Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Korábbi témákhoz:valóban kicsit túlzásba viszik itt páran a karbantartás túlbonyolítását is!

Láttam az ismerősöm motorját tegnap testközelből(fz8, csaj) hát eddig a z750 vitte a külalak díjat ebben a szegmensben de az fz8 veri.
Fehér,bódis dob,kicsi index,rendszám-tartó. (2,6 milla) Nagyon szép!
Annyit hozzátennék, hogy bizonyos szintig te is kellesz, mert ha nem adod meg neki az alapvető dolgokat normál körülmények között, akkor biza ott fog hagyni az út szélén és drága a trélerezés messze földről
Kösz, hogy nem nekem kellett ...
Hali!

Szeretném Peeeti85-öt annyiban megvédeni, hogy asszem a motor van értünk és nem mi a motorért.
Nekem már volt annyi kocsim pl., hogy az elején még csinosítgatás meg minden játszik, aztán ellaposodik és már csak a megbízhatóság marad.
Ha valakinek annyi ideje van, hogy ráér és pénze is van csinosítania a motorját, hát éljen vele, de nem kéne azt basztatni, aki "csak" használni akarja ésszerű körülmények között. Természetesen a jószándékú segítséget el kell fogadni.

ufff.
Peti!

7100 10W40 MA2 mennyiért?
Nagy gyerek vagy még. Majd 20 év múlva beszélünk erről, hogy ki hol tud dolgozni, és hol-mik a lehetőségei, ha még vissza tudsz emlékezni.

Voltam én is 31, és ki tudtam jönni a pénzemből símán itthon is. Amikor hívtak Usa-ba nem mentem, merthogy én a jég hátán is megélek. A véleményem mostanában megváltozott. Most meg nem tudok menni, mert már minden ideköt. Ingatlan, kutya, gyerek, csaj... barátok. Marad ez a nyomorult Tescos-Aldis-Lidlis-Intersparos-MOLos-APECHos stb-s cudar Magyar élet, ahol mindenki az utolsó lenyúzható bőrömre utazik.

Amúgy én az eBayon vásárolok.
Ne haragudj, de az a büdös multi szerinted hány embernek ad munkát az országba? Mindenki szídja, utálja, de sok embernek munkája se lenne, nem hogy minimálbére! És képzeld el nem mindenki választhatja meg a munkahelyét és hogy mit és hol szeretne csinálni!

Amúgy pl a Lidl is német cég sok, jó minőségű termékkel! Több helyről hallottam, hogy Aldiban vett műszaki cikket és jobb, tovább bírja mint a nagy márkák! Nem kell mindig a multiba rohanni és el lehet dönteni hogy jó minőség-e és megéri az árát vagy sem!

Jah és a Tesco angol cég, Londonba még a sarki kisbolt is Tesco meg a benzinkút shop is, mégse gondolnám, hogy kizsákmányolja az ott dolgozókat és elnyomja a kiskereskedőket! Ez szerintem a magyar mentalitás a magyarországi vezetés hibája, alkalmazkodik a multi az itteni viszonyokhoz! De félreértés ne essék én sem vagyok oda a multikért, de nem is ellenkezem tíz körmömmel, hisz manapság amiket lenyomnak a torkunkon még a multi a legkevesebb!

Peace
köszönöm Krisztián azt olvastam és be is szerezgettem nagyjából a cuccot ,csak jött a meglepetés ,hogy az én régi fazerem (kockalámpás)
foncsorába nem fér be egy H7 ill.egyH4 izzó ,gondolom neked már normál foglalatú volt mindkét oldali foncsorod és én itt elakadtam .a képen a kérdéses foncsor akar lenni . köszönöm a választ ! Üdv:Cimre
és?
a magyar, mint nyelv, folyamatosan fejlődik. Szavak születnek, halnak el. A lényeg, hogy megértsük nem? Vagy nyelvtan és irodalomtanár vagy? Ez itt már nem az oskolapad.
Amúgy a sportmotor.hu fórum aláhúzza hullámos piros vonallal a hibásan leírt szavakat ... amúgy...
Szia!

a fazer.tvn.hu-n van a motorom átalakítása duplaszeművé.
Észak-keleten szegénység van, így errefelé Pilot Road 1-est.
Jó régen mehettél ki. Nem 60.000-ért dolgoztatnak és nem is minimálbérért. Tudod van olyan szabály, hogy ígyis-úgyis a minimálbér kétszerese után kell járulékokat fizetni a cégnek.
Aki már régóta ott van (pl. pénztáros) azt egyszerűen kirúgják (rokon).
Aki viszont jól keres, azt ki is zsigerelik (manager - ismerős).
De hát erről szól egy multi!

Én bírom ezt a work approach-ot. Értékelik is, hogy értékelem. Nekem is volt időszakom, hogy erősen kerestem munkát külföldön, de nem volt annyi bátorságom, hogy kiköltözzek, s ott keressek helyben. Annyit még elárulok, hogy a hosszú távú jövőmet nem ebben az országban, de még csak nem is ezen a kontinensen képzelem el.
Már bocsi, de szerintem, hogy ki hol dolgozik az egyné probléma! Lehetősége van mindenkinek oda menni dolgoznia, hol szeretne! Énsem ide születtem, sajna jönnöm kellett mert az otthoni pénzből nem tudtam kijönni! Az, meg, hogy a louis- nem jön be neked ... vagy te 10ezreket akarsz kocsikázni érte ... itt "országon" belül ingyen póstáznak ... odahaz nemtom mennyiért küldik ki! Na de, hogy azt a retkes szájbavert multit ... (tudom a lousis is az) de a MULTI nálunk árul mindent, ott baszik ki velünk magyarral ahol tud, és ti még az ilyen f@sszopó helyeket pártoljátok ... Had kérdezzem meg, tudje e valaki, hogy egy TESCO mit fizet és hány órára jelenti be, meg hány órát dolgoztatja az alkalmazottjait? naahhhh összehaverkodtam a louis-ban egy aranyos kiscajszival, Ő nagyon jó bért kap ott, hiába multi! Csak nálunk divat 60ezerért dolgoztatni embereket majd a pénzt kitalicskázni az országból! Mi magyarok 5Ft ért eladnánk a saját anyánkat is! ... Legyen multi ... de szabályozzák már faszom be, hogy megyénkét csak hány darab ...
Hali,

Nekem is road attack van fenn elöl hátul. Száraz időben jól teljesít de ha esik az eső akkor viszont csúszkálósabb mint más gyártó. ez saját tapasztalat.
Én a MEZ3-at vagy a pirelli diablót tudom alternatívaként ajánlani.
Szeva,
én két napot motoroztam road attack-al, jó minőségű aszfalton, s hibátlanul teljesített. Nem jósolnak neki túl nagy élettartamot...
Z6 = német mégpedig a MINŐSÉGIBB fajtából, szar nem lehet.
japán motorra JAPÁN gumit! Én Bridgestone BT016-ot próbálgatom épp.
Itt mindenki pilot road 2-t használ
Szevasztok. A segítségetek szeretném kérni. Gumi vásárlás előtt álok de nem tudom melyik lenne jobb. Két típus közt gondolkodom: Continental Road Attack 1-2 vagy Metzeler z6. Van valakinek tapasztalata valamelyikről? Válaszotok és véleményetek előre is köszönöm!
oké, csinálgasd is amit tudsz a mocin én is annak a híve vagyok, nah de amikor azt mondod nem is olyan fekete az a olaj, még kibír X km ert,,,,
ezt a választ én egy szakszerelőtől se fogadnám el!

azt hogy én mennyit takarítom a láncom vagy más ill hogy ki hogy tartja be a szervízintervallumot erre cask annyit mondok,hogy én még sok km en keresztül akarom használni a motoromat, és szeretném ,hogy sok szép helyre elvigyen és ne ott hagyjon szarba!
Én spec 10 ekm-enként cserézem az olajamat, mivel a full.szint bírja. De az nekem nagyon necces, hogy 6000-nél még barna az az olaj. Az hihetetlen. (Mondjuk az én olajam is barnás fekete amikor cserélek) Olajat meg nem a viszkozítás változása miatt cserélünk, hanem a benne lebegő korom és fémrészecskék feldusulása, és az adalékok kifáradása, elfogyása miatt, de szerintem Te ezzel tisztában vagy.
Életmód kérdése. Aki kint él, jó fizetéssel, az járatja a képét a csehósokra. Aki itt él az örül, hogy még kapni valahol kaját, mert a többi már mind bezárt. A Louis-odnál nagyobb rabló meg nem kell! Büdösebb multi motorpiacon nem is létezik. Vedd le a hájogot a szemedről.
Az hogy én kimenjek a Louis-ba +10 rugóért és ott vegyek a sz@ros akksimhoz (16 eFt) egy 20€-s töltőt, az csak a hülyéknek bolt. Akkor se tenném, ha havonta két plussz motort tudnék venni magamnak (újat). Ez egyszerüen életmód kérdés, annak a kérdése, hogy mi fontos a számunkra. Nekem nem fontos, hogy jónevű helyen vegyem meg ugyanazt a kacatot, miközben azt hiszem, hogy nagyon okos vagyok, és micsoda fain minőséget kapok. Tudom, hogy MINDENÜTT átvágnák a fejemet, és a termék valós értéknek, köze sincs az árához.
Tökjó.
Szarúl látod a helyzetet.
Nem futok a szervízbe, annál fukarabb vagyok.
Othol raktam rá a széles kormányt sőt én baszódtam vele ,hogy menet legyen bele esztergálva. Én szeretlem fel a magas plexit is..
A dupla tompított fényt is én magam raktam össze, villanyszerelő a szakmám nem ilyedtem meg tőle.
Amikor összekurtam a motort én rohangáltam a fejidommal hogy kipótolják üvegszálból, és befessék sárgára, a lábtartókat is én raktam rá. Múlt héten elkezdett akadni a váltókar, teljesen széttszedtem és összeraktam bezsírozva, most jó...
Ezentúl is amit csak lehet megcsínálok magam a motoromon szóval kurva szarúl látod tesó.
Attól, hogy én nem baszogatom a leömlőcsöveket polítpapíral és nem tisztítgatom a láncomat hetente attól még a motor megkapja ami reál körűlmények közt járna neki. Ti vagytok azok akik áttestetek a ló másik oldalára a karbantartással, és a szerviz intervallumokkal kapcsolatban.. Csak amíg ezt a hülyeséget velem ellentétben majdnem mindeni nyomatja, addíg az én véleményem nem fog sokat érni ezen a fórumon.
Sanszos, hogy ez a fenti mondókám nem marad reakció nélkűl, én már most szívességet teszek nektek, hogy nem válaszolok a témával kapcsolatba többé amit akartam úgyis elmondtam...
leszarom.hu