Teljes mértékben egyet értek, ezen hozzászólással.
Ráadásul ha az árakat nézzük pár ezer ft a differencia a bukócső és a gomba között(LSL:20-22e, puig:18e a givi bukócső: 24e)
Már pedig kitöri,látthattátok már épp elégszer.Az meg mindegy hogy mikor,ha kitöri utána szart se ér.Minek kísérletezni? Legalább a tényekkel kéne szembe nézni őszintén,aztán ha mégis azt a gagyit választod az már a te bajod.A fazer egy olyan típus amin nagyon szerencsétlen a felfogatási pont.
Akkorát estem augusztusban, hogy beszakatt a blokk oldala és elkezte tolni az olajat kifelé... sajna nem volt bukócsövem.
Most kell venni egy oldaldeknit mert ez így ragasztva nem az igazi.. de lehet még mindíg jobban jártam mint ha egy otvar szar bukógomba kitört volna egy darabot a vázból. Szóval én próbálok összetertani meg figyelni nehogy felelőtlen döntést hozzon valamelyik társam és felrakjon egy gagyi gombát a motorjára.
Egyébként meg nem a gombán múlik hanem a csavaron amivel fel van dobva.
Teljes mértékben egyet értek, ezen hozzászólással.
Ráadásul ha az árakat nézzük pár ezer ft a differencia a bukócső és a gomba között(LSL:20-22e, puig:18e a givi bukócső: 24e)
Most kell venni egy oldaldeknit mert ez így ragasztva nem az igazi.. de lehet még mindíg jobban jártam mint ha egy otvar szar bukógomba kitört volna egy darabot a vázból. Szóval én próbálok összetertani meg figyelni nehogy felelőtlen döntést hozzon valamelyik társam és felrakjon egy gagyi gombát a motorjára.
ár 15.000.-Ft (kostaköltséggel)
érdeklődni: racingbazar@freemail.hu
nah irány Bécs city
saját motortípusát nem ismeri meg az ebör