu el is adta a sokpénzen vett Pazzaz karjait
Áhh én is ilyet néztem ki magamnak, csak nem tudom, hogy sima állítható legyen csak, vagy állítható felhajló Mert az egyik fekete és az állítható vége a színes, a felhajló meg pont fordítva
Fríípeti: ha Zackéra gondolsz az most üzemel faszán, valahogy meg lett oldva
nem is emlékszem neked hány ujjas verzió van,
Josibarátnak ütközik bele a végsúlyba, nem láttam, de gondolom nem vak
másikat szememmel láttam, a kuplungkar beleütközik a kormánykapcsoló műanyagjába. persze ha legtávolabbiba állítod akkor talán nem, de akkor mi a lényege, hogy állítható?!
No ma meg volt az első futópróba a2x4 dugós nissinnel. Meg kell mondjam messze felülmúlta a várakozásomat bizonyos értelemben. Van jó és rossz hírem és meg is osztom veled illetve a többiekkel már ha érdekli őket.
A "jó":
nagyon jó és jól adagolható sokkal erősebb fékhatást értem el.
A " rossz ":
sajnos mivel a duplájára növeltem a mozgó dugattyúk számát de a pumpa átmérőjét illetve a szállított folyadék mennyiségét nem változtattam, így nyomáspontot nem tudtam érzékelni. Ettől persze még jó, nagyon jó a fék de lehetne még tolni bele egy kis anyagot.. mondjuk egy eriggy pumpáját... de ez szubjektív álláspont.
Ha bárki akar a fékteljesítményen változtatni csak szóljon nekem beválik úgy gondolom. Sokat utazom 2 személlyel (feleségem) így jó ha tudom van tartalék a fékerőn...
Hamár benne vagy, én nem rég rendeltem egyet a barátomnak, ezek az új modellek..minden típushoz rendelhetőek..felhajló és állítható a karhossz..élőbe még tutibb..precíz kivitelezés, patent ollesztések..pedíg made in china..ezek....
Csak kérdem, hogy nem e kell valakinek egy kuplung-fékkar pár, mert még partiban vagyok 1-2 szettel, az eBayon és az enyém már megvan. 40~50$-ra gondoljatok szállítással. Ha kell valakinek akkor ráhajtok és megnyerem. (Itthon 18-ért árulják.)
Aztán meg nehogy az legyen a rugóstag csere után, hogy jobb lett a hátulja, akkor mehet az R6 (vagy amivel kompatibilis) eleje előre, majd pedig a hátulja is
A gyári beállítás 4-es, de azt, mint tudjuk 70 kg-os emberre lőtték be. Amit én észrevettem, bár tényleg nem karcolom a lábtartót, hogy az eleje jó, de wilbersel mégjobb, központi rugós tag cseréje fényévekkel javíthatna az úttartáson forszírozott menetben.
Fríípeti: ha Zackéra gondolsz az most üzemel faszán, valahogy meg lett oldva
100hülye/5okos(kodó) addig neked itt helyed van!
amúgy pont ezért nem vettem,
Josibarátnak ütközik bele a végsúlyba, nem láttam, de gondolom nem vak
másikat szememmel láttam, a kuplungkar beleütközik a kormánykapcsoló műanyagjába. persze ha legtávolabbiba állítod akkor talán nem, de akkor mi a lényege, hogy állítható?!
No ma meg volt az első futópróba a2x4 dugós nissinnel. Meg kell mondjam messze felülmúlta a várakozásomat bizonyos értelemben. Van jó és rossz hírem és meg is osztom veled illetve a többiekkel már ha érdekli őket.
A "jó":
nagyon jó és jól adagolható sokkal erősebb fékhatást értem el.
A " rossz ":
sajnos mivel a duplájára növeltem a mozgó dugattyúk számát de a pumpa átmérőjét illetve a szállított folyadék mennyiségét nem változtattam, így nyomáspontot nem tudtam érzékelni. Ettől persze még jó, nagyon jó a fék de lehetne még tolni bele egy kis anyagot.. mondjuk egy eriggy pumpáját... de ez szubjektív álláspont.
Ha bárki akar a fékteljesítményen változtatni csak szóljon nekem beválik úgy gondolom. Sokat utazom 2 személlyel (feleségem) így jó ha tudom van tartalék a fékerőn...
A fékerő legyen veletek!
Egyébként meg a lényeg azon van,hogy állítható,jobban kézre esnek,érted?