Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért, amikor a rendőr letarolja a szabályosan nem gyorshajtva haladó motorost, az nem biztos hogy a motoros hibája

Mellesleg, ahogy hallottam egyik esetben sem a motoros volt a hibás és ahol meghaltak mind a két esetben kikanyarodott eléjük egy autós. Ergo az autósok nincsenek felkészülve ránk és nem csak hideg, poros aszfalt van! Nekem ma sikerült úgy motoroznom ahogy még a szezon végén
Egyébként most hallotam hogy ezen a hétvégén ! Ami eddíg még csak 2 napsütötte nap máris 2 hallott motoros meg vagy 20 nem halálos kimenetelű motoros baleset...
Tehát hajrá húzzátok csak neki ezen a poros szar hideg aszfalton...
(és még van 2 munkaszüneti napunk)
hali.
tehát első körben az megjegyezném, hogy az idomok nem hegeszthetők ! nem olyan anyagú a műanyag és a varrat nem ég bele.. :( (nekkem üvegszálbóll pótolták) szerintem jobb mint a hegesztés.
másodszor meg a te károd az nem 50 ezer hanem elmondásod alapján legalább 200.000 persze ha nem yamahához viszed csak akkor.
Fuchs Titanium.. Nekem baszott jó volt csak sajna elég drága.Viszont annyira tapadt,hogy még a v2 rezonanciája sem tudta összetaknyolni a felnit vele
Nekem van egy balos eladó kuplungkar ha érdekel.
Motul Factory Line (5 csillagos)
Castrol (2 csillagos)
MOL (3 csillagos)
s most tesztelem a Cespa-t.
Jobbulást a sérültnek. Azért remélem rajtam kívül más is volt, aki egy jót tudott ma menni.
Már nem igazán, mivel szétszedtem. Viszem hegesztetni az idomokat. Szerencsére 95% ban meglettek a darabok. Remélem megoldja a hegesztő srác.
Mindnek van valamilyen kínja,úgyhogy mind1 melyiket veszed!
Sziasztok.

Kinek milyen láncspray jött be? Fogyóban van, és valami jót kéne venni. Tudna esetleg valaki olyat ajánlani amivel teljes mértékben elégedett volt? Castrol-t használtam, de nem voltam vele megelégedve a felnin látszott a nyoma elég rendesen akkor is egy napot vártam a láncfújás után.
Tudnál pár képet csinálni ?
Jobbulást kívánok, és megfelelő anyagi tőkét a javításhoz!
De nem vszem meg
Okoska : "De jött az első nagyobb kanyar"
Az első az igen. Honnan tudod? De a borulós kanyar az kb 10034 m re.
A metzeler Z6-ra ,leválasztó réteg meg minden,de csináltam rá hátra ma egy 1,5 cm majrécsíkot első körben!
Jó guma lesz,érzem!
...dehogynem. Egyedi gyártás. a Te érdekes fejedre pont jó lehet
mindeggy milyen gumi hideg még az aszfalt nagyon
Az első kanyar az elindulás után 34 m-rel következett?
A pályagumi megtette a magáét
Hi,
Jól indul a szezonom. Sőt a motoros karrierem!
A következők törtek a bal oldalon egy csúszás miatt: bukógomba tartó konzol (gyári), fejidom, a műszerfal alatti idom, ülés alatti idom.
A következők pedig nem törtek, de sérültek: Kormányvég, fékkar,oldaldekni (yamaha felirat), plexi sarka lekopott.
Olvastam, hogy valaki írta, az utángyártott bukógombára hogy az nem jó, mert ha beleakad valamibe, akkor könnyen kiszakíthat egy darabot a vázból...
Csak infóként írom, hogy az egyém gyári yamaha volt, sima aszfalton csúszott a motor, nem akadhatott bele semmibe, mégis letört, és semmit nem védett! Szóval ha valaki bukógomba vásárláson töri a fejét, akkor ezt vegye figyelembe! Én tuti hogy most már bukócsövet teszek rá! Ja meg új gumikat. Én hülye azt hittem , hogy csak a gumi oldala van megégve kicsit (pályagumi volt) és jó lesz az még. De jött az első nagyobb kanyar, és mégse.
Ja és a kezem, és a lábam nem is említem. De azokért legalább nem kell pénz. De a motorra most tuti kell egy 50000 ezer, gumival megy egy 100000 as! Remélem nem untattam senki a pancserságommal! De nem adom fel! Megcsinálom és megyek....
Csajon,OTTHON hízlald a szemed,legalább a kiállítás mindegyiknél jobb volt
fajin csajok, de 2-3 éve amikor először voltam, 2szer ennyi és 2szer ilyen jó csajok voltak
Peti ezt nézd ne a kulát!

Kanna
Szaros gumi a kiállításon