Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap tuti ma hoztam bele benyát meg össze rakom holnap és csinálok.
De! Az "R" szériát biztosan..
Nekem is Mikuni síktolattyús van fent.

Nem hagyott nyugodni a kompresszió kérdés, így megmértem...
Senkinek nincs igaza....
(Egy amerikai órával mértem, amiben van egy visszacsapó szelep, és nem engedi el a nyomást)
Kb.: 6-7 teljesen mindegy, milyen erősségű rárúgás szükségeltetik a megméréséhez.
Rúgásonként, kb 1,5-2 Bart emelkedik a mutató.
Ahonnan nem megy tovább, (ez esetemben 10 Bar ) az a végleges kompresszió, ahol már nem tud nagyobb nyomást előállítani a gyűrű a hengerfalhoz való kapcsolódás függvényében.
Úgyhogy teljesen mindegy, hogy japán kompresszió -e vagy nem, a 2T, és a 4T esetében is ugyanazt a kompressziót fogjuk mérni, mármint ezzel megállapítható a henger+ gyűrűkhez képesti viszonya, tömítettsége.
Aki nem hiszi, járjon utána....
Pasz,de az enyém Mikuni
Hmm, akkor rosszul emlékeztem a márkára, előferdül.
nem belekötni szeretnék de Dellorto karbi van a DT-n? nem Mikunival szerelték az összeset gyárilag?
persze,van is ismerős itt is(eszterga gép,műhely,stb)csak maga az öntvény is szét van barmolva...ezzel lehet valamit kezdeni?
Hello!
Az én karbim is ilyen volt mikor vettem a mocit,de csak nem rég vettem észre mikor állítani akartam rajta.nekem ki kellett fúrnom belőle a csavart mert már az előző tulaj is próbálkozott de nem jött neki össze! esztergáltunk bele 1 másika csavart. de még nem próbáltam ki mert azóta a motor is darabokban van nekem lehet nem lesz jó mert csak így kábéra csináltuk,de ha valaki hozzáértő ember csinálja biztos össze lehet hozni valami működőképed dolgot
Mi az,hogy Off? Az indiánok nem azt mondták,hogy Uff
Jaja,csak szerényen Tudtam,hogy bekóstolnak téged,azért írtam Azt hiszi némelyik macskakergető,hogy erőből,mindent megtudnak oldani,vagy egy-két beröfögéssel elűzni azt, aki ide segíteni jön a srácoknak.
Dellorto PHBH-hoz rendesebb motoros boltokban gyakorlatilag minden kapható, fejító készlet is. Esetleg ha van gépműhelybe ismerős, akkor könnyűszerrel lemásolható a dolog.
Én bekukkantanék a kipufogón....:D
valaminek a videódon tényleg furcsa hangja volt, viszont az megszűnt.
Caferacernek is beleért a powertengelybe a dugattyúja.
Ez is csak feltételezés, mint minden más...
PIZZU! teszel fel a mocidrol videot hogy milyen hangja van simo dobbal?:D kiváncsi vagyok:Dköszi
Kösz a gyors választ...közben sajnos eszembejutott,akitől vettem önjelölt vaslthajú motorszerelő(valami gámyolt robeszal jött..)szét tépte a karbiházat... benzin/levegő keverék csavar feje egyszerűen nincs...mit lehet kezdeni?másik karbi?

esetleg ha holnap tolok fel képet,valaki ránézne,hogy menthető-e?
Elsőkörben egy karbitisztítást elkövetnék. Féklevegő furatokat mindenképpen tisztítsad át, illetve szivatód nézd meg zár-e rendesen.
Persze De a sört Te állod

Karika: így van,amikor írtad a kopogást,tényleg volt valami,de mire a szerelőhöz értem,elhallgatott...másnap reggel se volt hidegen hangja...szerintem tudhatsz valamit távgyógyítás...csak csekket ne küldj

amíg GI a simsonokat hegyezi,addig itt napokig az olajat tárgyalták,Karika meglapulva figyel mindenre,ha pedig gond van segít rajtunk "mezei" DT-seken,Köszönöm minden DT-s nevében

(mostmár lehet nekem is anyázni,stb de nem fogok rá reagálni)
Részemről The End

On:ugye járatni kéne a motort,de akitől vettem nem kímélte még eladáskor se...power elektronika nincs bekötve,enélkül meglehet kenni a gépet?
a másik hogy hidegen-melegen ha járatom alapjáraton lehörög a gép,és csak a sokadikra indul be...benzint nagyon szépen köpi a kipun.(folyik szó szerint)sokat kap ez egyértelmű,de ha nem járatom alapjáraton,akkor pedig harap nagyon is...na ez hogy is van Mesterek?
Biztos hogy lesz különbség!
Viszont ha rárúgsz minimum úgy kell megrúgni, mintahogy beindítod.
Ezt ne felejtse el senki! Puhapöcs rúgással nem indul el a motor betekert gyertyával!
Gondolom a mérnökök kiszámolták a berúgókar nagyságát, és hogy egy arra való ember mekkora fordulatot tud létrehozni hogy elindítsa a motort.
Jah és a mérést, mindíg nyélgázon végezzük nyitott suberral!
"Igen, én voltam az az ember, aki odament a szocimotoros oldalra, vagy éppen csika haverodhoz a krossz oldalra, és kioktattalak titeket.
"
Se krossz, se szocimotoros oldalra sosem jártam. Ha mégis, akkor nem tudok róla, tudathasadásom van és a másik énem volt. Róla sem tudok semmit sajnos.
Csika "haveromnak" egyetlen egy hozzászólását ismerem, azt is a sportmotor Yamaha Dt fórumáról.

"Tapossatok el, mert ti felsőbbrendű lényeknek tartjátok magatokat."

Ez egyátalán nincs így, akkor eleve be sem írnék egy olyan fórumra, ahol a(z) (anti)tuningot a főfuvóka nagyobbra elcseszése jelenti.

"Nem én érvelek, te írtad azt hogy a kipu oldalon mitől ragadt meg a dugattyú......zseniális felfedezés...nem vagyok kekec, de te kezdted..."

Többször visszanéztem a hozzászólásomat, mert úgy gondoltam hogy elírtam, de nem. Ez kemény csúsztatás. Bizony a szívóoldalon van megragadva a dugód, ugyanis az a SZÍVÓOLDALA! Én azt KÉRDEZTEM, hangsúlyozom KÉRDEZTEM, NEM KIJELENTETTEM hogy körkörösen ragadt-e, ragad-e a kipuoldalon is, mert a szívón bizony igen, ott van róla a kép.
Egyik utcai motoromon 9.3 tervezett japán kompresszió van, kiköbölve is annyi. Geometriai 14.45. Ezen olyan izmos berugás szerű megtolásokkal (nincs rajta berugókar) 8-at mértem, viszont egy alacsony fokozatban jó pörgőseken ráseggelve kigurulva 11-12-őt is :)
Bocsánat hogy kioktattalak, és megsértettelek....részemről off.
Igen, én voltam az az ember, aki odament a szocimotoros oldalra, vagy éppen csika haverodhoz a krossz oldalra, és kioktattalak titeket.
Elnézést kérek, hogy itt vagyok....bocsesz tényleg nem értek hozzá.
Köpjél le, mert ideírok a fórumra, és amiben tudok segítek fiatal motorostársaimnak.
Tapossatok el, mert ti felsőbbrendű lényeknek tartjátok magatokat.
Csak azt felejtitek el, ha ti elmentek innen másik oldalra dobni az észt, én még mindíg itt leszek és kitartok a "barátaim" mellett.
Nem én érvelek, te írtad azt hogy a kipu oldalon mitől ragadt meg a dugattyú... ...zseniális felfedezés...nem vagyok kekec, de te kezdted...
Innentől nem érdekel mit írkálsz, részemről off a veled való kommunikáció...
Szép napot!
szerintem is lesz. Na ,vitázunk?
na akkor vitázzunk mi is

holnap lemérem neked mi a külömbség erős és gyenge be.. .. rárugás közt

én arra teszek,hogy Lesz külömbség
Detonálva nem éppen fog forogni :)
Miből gondolod, hogy én nem mérek gyűrűhézagot, hengerovalitást, dugattyúátmérőt? :) Hol írtam én ilyet?
Azt, hogy én ebben különbözök tőled, ezt ne mondd már meg úgy, hogy nem ismersz.
Egyébként nem akartam, hogy idáig fajuljon a dolog. De tudod mit nem értek? Hiába példálózol azzal, hogy a te végzettséged autószerelő és elvileg értened kellene hozzá, mégsem írsz semmi kézzel foghatót, semmi olyat, ami érdemben hozzáadna valami a hozzászólásodhoz, csakis másokról való feltételezés, mert más biztosan nem mér gyűrűhézagot ám és hasonló mélyenszántó gondolatok jellemzik. Azt meg hogy gyűrűhézagot mérni csakis kizárólag autószerelői végzettséggel lehet, mikor még a romet poni kézikönyvet aki végégköveti az is leméri... na ne röhögtess. Ezt minden valamire való ember méri.
Most nem azért, utálj szólj be, de vazzeg, ha én nem írom be a fórumba, hogy létezik úgynevezett japán sűrítési arány a kétütemű motorok világában, akkor még mindig a vakhomályban tapogatóznál és lövésed sem lenne arról, hogy mit mérsz. Persze, te méred, csak éppen nem tudod, hogy mit. És urambocsánat, ne ezek után akarjál már kiotatni, hogy miben különbözünk.
Csak hogy idézzelek:
"karika760120[24901] ma 06:21Japán vezérlést sehol nem találtam.....nem azt jelenti hogy nem létezik."

Kérdésedre a válasz pedig az, hogy egy jól tervezett motor esetén éppen annyit, amennyit még az adott környezetben a tervezett üzemanyag éppen elbír. Ettől még pl a magas kipunyílású versenymotor japán kompressziója 7 is lehet. Persze az is nyilvánvaló, hogy az elégett gázok, illetve a magas hőmérséklet következtében lényegesen nagyobb a visszatöltő hullám.
az ok ,hogy 10.000 en nem lesz 7634534789534534895 BAR pedig jó lenne me nem kéne gyertya
ma próbáltam megmérni, de a 3 ból egyik műszer sem volt alkalmas a feladatra:(

ettől függetlenül kitartok az mellett ,hogy egy lájtos rúgás ,és egy durva rárúgás más eredményt hoz