lassabbak, és gyorsabbak...
Eszembe jutott egy story.. egyszer elhívtak motorozni helyi gyerekek.. igazából nem is ismertem őket.. azt mondták ,hogy ők nagyon szoktam menni mondom oké... hát úgy is volt.
egyenesbe mentek 2kilót a kanyarba meg villogtam rájuk, hogy takarodjanak már előlem..
nem is értem sokaknak mi az élvezet, ha kanyar elött meg fékeznek mint a hülye..
hát szó ami szó jó olvasgatni az élményeket .szó volt az "egykerékről "
ez hányadik hátas után szokott sikerülni ? nem mintha megszeretném próbálni ,de szerintem ezt a részét nem csak a gyerekek nézik tátott szájjal -tegnap nézegettem itt valaki videóját ,két száguldó kocsi után minimum 110 -el egykeréken ,ma nem volt időm megmutatni a fiamnak ,de holnap sort kerítünk rá -félelmetes már nézni is . jó éjt mindenkinek és köszönöm !
Ezek tudatában már értem, miért nem szeretsz túrázni. Te a másik csoportot képviseled. Múltkor a csapattal kettészakadtunk. Lassabbak és gyorsabbak. Én 170-ig mentem fel közúton, majd mikor még távolodtak, visszalassítottam. Aztán jött egy olyan szakasz, ami csupa-csupa kátyú volt. Azt az utat nem ismertem, és ha 170-nel megyek, egész biztos belemegyek egy néhányba és elrepülök. Viszont van egy út, amin járok mindennap, ott próbálom feltornázni az átlagsebességet és csökkenteni a "köridőt". Itt az Alföldön nincs sok látnivaló, talán ezért is szeretek túrázni szebb tájak felé. Másik atrocitás is ma ért. Ha nem megy előttem egy kocsi lassan, betartva a 30-at, akkor a kanyarban lévő kátyút biztos nem veszem észre (városban volt). Szarok az utak, sosem száguldozom olyan utakon, amiket nem ismerek.
2001.11 havi m47n motorkódú common rail dízel, 150 le-s.
Fejlettebb, erősebb mint az elődje, de semmivel nem problémásabb.
Az újabb motorkódú típusoknál sok elektronikai, illetve turbó/adagoló gondokat írnak.
Az enéymben még M-technikII es futómű van, míg az újabbakban a szériához kifejlesztett sima futómű van.
Persze, ha az ember belenyúl, lehet rossz kocsit venni, de szerintem ma ebben az országban, még a szalonosat is kiolvastatom.Az újaknál figyelni kell a részecskeszűrő állapotát, csere idejét.
Illetve bmw-nél a computerböl lehet törölni km-t, de a kulcs tárol minden infót, érdemes azt olvastatni.
Én gyorsan megszoktam a sebességet. Legerősebb motorom vége is 90km/h volt, ami 100-ra 20.20mp alatt gyorsult. :D (szerintem soványabb emberekkel ment volna 100-zal is) Ehhez képest jött a 3.9 alatt gyorsuló FZ6. Először csúsztam róla hátra az ülésen, illetve nagyon félve vezettem. Mindenestre légy vele óvatos és boldog! :)
Nekem mi a motorozás:
-itt áll a garázsban,teher mentes,rám vár
--jövök megyek egész nap estére zsong a fejem, 18h ráülök ,vagy fél gázzal lövök ki a lámpátol vagy 1,5 magasan az első kerék, előzöm a kocsikat,kellemes 130-180 a tempó, el a várostol 60-100 kmt, imádom ahogy lemaradnak a kocsk
-vagy el a plázához,nyáron mindig van ott valaki hétköznap is,kisebb kör a városban vagy át valamelyik közeli kisvárosba egy kólára.
-vasárnap van, ebéd találkozó a r.baráti motorosokkal vagy a plázánál a másik csapatt,már várom én döntök. Irány boldogkőváralja 8-10 motor előzi a kocsikat, 130-180 a tempő aki 100-al szeret túrázni általában 2x már nem jön.
-rengeteg új barát vagy csak ismerő a motor álta a kőművestől-a bankvezérig!
-hazaérek,igen vállalom a motor2-3 napr elfelejtve nem nézegetem nem simogatom,megkap mindent,mindig tiszta,de ő van értem: MAJD JÖVÖK BÉBI?te csak várjál!
Persze hogy nem igénytelenség,csak én a hátam közepére sem kívánom!
2 társasággal motorozok,az egyik "hosszabb" túrák vasárnap(3-400 km),régi barátaim,motor előtt is. Más hangulat más légkör.(6-8 fő)
A másik csapat(15-20 fő) a motor álta egy nagyobb városban(kétlaki vagyok) velük kötetlen a kapcsolat aki jön jön aki nem nem. Őrültebbek kerekeznek állatok! Bőven elég nekem ez a 2 csapat,elrepül a nyár pikk-pakk!
köszi skacok mindenkinek a hozzászólást ! -de tényleg !
mit ne mondjak -nem vagyunk egyformák és ettől szép a világ :)
..nem hogy nyújtott kanyarban ! -nyíl egyenes úton leggyorsabban 140 -el mentem eddig ( hangsúlyozom 1 hónapja van meg életem első 50 ccm-nél nagyobb motorja)és el sem tudom képzelni ,hogyan lehet gyorsabban menni ,mert engem már ott szaggatott szél . szóval irigyellek benneteket
Ha olyan motoros felszereléssel mennék, mint ami neked van, valószínűleg nem vihetnék egy pólót sem.
Az olyanokkal mint te, nem lehet ilyenekről beszélni, mert már rég bebeszélted magadnak az elveidet, menthetetlen vagy.
A többség, ha nem céltalanul megy, az út végén egy találkozó várja, vagy az út során akar nagyon szép dolgokat látni... Az is fain, ha 3 autóban ülnek 15-en, lehet élvezni a "szabadságot".
Meg tudod magyarázni miért motorozol? Neked mit jelent a motorozás?
Az Fz6 ugye nem egy 150Leős gép..talán nem is ugyan az ..akkor?miről beszélsz..a szerelő akit kérdeztem( nem egyet) yamahánál, azt mondta nem egyedi eset..
én nemtom ti mit basztok el... én MOL-ost használok az is fehér és kurvajó.
Ne úgy fújjátok a láncot, hogy belökitek 1esbe kitámasztón és úgy nyomtajátok, mert leröpől a gecibe és még sok is meg rá..
én végígtekerem a kereket 1x aztán látom ahol már fehér odáig és ennyi.....
akkor tőled kapott rosszat ismerek itt a fórumon olyan aki 90% pályán használta, van aki csak túrázni, de váltóhibával még nem találkoztunk, igaz én inkább fz6osokrol beszélek mint fz1ről...
Sajnállak ha te 2 hétig odavagy 3 izzadt pólóban, 4 gatyában, 3 pár zokniban, mosdatlanul beleizzadva a bőrszerkóba és ez jó,és te vagy a MOTOROS! Röhej!
Az ilyen nagy túrás ismerőseim mennek évente 1300 km-t,összesen!
2-3 kocsival, minden napra váltás ruha,csajok.fiuk jó hangulat,röhögés evés ivás pihenés-szórakozás, igen nekem ez a túra a kirándulás!
Eszembe jutott egy story.. egyszer elhívtak motorozni helyi gyerekek.. igazából nem is ismertem őket.. azt mondták ,hogy ők nagyon szoktam menni mondom oké... hát úgy is volt.
egyenesbe mentek 2kilót a kanyarba meg villogtam rájuk, hogy takarodjanak már előlem..
nem is értem sokaknak mi az élvezet, ha kanyar elött meg fékeznek mint a hülye..
ez hányadik hátas után szokott sikerülni ? nem mintha megszeretném próbálni ,de szerintem ezt a részét nem csak a gyerekek nézik tátott szájjal -tegnap nézegettem itt valaki videóját ,két száguldó kocsi után minimum 110 -el egykeréken ,ma nem volt időm megmutatni a fiamnak ,de holnap sort kerítünk rá -félelmetes már nézni is . jó éjt mindenkinek és köszönöm !
Fejlettebb, erősebb mint az elődje, de semmivel nem problémásabb.
Az újabb motorkódú típusoknál sok elektronikai, illetve turbó/adagoló gondokat írnak.
Az enéymben még M-technikII es futómű van, míg az újabbakban a szériához kifejlesztett sima futómű van.
Persze, ha az ember belenyúl, lehet rossz kocsit venni, de szerintem ma ebben az országban, még a szalonosat is kiolvastatom.Az újaknál figyelni kell a részecskeszűrő állapotát, csere idejét.
Illetve bmw-nél a computerböl lehet törölni km-t, de a kulcs tárol minden infót, érdemes azt olvastatni.
-itt áll a garázsban,teher mentes,rám vár
--jövök megyek egész nap estére zsong a fejem, 18h ráülök ,vagy fél gázzal lövök ki a lámpátol vagy 1,5 magasan az első kerék, előzöm a kocsikat,kellemes 130-180 a tempó, el a várostol 60-100 kmt, imádom ahogy lemaradnak a kocsk
-vagy el a plázához,nyáron mindig van ott valaki hétköznap is,kisebb kör a városban vagy át valamelyik közeli kisvárosba egy kólára.
-vasárnap van, ebéd találkozó a r.baráti motorosokkal vagy a plázánál a másik csapatt,már várom én döntök. Irány boldogkőváralja 8-10 motor előzi a kocsikat, 130-180 a tempő aki 100-al szeret túrázni általában 2x már nem jön.
-rengeteg új barát vagy csak ismerő a motor álta a kőművestől-a bankvezérig!
-hazaérek,igen vállalom a motor2-3 napr elfelejtve nem nézegetem nem simogatom,megkap mindent,mindig tiszta,de ő van értem: MAJD JÖVÖK BÉBI?te csak várjál!
De nem hinném, hogy nagyságrendileg nem stimmelnének a számok..
2 társasággal motorozok,az egyik "hosszabb" túrák vasárnap(3-400 km),régi barátaim,motor előtt is. Más hangulat más légkör.(6-8 fő)
A másik csapat(15-20 fő) a motor álta egy nagyobb városban(kétlaki vagyok) velük kötetlen a kapcsolat aki jön jön aki nem nem. Őrültebbek kerekeznek állatok! Bőven elég nekem ez a 2 csapat,elrepül a nyár pikk-pakk!
Megy a picsa napokra el nézni a tájat 100-al!
de akkor megkérdezem az összes fz1 tulajt itt, hány embernek volt gondja a váltóval
várom a jelentkezőket!
mit ne mondjak -nem vagyunk egyformák és ettől szép a világ :)
..nem hogy nyújtott kanyarban ! -nyíl egyenes úton leggyorsabban 140 -el mentem eddig ( hangsúlyozom 1 hónapja van meg életem első 50 ccm-nél nagyobb motorja)és el sem tudom képzelni ,hogyan lehet gyorsabban menni ,mert engem már ott szaggatott szél . szóval irigyellek benneteket
Az olyanokkal mint te, nem lehet ilyenekről beszélni, mert már rég bebeszélted magadnak az elveidet, menthetetlen vagy.
A többség, ha nem céltalanul megy, az út végén egy találkozó várja, vagy az út során akar nagyon szép dolgokat látni... Az is fain, ha 3 autóban ülnek 15-en, lehet élvezni a "szabadságot".
Meg tudod magyarázni miért motorozol? Neked mit jelent a motorozás?
Másik téma: ami elromolhat el is romlik! Nincs szabály rá!
Ne úgy fújjátok a láncot, hogy belökitek 1esbe kitámasztón és úgy nyomtajátok, mert leröpől a gecibe és még sok is meg rá..
én végígtekerem a kereket 1x aztán látom ahol már fehér odáig és ennyi.....
Az ilyen nagy túrás ismerőseim mennek évente 1300 km-t,összesen!
2-3 kocsival, minden napra váltás ruha,csajok.fiuk jó hangulat,röhögés evés ivás pihenés-szórakozás, igen nekem ez a túra a kirándulás!