Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vizpumpa?
Nem kell azt behúzni... sebességben kell fröccsölgetni, úgy a fain, csak kicsit furákat csinál a motor olyankor ...
Amikor behuztad a kulungot akkor kell a gázfröccs.
Ha jól eltalálod a fordulatszámot nem kattan.
Mivan? Fényező a.k.a. festő . Nekem tökmind1, kész van az a lényeg
Tök jó! Lehet inkább fényezőhöz kellett volna vinned
Szia Karu.
Szevasz te madár.
Konkrétan fasza lett a tükör, kedden sikerült végre felrakni, a festősrácok kicsit ráültek (alig 2 hónapot). Mondjuk én se voltam sokat otthon
Konkrétan
Azért vannak itt hozzászólások...
olajat is néztem... most van benne vagy 7.000 aztán még meg se feketedett (motul10v40) hagyom még 2-3000-t szerintem...
A szar gyertya nem adja le a szikrát rendesen, nem tudom pontosan, de nem szabad vele szórakozni, nem éri meg. húszezrenként belefér egy gyertyacsere, nem 25-öt talán mehetsz vele, de én cserélném az előírt km-nél.
figyu 2.000km-el léptem átt... most van benne 22 a nagykönyv 20-at ír.. de én arra gondoltam elmegyek vele 25-ig...
szerintem semmi baja nem lesz...
trafót miért teheti tönkre ? mitől ?
De csak a felét,most már mosoghat
Kifújatás gányolás, csakis csere!
Csakis Isolator Special
levegőszűrő csere,
gyertyánál a szikra leadása lehet más, amit szerintem te észre se veszel
Asszem pótoltam :)
Srácok a levegőszűrőt érdemes kifújatni vagy csere?
Az iridiumos az tovább birja?Vagy mi a különbség?
Isolator
A gyár nyilván nem ír elő iridiumost! Mindazonáltal valószínűleg jobb is az iridiumos a gyárinál nem csak drágább Majd az okosok megmondják neked a frankót
Gyárilag a simát írja bele. Ha már érzel valamit, akkor azt már megb@szta a ló. Ha nem cseréled az előírt kilóméterenként, tönkremehet a trafó is. Nem nézegetni ha kinnt van, kuka, és bele az újat.
vagyis úgy kérdezem, hogy gyárilag melyik van benne mert már igazából jópárezer km-el áttléptem a cserét de én nem érzek semmmi parát... na mind1 illene lassan cserélni.
és melyiket érdemes ?
iridiumos tovább bírja ?