Hát ki is fogom cserélni... most bátran nyomom lendületből megyek, mert úgyse tudok megállni. plusz gatya szar az eleje szarul csillapít és rugdos visszafelé.
amugy meg tök felesleges össze hasonlitani a bármelyik sportmotorral a fékét, mert azokon tök más futómű van, igy már megmukott
a mienk sose fogja az produkálni
amit én szivesen megcsinálnék,, egy uj rugószett,amitől kicsit keményebb lenne az eleje, vagy átszelepelés,bár ezen egy rohadt szelep sincsen
egy r6 munkahenger és fékcső
igen, 6 dugattyús , de visszalapozgattam, Fazer1000 a komplett elejét akarja csereberélni...grZack meg 160e-t számolt a történetre . Fékcső csere lesz sztem, ócóér
tudom-tudom, már boncolgattuk ezt a témát... a telókkal nem akarok bíbelődni, csak fékekkel... Mellesleg pont én wauztam az R6 teleszkópos tuning "ellen" .
A Kawa-s élmény után a Fazer fékeit legszívesebben örökre elfelejteném... az ötleteitekre és a javaslataitokra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehetne harapósabbá tenni az elejét a Vasnak! Ha lehet, beszerzési helyeket is dobjatok mellé . Köszönöm
Vegyél gyárit!
Én Brembot vettem, hogy az jó márka. Na azóta állandóan fékporos a teleszkópszár. Kíváncsi vagyok mennyit bír ki. A gyári nálam 40000km-t futott.
Karunak 50.000 után még gyári szettje van (fékpofa).
Yamaha World-be, azt mondták, hogy pálya használat mellett sem kell 30.000 km-nél korábban cserélni.
Csak gyári betétet vegyél bele (ha majd csere érett lesz) szerintem, az tuti nem eszi meg a tárcsát.
hali.
télen akarok venni a motorhoz lánc szettet, meg gyertyákat, meg fékolajat, hütőfolyadékot stb...
hol érdemes körűlnézni, tudtok valami olcsó boltot ?
Meg az lenne a kérdésem, hogy a fékbetéteket mikor kell cserélni (persze ez használatfüggő) de úgy kb-ra... ?
a mienk sose fogja az produkálni
egy r6 munkahenger és fékcső
Petike majd elmondja
Tehát fékcső + olaj amivel lehet játszani össz-vissz...
Mert gondolkodtam esetleg olyanon, hogy vajon van-e olyan combosabb fék más típusról, amit rá lehetne varázsolni a Fazerre...
Köszi a tippeket amúgy
2.R6 teló+fékek.
3.Fém fékcső és 5.1 olaj.
Ja,fentről lefelé csökken az ár.
A Kawa-s élmény után a Fazer fékeit legszívesebben örökre elfelejteném... az ötleteitekre és a javaslataitokra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehetne harapósabbá tenni az elejét a Vasnak! Ha lehet, beszerzési helyeket is dobjatok mellé . Köszönöm
A D208 ekkorra már huncutabb volt
Én Brembot vettem, hogy az jó márka. Na azóta állandóan fékporos a teleszkópszár. Kíváncsi vagyok mennyit bír ki. A gyári nálam 40000km-t futott.
www.nagyvas.hu
segítőkészek mindenhol.
Yamaha World-be, azt mondták, hogy pálya használat mellett sem kell 30.000 km-nél korábban cserélni.
Csak gyári betétet vegyél bele (ha majd csere érett lesz) szerintem, az tuti nem eszi meg a tárcsát.
télen akarok venni a motorhoz lánc szettet, meg gyertyákat, meg fékolajat, hütőfolyadékot stb...
hol érdemes körűlnézni, tudtok valami olcsó boltot ?
Meg az lenne a kérdésem, hogy a fékbetéteket mikor kell cserélni (persze ez használatfüggő) de úgy kb-ra... ?