Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem egyszerűbb azon a robbantott rajzos orosz oldalon a jobb felső keresőt használni,Pl: yamaha dt125r,aztán a legördülő listából a szimpatikusat kiválasztani,van bőven,meg más típusból is!
akkor szerinted nem lehet megcsinálni amúgy ha valakit érdekel akkor nézen áta gyorshajtás topikba, mive nagyon fontos lenne
Némelyik KTMben DT blokk van?
http://www.bikepics.com/pictur...
A henger furata még nem minden ! mert a dt50-es nek a lökete 40 mm A dt 80-asé meg 42 mm
akkor nem lesz semmi baja mocimnak ha ezt az olajat rakom bele?
vagy ha igen mik a következményei? Válaszoljatok pls
sziasztok 1 ngy kérdésem lenne mégpedig a 80-as dt-mbe lehetne tolni olyan pelselyt amitöl50ccm-es lesz? és ha igen valaki tudna mondani 1 közelítő árat megméretet?nagyon fontos lenne mert lehet a jogsim múlik rajta
pont a riderek súlykülönbsége miatt találtak ki egy baromi okos dolgot, mégpedig ,hogy a központi telónak tudod állítani a keménységét. mivel harckészen kb95-100kg vagyok, ezért a gyári értéknél jobban előfeszítettem a rugót, így teljesen normális mértékben rugózik be, és így a lánc feszessége sem fog nagyon nagy mértékben változni. /a rugó előfeszítő anya alatt kb 3 cm látszik a menetből/
A lényeg,hogy teljes terhelésnél sem szabad feszülnie.
én kétségbe vonni a lofasz tudásommal, ugyanmár, amugy a 25-40 mmröl tudtam én is
viszont ha meg sokáig mész utassal akkor ugy ahogy mondod, érdemes ahhoz a terheléshez állitani (nem arra gondolok hogy átmész 5 km-t a másik faluba hanem egy 200 km-es turánál azért van jelentösége)
persze ennyit nem is érdemes beszélni egy szaros láncbeállitásrol, szoval ezek után mindenki ugy csinálja, ahogy neki tetszik :D
operable:

akkor szerinted cseréljek megint gyertyát ?

az nem lehet, hogy valami kinyírja a gyertyáimat...
okéoké
figyelj arra, hogy egy nyomon szaladjon!
Akkor terheletlenül belövöm 3centire, ugysem igen megy vele más mint én, aztán akkor frankó lesz:)
Na, erre gondoltam én is, azért irtam a terhelést.
és miben fog különbözni ha rendes motor olajat rakok bele? (elöirtat)
akkor nem lesz semmi baja hogyha azt az olajat rakom bele?
Próbáld ki hogy gyertyapipát cserélsz. Nekem sok bosszúságot megoldott anno.
Szóval kétségbe vonod a Yamaha mérnökei által meghatározott beállítási adatot? És ha terhelésnél adnák meg, akkor be sem tudnád állítani, míg nem találsz egy megfelelő súlyú embert? Azon kívül ez egy kétszemélyes enduró. Szerinted kell a láncot állítani, ha leszáll, vagy felül egy utas, vagy a kirúgózott állapot és az összenyomott között? Hivatalosan 25-40 mm a szabad lógása a láncnak egyébként.
Nekem is ugyan ez volt, rugtam tologattam. Csak pár pöffenés. Ma vettem bele uj gyertyát azt tökéletes. NGK R 8. Az a brs vagy mi a rák, amit ir gyárilag is csak ez 8 as hőértékü. :D
Üdv. egy érdekes kérdés :

nem járt a DT már egy pár napja mondom beindítom megyek 1-2 kört vele rúgtam simán szivatóval és nem akart beindulni toltam akkor se :( csak pöffenés, de semmi jel arra, hogy talán véletlenül beindul...

- kicseréltem a gyertyát pár rúgás után beindult :) és utána motoroztam is vele 1 darabig erre rá kb 1 fél órára megyek ki mondom megyek még 1 kört és beállok a garázsba megint csak pöffenés se rúgásra se tolásra nem indul mi lehet a problem. :D ?
a láncot azért terhelés alatt is érdemes megnézni, mert ha 3cm a jo akkor kiváncsi vagyok hogy az jo e az én 110 kg-om alatt is meg mondjuk unokaöcsi 70 kiloja alatt is, mert más személy alatt más lesz
kösz szépen már rég óta kerestem
Persze, tudom mire való a power, de arra értettem, hogy ha például folyamatosan nyitva lenne, akkkor alul atom szar lenne, de nem igy van.Ha folyamatosan zárva, akkor meg fennt nem menne,dadogna,gyenge lenne.De NEM.
Alul is használható, és 6-7körül rendesen megindul.Ezért nem értem.Hétvégén teszek bele akksit, és megnézem.
Köszönöm szépen!
Üdv!
inkább ránts ki egy ATM-et, abból több zseton jön mint a DT-ből, és még a dötö is megmarad!
Nem lesz semmi baja, ha azt rakod bele.