Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát pontosan én sem otm, meg nem is akarok hülyeséget mondani, de szerintem 20-30 fele lehet kapni.
Jah segítettél! kössz
és kb mennyi az ára használtan?
a gyári rezó belső átmérője a csatlakozásnál 22mm, a Giannelli végdob csövének a külső átmérője a csatlakozásnál szintén 22mm, tehát szép passzosan illeszkedik, csak sajnos a Gia. végdob csöve rövid volt...
remélem segítettem,
Ott a pont!
Nyilván nem kell venni ujonnan....hanem valami bontottból.
Én csak kíváncsiságból kérdeztem rá és majdnem elájultam xD
ííííí az kicsit sok
Azta kurva.....durva!
Nekem 80 ezret mondtak a szalonba.....
Szevasztok!
haver akar venni 65-é egy dt 125-öt,
de elvileg rossz az elektronikája...
Az lenne a kérdés, hogy mennyibe fáj egy komplett új elektronika?
Jah én is olvastam, vagyis csak keresgéltem a gyertya résznél mert nem tok németül! Neked mennyire nehéz lenyomni a baerugókart? És másnak? Valamint ez a betegség, hogy nekem hidegbe egyáltalán nem indul el, ez azért lehet inkább mert: dugó, gyürü, furás stb.....?!

OFF:
Van egy motor (simson), szikrával hegeszteni lehet, beöntést csináltunk, mexakító jó helyen nyit. És nyélen toltuk, meg furoval öninditóztam, és nem indult be. Még egy pöffenés sem volt a beöntés miatt. Mit lehetne vele kezdeni?

ON
Na írkálok itt össze vissza minden marhaságot, ha nem értettétek volna akkor: a gianelli végdobnál a csatlakozási résznál a cső átmérője kellene, mert lehet megvesze újan a véddobot és nem lessz jó!
Vagyis nem gyári gianelli dob hanem a toldás előtti résznél mennyi a csőátmérő :-D
KÖSZI A VÁLASZT MINDENKINEK!

Mumi megnéznéd a kedvemért valamikor hogy a gyári gianelli végdob csatlakozási résznél a cső átmérője mennyi?
Köszi szépen előre is!
ja amúgy én úgy tudom hogy gyárilag is valami gumis szarral oldották meg de hogy mivel az 1 nagy ?
nekem a gyári rezó, meg a Giannelli végdob olyan passzosan illeszkedik, hogy összedugtam és úgy is simán jó. De a biztonság kedvéért megkentem Loctite Quick Gasket nevű csodaszerrel és így sztem tutttttiiiiii.

1. kép toldás nélkül
2. kép megtoldva köszörülés festés előtt.
nekem trabant vízcső van 1400ft-ért vettem tavaly1 autós boltabanés még vagy 3db-ot le to vágni belőle a ényeg az hogy nekem bírja hogy meddigazt nem tom mivel már vagy 4 hónapja csak áll a moci
Ja és most így van összekötve! Nem szivárog am meg ilyenek...
Lenne egy kérdésem!
Nekem gianelli rezóm, és gyári végdobom van a gépen, és én ilye hőálló aluszallaggal kötöttek össze a kettő, hogy jól szigeteljen, de kíváncsi vagyok, másnak hogy van megoldva, mert így a szétszerelése alég bonyolult.... És a gyári kupufogócsatlakozás hogy néz ki, és összetudnám-e vele kötni a rezót és a végdobot?
Gyárilag előírt gyertya az az NGK BR9ES! Nekem bevált 80 és 125 be is! Ez van a kezelési utmutatóba is megadva és a yamaha szakboltba is ilyet mondtak! Attól függetlenül most nekem Denso W24Es-U van, de ezzel is nagyon jóm oly annyira hogy 3 hét állás útán 1 rúgásra szivató nélkül indult, viszont ha olyan hidegbe kint áll vagy 3 óráig akkor szivatóval 1-2. rúgásra!
jóestét!125 R-ről van szó. Karbi...csak félig szivatóval megy, kevés benzint kap sztem. nagyobb fuvókát már raktam bele.a súbert is állítottm.valakinek vmi ötlete?
én azt szoktam csinálni hogy elöször huzok hármat a gázkaron, aztán kihuzom a szivatot, ráadom a gyujtást, és pöcc röff, indul, ha nem is elsöre, de másodikra tuti. régebben nem szoktam huzni a gázkart, és akkor elég nehezen indult, de amiota ezt csinálom, csoda történt vele :)
én ma mentem a simsonal igaz nem yamaha de nekem a simo 2.rugásra beindul szivatóval néha már elsőre is elkapja a yamahát az sajna nem tom mert elvan törve a pufó meg ienek és nem igazán kínoznám szegényt ja és jövöhéten megyek mutogatni a rendöröknek hogy hogy történt a karambol és ha minden jól megy márciusban már a dt-vel fogok mászkálni
ha sokáig nem használom (hetekig) akkor pár pumpálás és már megy is, amugy 1-2 rugás hömérséklettöl függetlenül