Nah, senki nem jelentkezett közös motorozásra . Mi végül is egy Bp-Gyöngyös-Eger-Miskolc (Ómassa-pisztrángos-kajálós) karikát nyomtunk, visszafelé Egerig ugyanott, aztán go pálya. Én is találkoztam 2 Fazerrel Eger és Lillafüred között, az egyikkel kb. 12h előtt (asszem kék volt), a másikkal pedig 14h után kicsivel (ez tuti szürke volt). Az én gépem sajna Debrecenben van, úh. nagyon kedves barátok kölcsön 636-os Ninja-jával poroszkáltam, de jóóó volt nagyon
fz1esnek se sokkal nagyobb, jo multkorába volt erről szó hogy 200-250kmerenként tankolnak, hétvégén egy tankkal 360at mentem és még nem tankoltam, bár már nem sokáig huzza
endurot alatt lehet rosszul fejeztem ki magam,
én ilyenekre gondoltam: ktm exc,Husaberg FE 450,yamaha wr,suzuki drz-e stb...
Köszönöm uram, tökéletesen ráér holnapig . Cakk-pakk kell sajnos, a kasztnin lévő kis 3szög alakú szar is... . Itt a mail címem, majd küldj kérlek egy e-mailt a "fejleményekről":
halaszbence@gmail.com
z1000es nem haszontalan, legalább is számomra, ha igy lenne a fz6n re is azt mondanám, nekem eddig csak naked motorjaim voltak, beleértve a simokat és mz ket is igazábol ez illene nekem, vagy fz1
fjr- nagy dög, batár, de állítólag nagyon jol kezelhető majdnem hogy a súlyát se érezni, nagyon dicsérik, és ha hosszú túrákat terveznék, amihez persze idő is kéne,,,akkor egy tökéletes motor lenne csak az ára kár
szóval pl ők lennének a "főmotorok" nah mellé még kéne egy enduró, felváltva egy sportmotorral, de most valahogy az enduró jobban izgat
Ezek szerint te is sok motort tartanál, ha tehetnéd :)
Nem tudom, hogy vagy vele, de a motorválasztás SZÁMOMRA (nem mérnők ember, mint Te) logikusnak is kell lennie, nemcsak az emóciókra kell hatnia
Z1000 - haszontalan
FJR - nagy dög, tudtommal még mindig kézi szívatós
supermoto - 100-130 km-enként tankolhatsz
enduro - RULEZ!
Az én kezelési útmutatóm szerint ez az adat a motor által beszivott levegő hőmérsékletét jelzi, ami valamennyire "elő van melegitve"......nem a külső hőmérsékletet!
lehet, de nem 100%