Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy ,hogy keveset használom

képzelj még elé egy 3 ast, csak engem az nem érdekel ,hogy mennyit mentek vele eddig, és így jobban tudom követni ,hogy én mennyit rakok bele ezért le lett nullázva. eladásnál nem lesz gond, mert amikor veszem a nagy mocit ez úgy is megmarad./aug.13.-nov.2.-ig mentem ennyit/

ezt a zégeres témát mi is megcsináltuk, kicsit kimélyítettük-feljavítottok a pályáját ,de nemek néha igy is megszalad
ha valaki tud eladó rezot dt 80-ra az szóljon már mert elég fontos lenne lehetöleg valami olcsot am néztem újat az 25-körül mozog csak anyit nem akarok kiadni érte igaz hogy yúj dee......
Hali valaki megnézné hogy 125 ös 1987es dtjén a levegő csavar mennyit van kihajtva mi az optimális köszi
Vissza vittem a szerelőhöz a DT-met, a beugó kar miatt. Azt a tengelyen a zéger gyürü kis bevágása a tengelyen annak az egyik fele van kikopva, és leugrott a zéger és azért nem volt jó. Mondta hogy megcsinálja garisan, mert ő sem vett észre. Rendes volt. Csak sazrul lehet hozzá férni, mert a tegely kivételéhez szét kell húzni a blokkot. Azt meg nem akarjuk. Mondta hogy szervál majd hozzá gépet.....
Neked hogy van benne ennyi KM?
elkészült a kormányom fényezése, sőt a moci is majdnem kész arról rakok később képet.
Íme:
grat!, nem kellett semmit trükközni vele?(mivel gondolom az eredeti izzós volt). Csak azért kérdem mert amikor az én 80 LC2-m re rákerültek a ledes indexek, teljesen megőrült. ha kiraktam nem villogott csak égett az izzóhoz képest 0 terhelés ,áramfelvétel miatt. Nekem készült bele egy új index autómata. Nálad nem volt ilyesféle gond?
valaki nem tud eladó rezontárot 80-as lc2-es dt-re?
http://highgeneral.hu/dtindex....
Egyenlőre ennyi majd még rakok fel később olyat is amit össze van rakva.
akkor hajrá tojad felfelé
Köszönöm az olajcserés infókat!

Más: Tegnap befejeztem a ledesé tett indexeket. A gyári index belsejébe csináltam saját "alaplapot". Minden indexbe 16db erős fehér ledet tettem.
Szerintem nagyon jó lett, akit érdekel mutatok videót meg képeket a szerelésről.
Az összes index 5500 Ftba van és 10 perc alatt visszaalakítható a gyárira.
Én is úgy tudtam hogy elég igénytelen. Megmondom őszintén hogy csak Sm jöhet szóba és a DT mellett még a Husky SM 125 jöhetne szóba.
mondjuk az az enyémtöl ujabb szériás cucc de a DT alapvetöen egy nem tul igényes motor, pontos adatokat nem tudok neked mondani, de viszonyitásképpen 100% hogy joval kevesebbszer kell szervizelned mint bármelyik másik gyárto motorját és olcsobb a fenntartása is
Sziasztok srácok!
Lenne néhány kérdésem. A DT 125 X-nek a fenntartása mennyibe van? Kb hány km után esedékes a dugócsere? Most egy ilyenen gondolkodom. Aki tud, írhatna jó illetve rossz tulajdonságot.
Előre is köszi!
hát ezért mondtam hogy jobb ha ugy állsz hozzá hogy nincs és max egyszer meglepödsz ha véletlenül belebotlasz, de keresgetni én már tuti nem fogom havernak se, inkább lemondott rola :D
üdv. érdekelne besz. meg email-be :

gabi910617@citromail.hu vagy freemail.hu (tök mind1 minda2őt használom) írj 1 árat :D és dobj 1 képet róla... üdv.
Hello bubesz01
Nekem van bal oldali de jobb az nekem is kéne de ha érdekel külök képet am ugyan ilyen fekete az enyém is a bal oldali írj és megegyezünk
ugye jól emlékszem hogy 20006-os az max 4 év elvileg lennie kéne használati utmutato vagy mi a tökömnek hívják talán szervízkönyv abba benne van hogy miet szereti de szerintem bemész 1 motoros boltab ott megmondják hogy mit érdemes nekem ha jól tudom 10W30-as kell bele
csoola:

annyira nem zavar, de ha lenne valakinek jó áron akkor érdekelne :D
Okés!
És milyen olajat vegyek? Mi a legjobb?
Egészen nyugodtan öntsd bele azt az olajat, nem lessz semmi baja a DT-dnek tőle, az a lényeg ezeknél az olajoknál ,ha motorkerékpár motorolajat raksz bele, hogy olyan fajta motorkerékpár motorjának kenésére szolgáljon, amelyben a kuplung, váltó, főtengely, vezérlés ,stb. ugyan azzal az olajjal van kenve.(nem úgy mint az autóban ,hogy külön váltó és külön motor olaj van).
Sok sikert!

Az enyémben 14-es kulcsnyílású a váltó olajleeresztő csavarja!
Ezen a képen 1 80-as dt-van de az nem számít.
szóval olajcsere: a berugó fölött van 1 kis kupak ot kel beletölteni az új olajat és a motorblok alatt kell hogy legyen 1 csavar amit vagy 20-körüli kulcsal tudsz megmozgatni alöször a motor aljánál a csavar ki aláraksz valami tálat és utánna ha már nem jön töb csak csepeg de az is lassan (legegyszerübb adig a légszüröt kitakarítani) és mire megva a légszürö az olajat is nyomhatod bele
a légszüröt pedig kkeresd az ülés alatti müanyag dobozban
itt keresgélj
Sziasztok!
Egy 2006-os DT50R-em van.
Szeretnék benne váltóolajat cserélni és légszürőt tisztítani/cserélni. Ehhez kérném a segítségeteket! Le tudná valaki írni, hogy mi a menete a váltóolajcserének és mi az olaj pontos típúsa?
A légszűrőt holtalálom? Elég ha benzinben kimosom?
váltóba akarom nem a külön olajozóba (azért annyira hülye én se vagyok) :D köszi rendszer gazda meg a többieknek akik irtak hogy mit csináljak
Ha a váltóba akarod önteni akkor öntheted, a különolajzásba viszont nem lesz jó