Nem is akartam vitázni csak a véleményemet mondtam. Elég nagy BMW fan. vagyok, hogy tudjam mire képes egy M3-as, nekem más kocsi nem létezik csak BMW, de az R1 meg a többi 1000-es gép gyorsulásban szerintem nem egy kategória majdnem bármilyen 4 kerekűvel. Viszont igazad van, országúton tényleg más a helyzet. Ott sosem adottak a körülmények egy tényleges gyorsuláshoz.
jó lenne ha idén lenne ingyenes pálya nap a ringen, ott megtudnád mi az a a puha ha lassan mész ha gyorsan, ott tuti bemelegszik,,,,
3-4éve még 3-4 ingyenes pályanap volt a motorosoknak,,, most meg lófaszzzzzzzzzzzz
Csak a nagyságrend érzékeltetése végett írtam ezeket a számokat,ne kockulj! Egy ilyen sportgumi 80%-on is jobban fog utcán mint egy túra 100%-on! Szerintem.Puha mikor megnyomkodom.
A racetec K1 azt írja:medium-low temperatures (tehát az én értelmezésem:alacsonyabb hőmérsékleten is jól teljesít,igaz gondolom ezt pálya tempóra érti)
ezért ezek a 80-90%os adatok jóval lentebb van, vagy nagyon kell tolnod a mátrába vagy bükkben...
vagy egy jo kis pálya kell, hogy felmelegedjenek 100%osan, a hungaroringen meg túlmelegednek
Még valami a gumiválasztáshoz.Vegyétek figyelembe hogy az adott gumi mikor teljesít 100%-on!
Nem kell ezt utcára így kimatekozni de azért figyelembe lehet venni.
Pl:nekem elöl:metzeler racetec K1 van(mintás pályagumi), hátul metzeler Z6(sportos,de inkább túragumi)
Mostanság ugye 13-18 fok van,az elsőm szerintem(bemelegedve) olyan 70%-on teljesít,(tapadás)a hátsóm 90%-on.
Jön majd a 22-27 fok:első 90% hátsó 100%.
Full nyár 28-32 fok:első 100%,hátsó 110% tehát lehet kenheti majd a hátulját!
Tehát egy jó utcai! sportgumi is tapadhat kiválóan az adottságait figyelembe véve!
Bírom ezt az esőben csúszkál ez a gumi témát!
-én esőben nem indulok el motorozni
-ha elkap beállok egy eresz alá
-ha nincs, 80-al megyek ,nem lapon
arpi02 az évi 3000km-re a rennsport a jobb választás,jól(bár régebbi fejlesztés)jól tapad (a kérdés inkább az ennyi km-re érdemes e motort fenntartani )
schtomi4 ezért láma itt vitázni,mert mindig van valaki aki kikockázza.
-ez az M3 420 le.
-nem egy 400 m kifutón való gyorsulásra gondoltam,hanem ha országúton leállsz meccselni egy átlagos 15-20 kilóméteren vele,letol mint a dízel ignist!
Hát annyira nem is. :) De ugye középen nincs minta, szóval ésszel esőben. Én is javasolni tudom a z6-ot. Elég sokáig bírja a strapát. Én egy Pirelli diablo corsával használom együtt, azt mondhatom, hogy lehet az elefántokat csipkedni :) :) :)
Csak mondom...
A mai nap feltettem egy két alsó munkahengert 4 dugósat nissin típusút egy hondáról. Csináltam hozzá átalakítót, így most már 8 dugattyú próbál erőt gyakorolni a tempómra. Az elkövetkező pár napban tesztelem majd közzéteszem a végső eredményt.... aztán lehet tömött sorokban jelentkezni átalakításra zsillióért!
Hali,
Ha már úgyis megint a gumi a téma. Akkor a következő 2 gumi közül melyiket érdemesebb megvenni?
Rennsport metzceler 50.000
bt23 58.000
Szerintem én egy szezonban kb. 3000 km-t fogok menni....Szóval szívesebben venném meg azt amelyik jobban tapad, még ha hamarabb is kopik. Mi a véleményetek?
Pilot Road2 powa....
egyébként kb még van belőlük nekem olyan 3-4000km-re való..
aztán nemtom hogy azután lesz-e vagy 70ezrem gumira...
esetleg tud valaki valami olcsóbb alternatívát ?
(mi a véleményetek ezekről a párezer forintos használt gumikról amik hírdetve vannak neten, nagyon zsákbamacska?)
3-4éve még 3-4 ingyenes pályanap volt a motorosoknak,,, most meg lófaszzzzzzzzzzzz
A racetec K1 azt írja:medium-low temperatures (tehát az én értelmezésem:alacsonyabb hőmérsékleten is jól teljesít,igaz gondolom ezt pálya tempóra érti)
vagy egy jo kis pálya kell, hogy felmelegedjenek 100%osan, a hungaroringen meg túlmelegednek
Nem kell ezt utcára így kimatekozni de azért figyelembe lehet venni.
Pl:nekem elöl:metzeler racetec K1 van(mintás pályagumi), hátul metzeler Z6(sportos,de inkább túragumi)
Mostanság ugye 13-18 fok van,az elsőm szerintem(bemelegedve) olyan 70%-on teljesít,(tapadás)a hátsóm 90%-on.
Jön majd a 22-27 fok:első 90% hátsó 100%.
Full nyár 28-32 fok:első 100%,hátsó 110% tehát lehet kenheti majd a hátulját!
Tehát egy jó utcai! sportgumi is tapadhat kiválóan az adottságait figyelembe véve!
újabb fejlesztésű sportgumik gumik, kmerben is jobban bírják mint az elődjeik, főleg ha több komponensűek is
-én esőben nem indulok el motorozni
-ha elkap beállok egy eresz alá
-ha nincs, 80-al megyek ,nem lapon
arpi02 az évi 3000km-re a rennsport a jobb választás,jól(bár régebbi fejlesztés)jól tapad (a kérdés inkább az ennyi km-re érdemes e motort fenntartani )
schtomi4 ezért láma itt vitázni,mert mindig van valaki aki kikockázza.
-ez az M3 420 le.
-nem egy 400 m kifutón való gyorsulásra gondoltam,hanem ha országúton leállsz meccselni egy átlagos 15-20 kilóméteren vele,letol mint a dízel ignist!
A mai nap feltettem egy két alsó munkahengert 4 dugósat nissin típusút egy hondáról. Csináltam hozzá átalakítót, így most már 8 dugattyú próbál erőt gyakorolni a tempómra. Az elkövetkező pár napban tesztelem majd közzéteszem a végső eredményt.... aztán lehet tömött sorokban jelentkezni átalakításra zsillióért!
Ha már úgyis megint a gumi a téma. Akkor a következő 2 gumi közül melyiket érdemesebb megvenni?
Rennsport metzceler 50.000
bt23 58.000
Szerintem én egy szezonban kb. 3000 km-t fogok menni....Szóval szívesebben venném meg azt amelyik jobban tapad, még ha hamarabb is kopik. Mi a véleményetek?
egyébként kb még van belőlük nekem olyan 3-4000km-re való..
aztán nemtom hogy azután lesz-e vagy 70ezrem gumira...
esetleg tud valaki valami olcsóbb alternatívát ?
(mi a véleményetek ezekről a párezer forintos használt gumikról amik hírdetve vannak neten, nagyon zsákbamacska?)