Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy fz6-ot?Hát akkor nagyon meglepődnél! Akkor legyen 150km/h,de az már tuti!
Nem akartam már vitatkozni, mert ha egyik lefujjog, akkor a többi 7 is lefog, de én sem hiszem, hogy már 130-nál elkapna, no nem engem ( ) hanem egy jó motorost.
vannak kemény autók,,, az M3 is az, de nem hinném hogy 130tól már megfogna,
U.i.: GtBoard - Itt vannak GTBOARD videói. Full-full tuningos autók gyorsulnak egymás ellen. Kemények nagyon. Egy-kettő bőven 300 fölé is megy.
A kanyar szinte egyértelmű. A mai autókban nagyon durva futómű van, hát még az elektronika. Nehéz versenyeznie egy mostani sportatóval még egy nagyon erős motornak is. Ráadásul sokkal kisebb a kockázat egy autóval, baj van, vészfékezel és 4 kereked miatt nem fog elrepülni.
Mint írtam nem az elindulástol kell érteni, elmegy a motor egy kicsit,de ott van mögöte 2-3 autó hosszal a kocsi, 130-140-től meg már akadályt képez neki a motor. Kanyarban meg feltartja!
R1 - Előbbi linkelés hibás
http://www.youtube.com/watch?v...

Videó ide vagy oda, R1 nagyon kemény motor, szerintem... sőt sok más ember szerint is. Gyári adat szerint 2.5, 2.9 alatt van százon, 200 pedig 7.7 körül.
Nem felvágni akartam vele. :-/ Kevés szakaszon szoktam meghúzni neki.
húú te akkor most kemény gyerek vagy ha legyorsulsz egy autót
és ha leszorít és pofára esel
Hagyjuk ezeket a számokat,ha jól rajtol egy sportkocsival(nem 7 es meg bálna mercikre gondolok,de nem is gti golfokra,megreszelve) kicsit elmész de befog,kanyarokban meg tol! Autópályán meg pláne.Egy ismerősnek van M3 , 75-nél váltja a 2-est,utánna már belendül!Azt mondja R1--eseket tol országúton(persze ésszel!) Sokan azt hiszik milyen gyorsak ezek a motorok! Más mert rajta ülsz! A főoldalon írja Ádám a német páyán a körrekord autóval van tartva!
Akkor én is megerősítem azt az állításod, hogy "megszülettél, de nem mindenki örömére"...
Pedig azokat minmdenki megnyugvására is zárva tarthatnád
Jó, most nézem, hogy mit tud az M3. Talán nem FZ6 súlycsoport, de hozzá kell tenni, úton csak 1 vagy 2-t láttam eddig belőle. Lehet Pesten több van, sőt biztos.
Jó, az M3-ban fél-versenymotor van. :D De, ha 3.9 alatt gyorsul az FZ6 100-ra, eléggé előnyben van sok autóssal szemben.
A közúton való "versenyzés" arról szól, hogy ki meri tovább húzni a gázt szerintem. Autópályán lehet megy az M3 260-at, de közúton pl. nem megy 150 fölé. Szerintem. Kitudja...
Pókemberé? Én már kinőttem az ilyenekből Rózi!

Marushin-hoz a Silencer Kit és az arcmaszk páros nagyon durván hat. Igaz, ha a szellőzőket is becsukom légszomjam lesz, de egyébként óriási különbség motorozni vele. Tudtam tesztelni, mert a megvétel előtti nap ~170 körül fogtam meg egy Insigniat másnap pedig egy Focus coupe-t 150-nél, és a második esetben sokkal kevésbé éreztem a sebességet, sokkal jobban tűrhető volt a szélzaj, tehát magasabb sebességnél sokkal kevésbé terhel meg. Régen -régi sisakkal- 180-nál már lötyögött a fejemen a sisak, kényelmetlen volt, kibaszott hangos és kényelmetlen. Szóval most már el tudom képzelni, milyen cuccok kellenek, hogy 240 köré menjünk, de ez nem a célom.
Te nem túrázni szoktál? Lenyomni autókat? Mi a drága és erős? Nem mind1! Pl egy bmw M3, 140-től lenyom mint a bélyeget,kanyarban meg pláne!
LOL
Egyszer leengedi a kereked és nézhetsz.
Csak ha rajtunk van a szuper erőt és gyorsaságot adó maszk
Vagytok úgy, ha megláttatok egy drága/erős autót, le akarjátok nyomni? Legyen az piros lámpa vagy országút?
Köszi. Még valaki?