Hú vazze Nem értem mire akarsz kilyukadni? Szimering?Lassan rúgom meg?Akkor a berúgó karos motorokon nem lehet mérni kompressziót? Ugyan azt kapod eredményként legyen az önindítós v, berúgós csak a berúgósnál erőt is kell kifejtened
kicsit OFF a dolog, de azért megirom,
van egy eladó FOX protektoringem, XXL-es de nekem kezd kicsi lenni és ebböl nincs nagyobb sajna, szoval inkább megválnék töle és majd veszek más fajtát amiben akad nagyobb
kb 4-5 alkalommal volt rajtam, akkor sem hosszu idöre... szoval szép állapotu, egyedül a hülye müanyag vállfa nyomta szét a varrást egy centin a nyak és váll között, de nem lehet észrevenni és a használhatoságát nem befolyásolja!
na szoval ha valakit érdekelne szoljon, képet küldök ha van komoly érdeklödö, mellkast, vállakat, könyököt, alkart, gerincet, vesét véd, a gerincprotektor lezipzárazhato és amugy állithato a mellkasnál meg a gerincnél
25 mátyáskirályos forintért adnám oda
hát nem tudom, ha ráülök egy motorra, akkor azért érzem, hogy van-e nyüge.
érzed, ha gyenge, csörög, nemhúz, nem?
Attól, hogy tudni fogsz egy számot, honnan fogod tudni, hogy kopott, vagy csak pöppet ereszt a szimmering?
arra a kurva rezonátorra vadásztam vagy egy évig, egyet találtam azt is elhalászták elölem... most nézem csak hogy Karika meg "szériában" hozzájut :D na fasza, most irigykedhetek kicsit
na persze ha 3 perc alatt nyomod le a berúgókart nem lesz eredmény
de ha normálisan rugdalod lesz
amúgy berúgókarral is lehet úgy forgatni mint önindítóval
mérni miért? szerinted?
És ha épp hogy csak leengedem a lábam a berugókarra, akkor mennyi kompresszió lesz? majdnem hogy nulla.
De ha ráugrok? akkor lesz.
Kompressziót többhengeresnél van értelme mérni, ahol folyamatosan tudsz állandó fordulatszámot biztosítani.pl:öninditó.
És ugye ott összetudod hasonlitani, hogy a hengerek közt mennyi eltérés van.
De itt mi értelme?
hogy mér?
hát hogy mérne...... ahogy tud
jobb láb a berúgókaron aztán rárúg, mutató kicsit felmegy, majd rárúg még egyszer és még fentebb emelkedik, aztán addig rugdossa amíg mozog a mutató
szerintem
Én is egy kicsit furcsálltam mikor megláttam, de festék van bőven a boltban, meg a tulaj is azt mondta, csak elsőre furcsák a KTM narancs beütésekkel. Így hát motorfutó fel, és 10 cm-es mai hóban irány Ajka....a "Honda Bandival" . Odaértem, megláttam, én nem azt nézem egy motoron hogy le van festegetve, -hanem hogy hogyan...
A hátsó spirál rugany is narancs, és ki is volt szedve a helyéről.
Ergó a himba is biztos javítva lett.
Ennek a motornak volt gazdija, ami a szememben nagyot dobott.
Van egy kicsi főtengelycsapágy hangja, amire a tulajnak Én hívtam fel a figyelmét...
Idővel jöhet egy motorgenerál, ami lehet rövid vagy hosszabb lefolyású, kisebb vagy nagyobb beavatkozású.
Kompressziót nem mértem még, de ma este megteszem...csak most keltem fel, mert kivette az erőmet: hajnali 4 óta fennt voltam + a 450 km hóban...
Ki sem próbáltam ott, mert nagy volt a hó, és ezekkel a dúró gumikkal csúszkál mint az atom.
Itthon viszont örömmel tapasztaltam, a vizes aszfalton, hogy az LC2 sem volt pite, viszont ez felülmúlja azt.
A forgalmiban is 15 KW van, + 1,5 év műszaki!
Jah és a lényeg.... a motort 170.000.- !.!.! Huf-ért hoztam el...
Van rajta mit csinálgatni, de ezek makkolások, és ahogy látom tavaszig még lesz rá bőven idő...
szép lenne ha: nem lennéneek a koránytájáknál lévő cuccok is pirosak meg a berugo ,lábtartó meg még 1 pár cucc maradhatott volna fekete szerintem amúgy grat és sok sok balesetmentest nem úgy mint én hogy megvétel után (még 1 hónap se volt és kiütötték alólam )
Én ugy tudom, hogy jó bele a sima 10w30 motorolaj, de majd az okosok megmondják.
Mielött megvettem a dt-m, én sokat visszaolvastam, és ott is azt mondták, hogy 10w30.
Remélem nincs harag:)