Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na köszi hogy tegnap leírtad a paramétereket! Ugye azt mondtad hogy a gianelli végdob külső átmérője 22 mm, na nekem a gianelli rezó csatlakozási részénél a külső átmérője 19,5-20 mm vagyis illeszkedik akkor a gianelli végdobhoz! Kíírály!
VÉGÜL AKINEK VAN ESETLEG ELADÓ GIANELLI VÉGDOBJA YAMAHA DT 80-HOZ AKKOR AZ ÍRJON PLS MERT ÉRDEKELNE!
Nem KW-ra van? megadva?
De senki se jár rendszámmal dt 80 al! Eddig még csak 2 olyan elvetemültet láttam de azt se élőbe :-D
50 cm3
Mennyi KW-ig lehet kismotor jogsival motort vezetni?
Mert nekem van 1 yamaha dt 80 lc2-es de le van folytva!
akkor én vezethetném kismotor jogsival?
igazábol tudok mutatni képeket mikor vettem, az összes fehéredés rajtavolt ;) de láttam hogy megnézted myvipemet, azon rajta van az összes alkalom hogy terepen mentem, söt az esésem is (amikor elcsusztam)
nem mentegetözni akarok, de akárkit megkérdezhetnél körülöttem, motoros ismeröseim közül is, mindenki tudja hogy igyekeztem vigyázni rá :)
köszi hogy szóltál hogy van eladó mocid, nem akarlak megbántani de jobb ha nemtudom, hogy használták a motort kifehéredett idomok az esésektöl (kismalacok off-road team
nekem van egy 2003asom ami eladó, alkudni is lehet kicsit, ha érdekel nézd meg ott van adatlapomon, egy évig müszakis és nem behozott, eredetileg is magyarországi
Köszi! És ha Magyar országon többször gazdát cserélt a motor akkor kell az összes adás-vételi? Hát nemtudom de nekem megéri igaz az a 140e szerintem túlzás én akikkel beszéltem hogy leműszakiztatták az olaszbol behozott motorokat aszonták hogy kijön 70ezerböl, nemtudom hogy igaz-e. Na meg az hogy a rendőr se hülye és hiába mondom hogy 50-es ha nagy lóbettőkkel belevan vésve a blokkba hogy 125ccm
Aki benne van a témában az megtudná nekem mondani hogy kb menniy lenne egy 2000-es évjáratú mocinak a rendszám? Nemtudjuk eldönteni hogy meiket éri meg joban, 250-300-ért venni egy fiatalabbat amit lelehet rendszámoztatni vagy ugyanolyan évjáratút 500-600ért.
Szia
a forgalomba helyezéshez 3db papir kell
1 külföldi1 forgalmi
1 külföldi forgalomból való kijelentő lap (tasi papír)
1 adásvételi ami kétnyelvű legyen!

ez a 3 cucc kell a dologhoz
ez tuti mert csináltam ilyet és minden kell
ha a motor vásárlásakor nincs meg valamelyik akkor buktad a dolgot! és nincs forgalmi
egy 2t 125-re kár annyit költeni
úgy is kinőné az ember igen gyorsba, eszeget is rendesen pörgetni is kell hogy haladjon az ember
ha már rendszám meg 125 akkor inkább 4t legyen, mondjuk az sem megy, de legalább 2-3 liter felé eszeget, aztán ráfogja az ember hogy gazdaságos........
Én agusztus 28.án vettem a dt-m xD
és Ti tényleg kiadnátok 130-140.000 forintot arra ,hogy a 125-ös gépetek rendszámos legyen?
ezzel kapcsolatban engem is érdekelne hogy a rendszámoztatáshoz mien papírok kellenek? eredeti forgalmi, az a papír ami igazolja hogy kivonták a forgalomból, minden adás-vételi? és hogy az osztrák motorokon kívül meikeket nem lehet beíratni még?
DT 125 blokk eladó kompletten hengerrel a gyújtás nincs már meg
karbu is van csak a siber hiányzik belöle!
egyben 35000 ft ért adom
használható a hengerje is csak bele kell rakni a vázba
30 512 9874
bontom is csak úgy drágább
Ha megvannak a külföldi papírjai akkor talán megoldható ,de ha minden stimmel is ,legalább 100-120 ezer forintra számolj
én 3 nappal később vettem az enyém
nincs valami megoldás arra hogy egy rendszám és forgalmi nélküli 125-öst le lehessen rendszámoztatni?Mert nagyon szeretem a motorom,mostmár megvan a jogsi és szeretném megtartani.Bontó útján valahogy,aki tud valamit irjon a cimemre:szaboa@kabel2.hu
nekem sokat megérne.köszi
akkor már én is hozzá szólok nos mikor megvettem a mocit augusztusban pontosan 10.én (fizetésnapon)akkor még beinditotta az előző tulaj naoh fasza volt járt meg minden hazavittük és nem ment nah mondom hazahoztuk meg minden és nem megy tiszta ideg voltam másnap jött a villamosági szaki monya aksi cserés(le volt merűlve)jóh vettem új akut jót utána való nap kimérni hogy mé szar erre monya hogy feszszabályzó mondom fasza nembaj menyünk a márkaszarvízbe MONDJÁK NEKEM HOGY 38000FT a fesszabályzó már tárolási költség meg ien hülyeségek erremondom a boltban JÓ AKKOR EZ HASZNÁLT LESZ csak pislogtak és monták hogy persze hát igen az olcsobb jóval és 1 pestközeli faszitol rendeltem kilóméteróra spirállal együtt am a fesszabályzó 5000-vol +hozzá jön 3800-ért a km óra spirál csak mivel 1 retkes suzukis keresztbe tett nekem így most pihen
Jaja! Egy előző motorba alartam ezektől egy fordulatszám meghajtó fogaskereket, mondtak 8000 ft ot, máshol meg megvettem 1000 ft ért xD
És közbe a nagy yamaha szervíz meg azt akarta vegyem meg ezeket a drága dolgokat, de negem nem olyan könnyű átbaszni!
De az idexrelé csokijába is megfordítottak két kábelt a nagy szakértők és leégett az indexrelém! De orvosoltam egy 400 ft os lada indexrelével, ami tökéletesen illeszkedik a dt indexrelének a csokijába, 21 w os, így az izzókat is lecseréltem 21W osra és most faszán világító 21W os indexjeim vannak! Fél éve így használom és nagyon fasza! És 400 ft ból kijött xd Én ajánlom ti is vegyetek piacon egy lada indexrelét és 4db 21W os izzót és csináljátok meg! nagyon jól fog világítani az index!
ezek a vicc árak...
Am onnan tom ezeket az összegeket mert vmiért nemvolt jó a dt-m kíváncsiságból útánajártam mi mennyi, de csak egy kábel volt elszakadva a tank alatt, és úgy jöttünk rá hogy jobbrafordított kormánynál nem feszül az a vezeték és működött a gép de balra meg leállt! megforrasztottuk leszigeteltük és fasza!
Amit mondtam az a lendkerék alatti gyújtásrészt takarja!
Amúgy egy cdi, azaz gyújtáselektronika ami kis fekete doboz és a tank alatt van, az újan 22 vagy 32 ezer, má nemtom pontosan!
az ,hogy rossz az elektronikája, az nem hinném ,hogy azt takarja, hogy az összes relé, cdi (vagy mi?), gyújtótrafó, vezetékköteg használhatatlan. az ilyen "elektromosan rossz" gépeknél álltalában valami csati össze van rohadva ,azt megcsinálod és jó. persze lehet kivétel.