Karu ez a gázfröccs azért van, és olyan mint amiket a teherautóknál szoktak alkalmazni?
Motornál mikor kell ezt csinálni? A váltás előtti vagy a a váltás pillanatában, hogy legyen értelme? Ettől a váltáskor néha hallható kattanás is megszűnik? Előre is köszönöm a választ.
FreePetiiiii -Hali - Te ugggyyyeee anó vettél egy + fz6-ot bontásra? esetleg váltó alkatrészeid nem maradtak belőlle? Vagy ha a tiédből kiépítjük nekem az is jó lenne!
Áhmm... köszi Karu! Ez sztem reális válasz, mert 1x még ősszel leszedtem a kölső dekniket, de szemmel láthatólag nem láttam semmit! Kikell cserélnem így valamit a váltóban, vagy egyszer szétteseik majd alattam?
Tehát mivel a motorokon ninccs szinkronizált váltó ami megfékezze a tengejek sebesség külömségét mielőtt a fogaskerekek össze kapcsolódnak.
Ezért ezt a sima kapcsolódás érdekében nekünk kell segiteni pld visszaváltáskor gázfröccs segitségével.
Érthető vagy nem.
Ennél többet nem tudok segiteni.
Én arra gondolok hogy az 1 es sebesség kapcsoló köröm egy nagy ütéstől megsérült tehát egy kicsit beverődött.
Lehet hogy a természetes kopástól egyszer abba fogja hagyni de ez nem biztos.
Kerülni kell az ijen durva váltásokat mert szerintem az történt hogy az egyik tengely mondjuk pörgött 5000 fordulaton a másik meg állt majd hirtelen a kapcsoló kömök megállitották hiába volt behuzva a kuplung az első sebv tengely még lendületből forgott igy létre jött egy durva kapcsolódás.
Ugyanis a motorok váltójában ninccsenek szinkron gyűrűk és dobok.
Én igy gondolom bá r biztos va aki nálam jobban tudja.
:DDDD
nehogymá a végén az derüljön ki, hogy egy 100lóerős motor kétségbe essen 200-as tempónál :DD
nem a magyar utakra találták ki ? pff... ez a vonalat ne is vigyük inkább tovább....
Szerintem ha csak simán szorítani kell rajta akkor nem kell széttbontani.
Egyébként közel sem biztos, hogy a szitálást 200 felett a kissé kottyanó kormánycsapágy okozza, mert tavaly is kottyant...
Az én elsődleges problémám a kormány beszitálása arra kértem volna ötleteket.
NGK CR9EIX
melyik való a motoromba ?
Karu ez a gázfröccs azért van, és olyan mint amiket a teherautóknál szoktak alkalmazni?
Motornál mikor kell ezt csinálni? A váltás előtti vagy a a váltás pillanatában, hogy legyen értelme? Ettől a váltáskor néha hallható kattanás is megszűnik? Előre is köszönöm a választ.
azé elmehetek veletek túrázni fazerévadnyitóra ?
Ezért ezt a sima kapcsolódás érdekében nekünk kell segiteni pld visszaváltáskor gázfröccs segitségével.
Érthető vagy nem.
Ennél többet nem tudok segiteni.
Lehet hogy a természetes kopástól egyszer abba fogja hagyni de ez nem biztos.
Kerülni kell az ijen durva váltásokat mert szerintem az történt hogy az egyik tengely mondjuk pörgött 5000 fordulaton a másik meg állt majd hirtelen a kapcsoló kömök megállitották hiába volt behuzva a kuplung az első sebv tengely még lendületből forgott igy létre jött egy durva kapcsolódás.
Ugyanis a motorok váltójában ninccsenek szinkron gyűrűk és dobok.
Én igy gondolom bá r biztos va aki nálam jobban tudja.
nehogymá a végén az derüljön ki, hogy egy 100lóerős motor kétségbe essen 200-as tempónál :DD
nem a magyar utakra találták ki ? pff... ez a vonalat ne is vigyük inkább tovább....
Egyébként közel sem biztos, hogy a szitálást 200 felett a kissé kottyanó kormánycsapágy okozza, mert tavaly is kottyant...
Az én elsődleges problémám a kormány beszitálása arra kértem volna ötleteket.