Ami azt illeti, kéne valami.
Egy hosszabb hátsó sárhányó, mert a gyári rendszámtartó leműtése óta az eső szépen felver az utas helyére. Engem még éppen nem ér el, de a pakk, ami ott van olykor-olykor bekoszolódik.
Gondoltam rá, hogy vékony alu lapból hajtogatok/heggesztetek egyet láncvédőstül.
Igényeset, szigorúan.
nah Bence volt rá példa hogy kellett, de a saját vezérlőnkhöz nem kell
3hete ráuszítottak egy két palettás maróra, be kellett tanulnom, majd betanitanom ez a legfrankóbb, nah annak a vezérlője csutka német volt (Matsuura)
Ahogy utánaolvastam, túl nagy különbség nincs a dot4 és a dot5.1 olajok között forráspontban. Viszont a régi, öreg olaj katasztrófa mindkettőből. Ezért is kell cserélgetni rendszeresen, mert a legkisebb tömítetlenségekből is szép lassan magába szívja a nedvességet, és így folyamatosan veszít a hőállóságából, mivel a víztartalma már 100 fokon forr a vízmentes olaj akár közel 400 fokával szemben. Gondolom a yamaha is ezért próbál túlbiztosítani, nehogy bárhol fellépjen a legkisebb tömítetlenség is. Akit jobban érdekel a téma, találtam róla egy jó angol nyelvű írást: link
nincs annyi pénzed
Egy hosszabb hátsó sárhányó, mert a gyári rendszámtartó leműtése óta az eső szépen felver az utas helyére. Engem még éppen nem ér el, de a pakk, ami ott van olykor-olykor bekoszolódik.
Gondoltam rá, hogy vékony alu lapból hajtogatok/heggesztetek egyet láncvédőstül.
Igényeset, szigorúan.
3hete ráuszítottak egy két palettás maróra, be kellett tanulnom, majd betanitanom ez a legfrankóbb, nah annak a vezérlője csutka német volt (Matsuura)
Ez mondjuk nem látszik meg az angolomon, de néha előbb eszembe jutnak a szavak...