valszeg ma este kocsikázok el érte, de sajnos ahogyan utánanéztem ez egy 86 körüli 50 mx blokk, mert úgy láttam ,hogy a 80ason nincs e gyertyától jobbra ez a "letörés". ha ma este lesz kocsi ,akkor el tudok érte menni ,és megírom nektek ,hogy mi az áru!
köszi Ini és neked van otthon ilyen tű görgöd lc 1esbe? mert akkor érdekelnea dolog csak majd meg mérem nekem a tengelynek milyen az átmérőlye és akkor majd mondom oks?
Először a melegjáratot kéne beállítani!
Utána a hidegjáratod is jó lesz, és nem kell sokáig szívató.
A melegjárati beállítást visszább megtalálod, már leírtam!
Azért magas a hidegjárati fordulatod, mert melegen is szegény a keveréked.
Hidegen több benzin van a keverékben, és azért nő meg nagyon az alapjárat!
Magas fordulatról kezd visszafelé!
Hidegen akkor kevés, nyáron lehet nem is kell szívató!
Ha 125-ös, akkor lehet meg engem érdekel.
Bár azt írtad, hogy patakba ázott. Mondjuk ha az egész szét van rohadva, akkor storno.
Esetleg egy motorszám elejét írhatnál.
üdv
Sziasztok.
Kis segítséget kérnék. Nem találom ezen a "szeméten" az irányjelzőrelét. Tudnátok segíteni merre keressem?
Nagy a káosz itt vezetékelésben. Nincs rajta irányjelző, és szeretnék rá tenni. De míg nincs meg a relé, addíg nem megy szufla a kapcsolóba sem....
Köszönöm előre is....
Karika
:DD:D: lehet pályát változtatok, szerintetek mi a jobb a rep.szerelő/elvileg ez leszek/, vagy a motorszerelő, mert ilyen munkadíjak mellett elgondolkodtató:D:D:D:D:
JEE egyenlőre megoldódot a bergó problem! A berúgótengely csúszkáló fogaskereke el lett fordítva 180 fokkal ,és így most a vadonat új része dolgozik ,és a szétkopott fele került a nem dolgozó oldalra. egyenlőre jónak tűnik. köszönöm az ötleteket!
operable!
ha megint beszar a berúgód, mond meg a szerelőnek ,hogy fordítsa el 180 fokkal a berúgó fogaskereket ,és ez jelentős javulást okozkat!
evvel fogsz szívni..... valahol megvan az eredeti majd hétvégén megkeresem
iko gyártmány ha jól emlékszem
de ugyanevvel a számmal van skf meg még valami gyártmány
és a szívás: mindháromnak más a külső átméröje
ha jól emlékszem iko 22mm skf 21 a harmadik 20...... és ugyanaz a szám!
aztán meg lett perselyezve az skf, mert eredetit nem bírtam szerezni
egy origi skf tűgörgős csapágyam azt hiszem van is még
Ilyet nem találtam a fejidom alatt!
De az a röhej, hogy még a rámenő kábeleket sem találom....
Utána a hidegjáratod is jó lesz, és nem kell sokáig szívató.
A melegjárati beállítást visszább megtalálod, már leírtam!
Azért magas a hidegjárati fordulatod, mert melegen is szegény a keveréked.
Hidegen több benzin van a keverékben, és azért nő meg nagyon az alapjárat!
Magas fordulatról kezd visszafelé!
Hidegen akkor kevés, nyáron lehet nem is kell szívató!
Bár azt írtad, hogy patakba ázott. Mondjuk ha az egész szét van rohadva, akkor storno.
Esetleg egy motorszám elejét írhatnál.
üdv
Nekem 5000, és kurvára sokallom.
Kis segítséget kérnék. Nem találom ezen a "szeméten" az irányjelzőrelét. Tudnátok segíteni merre keressem?
Nagy a káosz itt vezetékelésben. Nincs rajta irányjelző, és szeretnék rá tenni. De míg nincs meg a relé, addíg nem megy szufla a kapcsolóba sem....
Köszönöm előre is....
Karika
operable!
ha megint beszar a berúgód, mond meg a szerelőnek ,hogy fordítsa el 180 fokkal a berúgó fogaskereket ,és ez jelentős javulást okozkat!
iko gyártmány ha jól emlékszem
de ugyanevvel a számmal van skf meg még valami gyártmány
és a szívás: mindháromnak más a külső átméröje
ha jól emlékszem iko 22mm skf 21 a harmadik 20...... és ugyanaz a szám!
aztán meg lett perselyezve az skf, mert eredetit nem bírtam szerezni
egy origi skf tűgörgős csapágyam azt hiszem van is még