Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

grZack!milyen hátsólámpád van?Ledes?Nagyon jó a fara:).
egy sárvédőt
nincs annyi pénzed
CNC-zni?
ezzel nem szolgálhatok
Ami azt illeti, kéne valami.
Egy hosszabb hátsó sárhányó, mert a gyári rendszámtartó leműtése óta az eső szépen felver az utas helyére. Engem még éppen nem ér el, de a pakk, ami ott van olykor-olykor bekoszolódik.
Gondoltam rá, hogy vékony alu lapból hajtogatok/heggesztetek egyet láncvédőstül.
Igényeset, szigorúan.
neked fog kelleni végül valami
Pár napja kérdeztem,hogy ki árulja.
Pedig volt időd ráharapni
ébresztőőőőőőőőőőőőő
sok alkesz gépkezelő van
igen-igen, ismerem azt a márkát... amúgy ahogy mesélted, jó dolog lehet betanítani a páleszes tanítványokat
nah Bence volt rá példa hogy kellett, de a saját vezérlőnkhöz nem kell
3hete ráuszítottak egy két palettás maróra, be kellett tanulnom, majd betanitanom ez a legfrankóbb, nah annak a vezérlője csutka német volt (Matsuura)
Gondolom amikkel gépészkedel (munkahely).
már melyik gépekhez
Peti Neked a gépekhez a deutsche Sprache kell, nem?
ment mail sörösombréró
Ne higgyetek neki, perfekt angolul
Ouu. Na mind1.
angolul dolgozok.
Ez mondjuk nem látszik meg az angolomon, de néha előbb eszembe jutnak a szavak...
benned van egy kis angol vér vagy most tanulsz angolul
True story!
Ahogy utánaolvastam, túl nagy különbség nincs a dot4 és a dot5.1 olajok között forráspontban. Viszont a régi, öreg olaj katasztrófa mindkettőből. Ezért is kell cserélgetni rendszeresen, mert a legkisebb tömítetlenségekből is szép lassan magába szívja a nedvességet, és így folyamatosan veszít a hőállóságából, mivel a víztartalma már 100 fokon forr a vízmentes olaj akár közel 400 fokával szemben. Gondolom a yamaha is ezért próbál túlbiztosítani, nehogy bárhol fellépjen a legkisebb tömítetlenség is. Akit jobban érdekel a téma, találtam róla egy jó angol nyelvű írást: link
nyugodtan tedd bele 5.1 et , ezért ne dobj ki pénzt ...
Nem kötelező az 5.1-es olaj...van akinek pályára is elég a 4.0