Én nem hiszek abban (volt teszt is erről valahol) hogy jobban lehet motorozni egy 2011-es 100 e ft-os párossal,mint egy gazdaságos(de új) 4-6 éves gumival!Magyarország még nem tart ott! A német elhiszem hogy gumicserével kezdi tavasszal!
A metzeler m3 hallottam hogy nagyon kopik elöl!(tesztekben) Hát nekem ez a tapasztalatom,én még minden nyáron eladtam jó áron az elsőimet mert mást akartam kipróbálni.
metzeler M3 párban kell cserélni, mert amire elkopik a hátsó , az első úgyszintén elkopik, de durván....
dunlop d208 együtt cserélni, sőt nálam még hamarabb is, de a gumi profiljából adódóan hajlamos a kagylósodásra
bármilyen gumiról is legyen szó, nézd meg az első profilját, amikor a hátsót ledobod....80% ban dobható ki, persze sokan le se szarják, hogy van elkopva,,,
Bár ezn hülyeség vitázni,láttam én már olyan full sportgumit hogy 10e kmt ment el! Hátul!
Igaz hogy a gazdája 3000 nél váltott és 100 al járt,de kanyarban mindenkit kikerült!
Nekem a pirelli diablo supercorsám 2 db 80%os hátsót röhögött ki tavaly! Mikor levettem 4 mm helytt még 2,6-os volt! (4mm az új)
nem azt mondom, hogy sportgumit vegyél,
de vannak jobb "sport-tura " gumik.
pl: metzeler z6 , michelin pilot road2, dunlop road smart, bridgeston bt23
itt felsorolt gumiknak már van utódja is,,,
Hátra a metzeler z6-ot(nem azért mert nekem is olyan van most) hanem mert a te elvárásaidnak ez felel meg,és tapad is! A közepén 3 cm szélességben nincs minta ezért a rendőrnek nincs mit simogatni nagyon sokáig! Én szeretem.
Előre meg a tapadás és kopás növekedésével arányosan:
michelin pilot power
metzeler m3 vagy m5
pirelli diablo corsa
michelin pilot race
metzeler racetech
pirelli diablo supercorsa
dunlop d 211
ezek full tapadó de kopós gumik(melegen jó) ha nem zavar hogy nem egyforma a két gumid!De 1 első kiszolgál 2 hátsót!
Vagy kompromisszumként még esetleg:E, michelin pilot power h,michelin pilot road.
szerintem mind3at felejtsd el, ha nem akarsz pofára esni
ilyenen nem spórolnék, elég gyér gumikat soroltál fel...
az első gumi meg bőven kibír egy hátsót, nagyokosok azt mondjak 2őt is, de ezt gumija válogatja.
De ott az metzeler M3 ahol az első gumi majdnem hogy hamarabb elkopik mint a hátsó
Hát te tudod érdemes e olcsóbb gumira váltanod!? A törött motor javítása sem olcsó! Ezekkel a gumikkal imádkozz,hogy kanyarban ne kelljen vészfékezned,soha!
Jóáras elsőgumit keresek a paripámra, a következőket találtam:
- Bridgestone BT45
- Continental ContiGo
- Metzeler Lasertec
Mindenhova 90-nel megyek, sokszor utassal, olyan gumit szeretnék, ami sokat kibír, nem száguldozni akarok vele. Jelenleg Roadtec z6 van rajta, nincs vele gondom, de egy olcsóbbra szeretnék váltani. Melyiket válasszam?
Biztos mentél már gyors autóval. Nekem ilyen élményem autóval volt, mint utas, de remélem te is elismered, hogy egy motoron sokkal nagyobb kihívás mondjuk a 250km-/h, mint autóval. Az autóban csak markolod a kormányt és tövig nyomod a pedált és váltogatsz. A szél nem ér, a fejedet nem szaggatja le semmi, stb. Szóval akármilyen verseny is legyen autó és motor között, egy motorosnak sokkal jobb képessége kell legyen. Ismét nem magamra gondolod...
de haverom motorjan bt20 volt a gyári gumi, de az is kuka volt....
dunlop d208 együtt cserélni, sőt nálam még hamarabb is, de a gumi profiljából adódóan hajlamos a kagylósodásra
bármilyen gumiról is legyen szó, nézd meg az első profilját, amikor a hátsót ledobod....80% ban dobható ki, persze sokan le se szarják, hogy van elkopva,,,
Igaz hogy a gazdája 3000 nél váltott és 100 al járt,de kanyarban mindenkit kikerült!
Nekem a pirelli diablo supercorsám 2 db 80%os hátsót röhögött ki tavaly! Mikor levettem 4 mm helytt még 2,6-os volt! (4mm az új)
az tuti kiszolgál 2 hátsót! De még egy sport is(michelin pilot power)
ez hülyeség
de vannak jobb "sport-tura " gumik.
pl: metzeler z6 , michelin pilot road2, dunlop road smart, bridgeston bt23
itt felsorolt gumiknak már van utódja is,,,
Előre meg a tapadás és kopás növekedésével arányosan:
michelin pilot power
metzeler m3 vagy m5
pirelli diablo corsa
michelin pilot race
metzeler racetech
pirelli diablo supercorsa
dunlop d 211
ezek full tapadó de kopós gumik(melegen jó) ha nem zavar hogy nem egyforma a két gumid!De 1 első kiszolgál 2 hátsót!
Vagy kompromisszumként még esetleg:E, michelin pilot power h,michelin pilot road.
ilyenen nem spórolnék, elég gyér gumikat soroltál fel...
az első gumi meg bőven kibír egy hátsót, nagyokosok azt mondjak 2őt is, de ezt gumija válogatja.
De ott az metzeler M3 ahol az első gumi majdnem hogy hamarabb elkopik mint a hátsó
- Bridgestone BT45
- Continental ContiGo
- Metzeler Lasertec
Mindenhova 90-nel megyek, sokszor utassal, olyan gumit szeretnék, ami sokat kibír, nem száguldozni akarok vele. Jelenleg Roadtec z6 van rajta, nincs vele gondom, de egy olcsóbbra szeretnék váltani. Melyiket válasszam?