Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy néz ki hogy elkeltek.
Amennyire én "értek hozzá" jobbat mindig lehet beletenni! Pl az én zümmögőmbe ásványi olaj való, de mégis félszinti van benne, mert én elsősorban városban használom és elég hamar megsülne a kicsike (szerelő mondta, nem magamtól találtam ki )
én is voltam vezetéstechnikai tréningen és azóta nem keményedik fel a hátsó fék - szerintem itt főztem meg az olajat. Van odahaza a polcon dot5.1, de ha nem ajánlott bele akkor veszek dot4-t. Nem spórolni akarok a biztonságom kárára, csak nem akarom idő előtt tönkretenni a gépet avval hogy nem belevaló olaj kerül bele.
Nem tehetek róla,nem bírja a komolyabb tempót ez a motor.

Vissza irtam,csak egész héten suliban vagyok szóval nem igazán figyelem.
Azért itt van egy kis képzavar... A használati szerint 2 évente kellene cserélni a fékolajat, és a fődugattyúnak valami belső komponenseit meg a féknyerget. A fékvezetékeket 4 évente írja, vagy ha megrepedtek vagy megsérültek.
Én azért megkérdeznék valami lelkiismeretes yamaha-szervízest is a kérdésről, mert oké, hogy valaki elgurul vele pl. 6 évet karbantartás nélkül, de ha alattam 5 év után beadja az unalmast, amikor nem volna hátrány megállni, és az aszfaltról vakarnak össze emiatt, +motor=kuka, akkor lehet a kórházban bosszankodnék, miért nem cseréltem ki, és a hajamra kenhetném azt a pártízezer jómagyar forintot, amit megspóroltam....
Nagyon nem vicces élmény, mikor húznád neki a féket és beesik a fékpedál/fékkar... (Kocsiban már volt szerencsém megtapasztalni.)
irtam ombre,
Gyerekek egy 1500.- ft os fékolaj miatt udvaroltok it egész du. Vedd az 5.1-est ha úgy megnyugszik a lelked.
Szerintem ha a csövet cseréled fémet vegyél. Nem hinném hogy van bárki itt(európa gazdagabb felén tuti van,de itt.....) olyan valaki aki 3 évente besétál a Yamahához és horror pénzért vesz gyári csövet! Gomikát.
minek az neked össze akarod karcolni a végét
motorozz.hun irtam makett
Karokat 30-ert atveszem.
Ha meg megvan.
Rendben.előre is köszi
hali,
mint említettem hosszútávon. ez igazán szerintem éveket jelenthet adott esetben. Nem igazán tudom mi a terv ami miatt olajat akarsz cserélni.
ha jobb féket akarsz akkor ez nem jó megoldás. ha csak időszerű csere akkor jó az is ami rá van írva a féktartályra.. szerintem.
Erre azt a példát tudnám felhozni, hogy ismerősöm Mazda Tribute-je 9 évesen a műszaki vizsgáról való távozás után dobta el az egyik fékkörét (a gumi fékcső egyszerűen eldurrant), s így az automata váltóval + a kézifékkel tudtak megállni.
Kapott is persze gyári új fémhálósat.

Ha a Yamaha előírja, hogy 3 évente cserélni kéne a gumicsöveket, akkor saját biztonságunk érdekében tényleg célszerű... Bennem akkor jött meg a végső elhatározás, amikor Babuluval a hátamon alig bírtam megállni egy piros lámpára fékező autós mögött.
hali,
Nem oldalcsöves hanem ugyanolyan dob mint a tiéd a gyári csak a kerék fölött a segged alatt középen egy csőcsonk van. jahh valamelik nap kiszaladok a haverhoz oszt fotózkodom és feltolom. árat is akkor tudok mondani.
Nagyon szívesen, máskor is
Olyat én is hallottam, hogy a hátsó fék ment el, hegyről lefelé (2 személy, -5 fok, tejköd/felhő)...
Aki volt a GG-n itt a fórumozók közül - vannak jópáran - senki nem mondta, hogy bármi gondja is lett volna a fékkel.
alig várom h. a csilivili cucc felkerüljön a kocsira
Köszi még1szer a segítséget
http://totalbike.hu/hirek/2010/10/18/szeretheto_motoros_betyarkodas/
Igazad van
Jaaaaj, most miért árultad el neki
cső Peti, van mail cím

halaszbence@gmail.com

mert miért is amúgy?
Hát nem tudom, de azt igen, hogy az én haverom GS 500-ában is csak a vezetéstechnikai tréningen forrt fel a dot4! Meg hallottam már a nagy túrázóktól, hogy előfordulhat egy magasabb hegyről való leereszkedésnél, hogy a végére elfogy a kraft! Szóval, ha sokat túrázik az ember érdemes lecserélni a dot4-et, de mindennapi használatban a nem hinném, hogy felforr!

Amúgy ha csak ez van kéznél ártani tuti nem árt, ezért nem vennék mást, ki tudja mikor jöhet jól a jobb
http://youtu.be/2XlievqUthI
Ezt a rettenetet láttátok már
Jaaa, az más
Nem tudom lenne-e értelme, más motorgyártó is előír ilyesmit vajon Az autókon sem cserélünk, csak fékfolyadékot, azt sem mindenki. 5.1-es folyadékot szerintem normál használat mellett felesleges belerakni, ott még a DOT 3-as sem forrna meg!
grZack MINDENT betart és szentírásnak vesz
Nem hiszem, hogy túl sokan betartják ezt