Tessék, nézd csak meg a koromat. Régóta keresem az "igazi motoros" jelző tartalmát és igényeit, de nem találtam meg, így magamra sem tudom vetíteni... Az biztos, hogy aki élvezi a "túrákat" egy konzervdobozba zárva (legyen az Suzuki vagy Mercedes), és mindezt közli egy motoros fórumban... a motorozás ellen szólva...
Persze mindenkinek megvan a maga motoros formája, és nagyon sokféleképpen használjuk és élvezzük a motorjainkat, de az hogy elvigyek 50km-re meg vissza, nem nagy kunszt.
2 napot a szervezésre gondoltam...
gondold el autópályán 160al megyek és elalszik
amióta tudom, hogy miért "nyom",,,
azóta 20-30percenként rendszerint belebökök egyet, még ha ébren is van, el ne aludjon
Ezt már nekem is többen mondták és egyszerűen NEM HISZEM EL! Lehet bennem van a gond, hogy kb. annyira figyelek, mintha vezetnék! Bár lehet az én bajom, hogy megpróbálok észrevétlen maradni, nem összenyomni a sofőrt De akkor sem értem, hogy tudnak elaludni motoron
Erre nem reagálnék,ki az igazi motoros. Megnézve a korodat! Ha én látok egy motoros csapatot felmálházva általában sajnálom őket! Kinek mi!
Erdély 2 nap 600 km,isten ments,minek?
Szerintem is nagyon hasznos, nem folyamatos beszélgetésre való, mert az tényleg figyelemelterelő, de ha az utasnak problémája van, máshogy nehéz szólnia. Nem értem mi a negatív ebben. Ha a vezetőt zavarja az utas folyamatos beszéde, vagy sikongatása, kikapcsolja arra az útra.
Aki meg szívesebben megy "túrázni" autóval, nem is igazi motoros... sőt...
Kíváncsi lennék, hogy ütnél össze egy Erdélyi 600km-es (odaút) túrát 1-2 nap alatt. Szegedi Yamaha Kalmár már hónapokkal előre szervezi a túrákat Ausztriába meg Horvátországba, mert nagy a társaság, kell alvóhely, satöbbi...
Néha nem ártana, ha tudnék szólni pár szót, de általában megoldjuk sisakbeszélő nélkül is Amúgy meg metakommunikálunk
De mint sofőr osztom, hogy ne beszéljen hozzám senki, mert árokba kötök ki. Bár utast sose vittem és nem is fogok
Egy helyen látom értelmét, de arra kell a jobb rádiós (adott esetben kevés a bluetooth-os 200-300 m) ha megy a nagyobb csapat, túráznak akkor nem árt ha az elsőnél és az utolsónál van és tudnak egymással kommunikálni, de csak és kizárólag fontos helyzetben, nem az hogy nézd azt a szép hegyet
Persze mindenkinek megvan a maga motoros formája, és nagyon sokféleképpen használjuk és élvezzük a motorjainkat, de az hogy elvigyek 50km-re meg vissza, nem nagy kunszt.
2 napot a szervezésre gondoltam...
amióta tudom, hogy miért "nyom",,,
azóta 20-30percenként rendszerint belebökök egyet, még ha ébren is van, el ne aludjon
de van itt minden,
JimX:Repsolt,Krisz:Castrolt,Berber tán Agipot, de hallottam már Igolt, Molt , ipont , fuchs stb...
Erdély 2 nap 600 km,isten ments,minek?
Aki meg szívesebben megy "túrázni" autóval, nem is igazi motoros... sőt...
Kíváncsi lennék, hogy ütnél össze egy Erdélyi 600km-es (odaút) túrát 1-2 nap alatt. Szegedi Yamaha Kalmár már hónapokkal előre szervezi a túrákat Ausztriába meg Horvátországba, mert nagy a társaság, kell alvóhely, satöbbi...
Néha nem ártana, ha tudnék szólni pár szót, de általában megoldjuk sisakbeszélő nélkül is Amúgy meg metakommunikálunk
De mint sofőr osztom, hogy ne beszéljen hozzám senki, mert árokba kötök ki. Bár utast sose vittem és nem is fogok
Egy helyen látom értelmét, de arra kell a jobb rádiós (adott esetben kevés a bluetooth-os 200-300 m) ha megy a nagyobb csapat, túráznak akkor nem árt ha az elsőnél és az utolsónál van és tudnak egymással kommunikálni, de csak és kizárólag fontos helyzetben, nem az hogy nézd azt a szép hegyet
nem egyszer fordult elő,,,
ő annyit mondott,hogy a meleg elnyomja