Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencséd volt. :) De elképzelésem sincsen, hogy miért nem működhet. Meg kell várni Karikát. Kaja után lehet lenézek a Balatonra! Süt a nap mint az állat..szél nem fuj.
Ja és egy veterán motorgyűjtőtől-restaurátortól vettem aki alig használta....
Nekem a Dt nem eszik valami sok olajat, de fogy belőle azért. Hidegen látszik jól a füt de melegen is ha jól megnézed, nem is fő fel a blokk vagyis hűtésem és a dugó kenése tökéletes! Én bízok a Dt-m kenésébe! Mondjuk az is igaz hogy 13.000 km el vettem a gépet, most kitudja lehet-e hinni az órának ,de az állapotát nézve hihető adat!
Így néz ki. ...találd meg a hibát...
Itt van elöttem az olajpumpa szétszedve. Nem tom ogy mi lehete a baja. KARIKA nem tudsz felönni msn re? KÉNE EGY KIS SEGÍTSÉG. ÉRT VALAKI ITT AZ OLAJPUMPÁHOZ? Mingy dobok képet ha kell.
Elég sokba kerül, ha keverem.
Erre amugy kiváncsi lennék, hogy a pumpa milyen fordulaton, hogyan kever?
volt egy haverom, dt-je volt, és neki borzasztóan ette tartályból az olajat.Kiváncsi lennék, hogy a fix 40-es keverék takarékosabb-e, vagy ha magának keveri.
Nekem ez miatt megszorult. Haza értem elinditottam lehuztam a csövet, és nem adagolta az olajat...szétszedttem, és arra jöttme rá hogy ami megy a karbiba cső. és ahova azt rádugjuk a pumpán, van benne egy ilyen kis rugos-golyós szerkezet. Gondolom, az lehet hogy ne tudjon vissza folyni az olaj.!? És nekem azon tul nem jött. Ha belefújtam ugysem ment át rajta a levegő. De lehet ma szétszedem és megnézem...mert elég sokba kerül, ha külön kevered.
oké köszi.
Nekem volt...
Nyelezéskor nem láttam hátra a visszapillantóban...
egyszerű a dolog
figyeld a füstöt..... ha van, jó a pumpa
Köszönöm szépen mindkettötöknek, igy már minden világos.
Így van, ahogy olilaci leírta.
Nekem folyt, már régebb óta az LC2-n. Nem kapott kevesebb olajat, csak alul a dekli alatt taknyos volt. A pumpában relatíve csak a 2 szimmering tud tönkremenni, de nem egyik napról a másikra. Alacsony fordulatú a pumpának a teljesítménye, nem fog szétrepülni benne semmi, egy szöghajtáson keresztül hajt egy dugattyút, ami pumpálja az olajat. Közlő műanyag fogaskerekeken kapja a hajtást a dekli alatt. Egyszerű szerkezet.
Igen sokan félnek tőle, ebben igazad van. Viszont Én még itt a fórumon senkitől nem hallottam, hogy pontosan ennek az alkatrésznek az elromlásától ment volna tönkre a blokkja. Sok motor tönkrement már itt, de az általában szerelési, vagy karbantartási hiányosságra vezethető vissza.
De ha gondolod szedd szét tanulmányozd, rakd össze.
Neked úgy is az kell hogy lásd.
Ha visszatetted a pumpát, ne felejtsd el kilégteleníteni!
Sok sikert...
Két szimmering van benne, ami ha enged, akkor nem nyom rendesen a pumpa. A kisebb beszerezhetetlennek tűnik, de a nagyobb az van minden csapágyboltban( nekem szerencsére az adta meg magát). A másik amire figyelni érdemes, hogy közös hajtása van a ford.számmérővel. Ha az leáll, akkor mindig győződj meg, mi a baj!
Ha tényleg nincs benne, ami elromlik, akkor mért félnek tőle annyian?
Valaminek csak lennie kell.
Azért szedném szét, hogy lássam, hogy miképp működik.
Ne szedd szét!
Minek szednéd szét ha jó?
Elmondom nincs benne semmi olyan, ami tönkremenne.
Ha elromlik akkor kifelé folyik. Akkor csere.
Unatkozol?
Keress valamit ami rossz, és azt javítsd meg!
Nem a jót kell szétszedni...
Köszönöm a választ, de kikötni nem szeretném, ha már egyszer bent van, éljünk a lehetőséggel.
Azt még elmondanád, hogy milyen szisztémán működik?
Tehát honnan kapja a hajtást, és mi nyomja az olajat?
Csak, hogy mik a hibalehetőségek.
Szétszedném, megnézném magamnak, csak nincs fűtött helyem és nem szeretek fagyoskosni.
Köszönöm előre is, Üdv:
Balázs
Szia.
Lehúzod az olajzócsövet a karbiról. Fordulatra jön az olaj lassan...
Bebiztosítani magad?
Sehogy! Kikötöd oszt magadnak kevered. Ha van benne olaj, elvileg nem megy tönkre..elvileg...
--------------
Gyertya BR9-es kell bele.
Nézd meg hogy tiszta -e a karbi, esetleg tedd fentebb a tűt, vagy lentebb...(nem tudom, mit produkál, látnom kéne..)
Vagy még nézd meg a gyújtáskábelt, gyertyapipát, lehet áthúz.
A kábel nem ér hozzá valamihez?
Egyenlőre ennyi...
hehe
keress egy skf boltot, aztán ha végképp nincs valahogy megoldjuk
írj majd mailt mert nem mindig követem az eseményeket
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy van nekem yamaha dt lc2 125 ös motorom. Sajnos a világító és töltő tekercsem megsérül! A kérdésem az lenne, hogy a tekercseknek mennyi az ellenállása? Azt vettem észre hogy a 2 tekercs egyforma teljesen és így állítják elő a megfelelő feszültséget a motoron a világításhoz és a töltéshez. A segítséget előre is köszönöm!
Kell, de csak postán keresztül tudjuk megoldani, hacsak nem jársz Debrecen fele.
az az igazság hogy már meg rendeltem 1 yamaha boltba de nem nagyon jelentkeztek hogy meg jött e pedig már november vége óta várok rá ezért irtam hogy kinek van és ha nem tuttak a boltbol szerezni akkor hozzád fordulok :D csak elöbb el megyek a boltba ahonnan rendeltem.
Karika!

Köszönöm szépen, próbálkozom.
esetleg, még arról írhatnál, hogy hogyan tudom leellenőrizni, hogy tutira jó-e az olajpumpám?Jelenleg nyom, fordulatra többet, de hogyan tudom bebiztosítani magam?
Kösziii!
igen... ez csak teszt ,volt ,hogy figyeltek -e
akitől vettem ,ők régen valami árokban, vagy hol találták, gondolom ,nem véletlenül vitték oda:(
/az motorszámot eltüntettem ,a blokk kétes előélete miatt/