Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi

Berber cimbi, igazából nem hiszem, hogy feltétlenül megéri sokat áldozni akkura. Yuasa-t nyírtam most ki...de az én hibámból.
Ez vág fel idegileg... kint fillérekért vettem akkut, itt meg egy vagyon
Nah mind1, köszi nektek, majd megpróbálok venni valami olcsót, vagy valami nem túl leharcoltat !
berakás után is már kottyant.. úgy mentem le montenegroba vele.. azóta lenyomtam vele vagy 6ezre km-t.
most még kurvakicsit kottyani, de kottyanik..
majd kicserélik ingyen a kurva anyukat én már fizettem eleget...
könnyen meglehet ,hogy az új csapágyad is tönkre ment,,,
csak azt nem értem ebbe a kurva életbe, hogy a tavalyi szezont végígmotoroztam kotyogó kormánycsapágyal, és az tényleg geci nagyot kottyant, még az alpokba is elmentem túrázni a mocival mégse szitált be a motor sohasem......
figyelj mivel nem egy kókány szart akartam gondoltam yamaha motort yamahába tudják szervízelni ez 40-be fájt.. ez ugyanúgy kotyog azóta amióta berakták.. valszeg így sikerűlt nem hiszem hogy széttkuródott volna valami. de ezt a témát tellefonon megbeszéltük 1x már.
Egyébként a motorom teljes mértékben rendeltetés szerűen működik, kivéve 200 felett valamiért nem. ennyi...
remélem normális vagyok.
40 ezret röhögnöm kell.
Vidd csak oda bizts most sikerülni fog nekik a javitás.
Igaz ha kottyant akkor már ki is verődött kuka.
Kérdésem hozzád ha tudsz róla hogy nem rendeltetés szerűen működik a motor minek mész 200zal.
Normális vagy te?
ahogy látom nem akar bele sok pénzt ölni, de hát papírjai sincsenek,,,
meg tudod te is, olcsó húsnak híg a leve...
Vess egy pillantást légysz erre:Ez megérhet ennyit?
Érdemes lehet megvenni
Kormánycsapágyra gyanakszok mert kottyanik.. nem olyan nagyod de ezér hallani hogy kottyanik :(
Lesz egy utam a Yamahába azok a majmok elkértek nyáron érte vagy 40ezret most csínálják meg megint én nem fizete érte az biztos.
A gumival nem lehet gondd mert nem ráz, meg ha elengedem a kormányt akkor is egyenesen suhan a gép...
hát ez van :(
Hát ennek ki volt egyik rugós tagnak sem volt egy deka csillapítása sem, plusz az első csúszószárakról nemhogy a nikkel, vagy milyen legelső, de még az az alatti bevonat is le volt kopva többek között...... link
nsr és hasonló motorok nagy részének már kivan hajtva a lelke, max akkor nem ha pár éves...
Pomázon motorral voltam, de bringáztam is délután, de nem az út közepén
Tegnap elmentem szomszédommal Völcsejbe egy nsr-t megnézni, cirka ötszáz km. volt, persze a motor egy szakadvány, nem vette meg. Szopás tizenöt pénz volt az útiköltség.
téged itt is látni
húúúú basszatok meg, besza behu
E menj 200zal mert veszélyes
Vagy szar a gumid vagy nincs kicentirozva.
Vagy lehet hogy laza a kormány csapágy.
Különben 200 as tempó közelében elveszti a stabilitását a fazer nem erre lett tervezve.
akkor össze kevertelek, láttam egy biciklis fazont, azt hittem te vagy, ott kacsázott az út közepén,,, majdnem jól ledudáltam
Igen. Nem.
voltál Pomázon? tán a motorozz.hu évadnyitón
Ma láttam dél körül Pomáznál egy FZS 1000 -rel valakit. Nem innen volt az illető
te nem motoroztál ma
és még te beszéltél múltkor a gyorshajtásról,,,
laza kormánycsapágy nem okozhatja
Jó a guminyomás?
jövőhéten lesz az évadnyitó gurulás. (Vértes-Gerecse)
Ma meg úgy alakúlt, hogy lementünk fagyizni Keszthelyig, aztán akkor már úgy lett, hogy meg is kerltük a balcsit :DDD
Van egy kis parám a mocival kapcsolatban.... 200 felett beszitál a kormány.. edíg soha sem csínált ilyet ma meg többször is.
Mit lehetnek az okok ? jó lenne rájönni...
nem mentél a vara találkozóra
akik a balcsi felé jönnének túrázni azokhoz csatlakoznék egy rövid gurulás erejéig..:)