Szerintem ha nem takarítod csak fújod, akkor a lerakódott szennyeződéstől előbb megindulhat a korrózió is.
Én 1000km-ént, vagy eső után mindig megtakarítom a láncot. Finom motorolajjal átkenem, átkefézem, majd ronggyal szárazra törlöm. Lehet, hogy hülyeség de még a motor is sokkal szebb lesz a tiszta lánccal.
ezt talán azok mondják akik csak motoroznak a motorjaikkal, kötelező szervizre meg betoljak a kereskedésbe, ahol nem hinném neki állnak pucolni, ráfújnak ők is egy adagot,,,
kíváncsiságból egyszer egy takarítsd le jó alaposan, még a hangja is más lesz,,,,
nem kell azt basztatni...
vannak akik nem is fúják, és ugyananyit elmennek vele mint aki fényezgeti, tisztogatja, kenegeti, baszogatja...
Egy lánc élettartamát az határozza meg, hogy a pilóta hogyan kezeli a motorját.. hogyan kuplungol, mennyit egykerekezget stb.. stb..
amit csínáltok az pénzkidobás semmi más... :(
Pár hét van hátra, mostmár izgatottan várom.
Kicsit el tudtam lógni vasárnap, úgyhogy gyorsan lenyomtam egy dunakanyar kerülőt.
Jó lett volna még 1x összefutni idén, de sajna már elég kicsi rá az esély, meg mostmár készenlétben vagyok.....
Nálad, meggyógyultál rendesen?
Nekem is pilot road 2 van, mentem vele eddig 7500-at, és nem igazán látszik rajta, hogy használt. Voltam vele pályán is, bár nem vagyok egy pályázó, de ott is teljesen jó volt.
Eddig sehol sem csúszott meg.
Én ugyan nem értek hozzá, de túrázásra nagyon frankók a 2 komponensű gumák! Meg a túrás, sporttúra gumik jobbak esőben is, több barázda jobban elvezeti a vizet
Amúgy a Metzeler sportec M3 tényleg nagyon faja és nagoyn akciós
michelin pilot road2 , metzerler z6, pirelli angel, dunlop road smart
illetve ezeknek az utódjai,,,,
ezek sport-túra gumik, túrázás alatt, ill autópályán nem kopnak hamar szögletesre, de ezzel szemben birják az iramosabb hegyi kanyarokat, döntögetéseket, sőt még fel is merészkedhetsz vele a hungaroringre is ha nem akarsz 2perc alatt menni
Szia! Ha valami sportosabb gumit keresel tudom ajánlani a Metzeler Sportec M3-at, az elmegy 10000 km-t, ráadásul most már igencsak jó áron adják mivel kifutó modell (55.000 Ft). Nekem bejött pályán is, közúton is. Túragumiban nem vagyok otthon.
Szerintem ha nem takarítod csak fújod, akkor a lerakódott szennyeződéstől előbb megindulhat a korrózió is.
Én 1000km-ént, vagy eső után mindig megtakarítom a láncot. Finom motorolajjal átkenem, átkefézem, majd ronggyal szárazra törlöm. Lehet, hogy hülyeség de még a motor is sokkal szebb lesz a tiszta lánccal.
kíváncsiságból egyszer egy takarítsd le jó alaposan, még a hangja is más lesz,,,,
vannak akik nem is fúják, és ugyananyit elmennek vele mint aki fényezgeti, tisztogatja, kenegeti, baszogatja...
Egy lánc élettartamát az határozza meg, hogy a pilóta hogyan kezeli a motorját.. hogyan kuplungol, mennyit egykerekezget stb.. stb..
amit csínáltok az pénzkidobás semmi más... :(
Road2-t veszek tavassza hátra, elölre meg race attack-ot.
Nagyon bejött a Conti, minőség,tartósság, kezelhetőség.....
Pár hét van hátra, mostmár izgatottan várom.
Kicsit el tudtam lógni vasárnap, úgyhogy gyorsan lenyomtam egy dunakanyar kerülőt.
Jó lett volna még 1x összefutni idén, de sajna már elég kicsi rá az esély, meg mostmár készenlétben vagyok.....
Nálad, meggyógyultál rendesen?
Nekem is pilot road 2 van, mentem vele eddig 7500-at, és nem igazán látszik rajta, hogy használt. Voltam vele pályán is, bár nem vagyok egy pályázó, de ott is teljesen jó volt.
Eddig sehol sem csúszott meg.
Amúgy a Metzeler sportec M3 tényleg nagyon faja és nagoyn akciós
illetve ezeknek az utódjai,,,,
ezek sport-túra gumik, túrázás alatt, ill autópályán nem kopnak hamar szögletesre, de ezzel szemben birják az iramosabb hegyi kanyarokat, döntögetéseket, sőt még fel is merészkedhetsz vele a hungaroringre is ha nem akarsz 2perc alatt menni
túrázásra, autopályára meg tök feleslegesnek tartom a sport gumit
Mi a helyzet? Baba?