Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a felni felé fújom, és kivárom a negyed óra száradási időt..
1.350km el vettem, nem hiszem hogy túl sok rosszat kaphatott ez alatt...Talán most hallod ezt a hibát előszőr?
Valvoline-t használok én is, de kérlek áruld el a trükköd, amivel nem kened össze a felnid fehér olajjal.
Láncspréről beszélünk..
Tessék, nézd csak meg a koromat. Régóta keresem az "igazi motoros" jelző tartalmát és igényeit, de nem találtam meg, így magamra sem tudom vetíteni... Az biztos, hogy aki élvezi a "túrákat" egy konzervdobozba zárva (legyen az Suzuki vagy Mercedes), és mindezt közli egy motoros fórumban... a motorozás ellen szólva...
Persze mindenkinek megvan a maga motoros formája, és nagyon sokféleképpen használjuk és élvezzük a motorjainkat, de az hogy elvigyek 50km-re meg vissza, nem nagy kunszt.
2 napot a szervezésre gondoltam...
annak a motornak rossz előélete lehetett
gondold el autópályán 160al megyek és elalszik
amióta tudom, hogy miért "nyom",,,
azóta 20-30percenként rendszerint belebökök egyet, még ha ébren is van, el ne aludjon
....a váltódon látszik is........
valvoline..The best..ezt nyomatom..kiválló..
én nem
de van itt minden,
JimX:Repsolt,Krisz:Castrolt,Berber tán Agipot, de hallottam már Igolt, Molt , ipont , fuchs stb...
Ezt már nekem is többen mondták és egyszerűen NEM HISZEM EL! Lehet bennem van a gond, hogy kb. annyira figyelek, mintha vezetnék! Bár lehet az én bajom, hogy megpróbálok észrevétlen maradni, nem összenyomni a sofőrt De akkor sem értem, hogy tudnak elaludni motoron
Erre nem reagálnék,ki az igazi motoros. Megnézve a korodat! Ha én látok egy motoros csapatot felmálházva általában sajnálom őket! Kinek mi!
Erdély 2 nap 600 km,isten ments,minek?
Vettem egy kompett váltót, hétfőn egy Hondás szaki szétkapja és kicseréli..5.fogaskerék önálló életre kellt..
Csakis:
Valaki használ fehér színű láncsprét?
Szerintem is nagyon hasznos, nem folyamatos beszélgetésre való, mert az tényleg figyelemelterelő, de ha az utasnak problémája van, máshogy nehéz szólnia. Nem értem mi a negatív ebben. Ha a vezetőt zavarja az utas folyamatos beszéde, vagy sikongatása, kikapcsolja arra az útra.
Aki meg szívesebben megy "túrázni" autóval, nem is igazi motoros... sőt...
Kíváncsi lennék, hogy ütnél össze egy Erdélyi 600km-es (odaút) túrát 1-2 nap alatt. Szegedi Yamaha Kalmár már hónapokkal előre szervezi a túrákat Ausztriába meg Horvátországba, mert nagy a társaság, kell alvóhely, satöbbi...
Itt mindenki motult nyom
de milyen márkájú olajat ?
Akkor mint benzintyúk én is hozzászólok

Néha nem ártana, ha tudnék szólni pár szót, de általában megoldjuk sisakbeszélő nélkül is Amúgy meg metakommunikálunk

De mint sofőr osztom, hogy ne beszéljen hozzám senki, mert árokba kötök ki. Bár utast sose vittem és nem is fogok

Egy helyen látom értelmét, de arra kell a jobb rádiós (adott esetben kevés a bluetooth-os 200-300 m) ha megy a nagyobb csapat, túráznak akkor nem árt ha az elsőnél és az utolsónál van és tudnak egymással kommunikálni, de csak és kizárólag fontos helyzetben, nem az hogy nézd azt a szép hegyet
komolyan mondom,,,,
nem egyszer fordult elő,,,
ő annyit mondott,hogy a meleg elnyomja
Lombrágó!
Esküdj! Alszíííííík?
nekem ilyen gondom nincs, bnőmet mikor viszem, rendszerint elalszik mögöttem, csak azt veszek észre ,hogy valami nyomja a sisakom vagy vállam,
kedves bokorugró márkatársak, sírjatok csak...