köszönöm a válaszokat, kicsit próbálkoztam utánanézni a neten robbantott ábrákon. úgy tűnik 125 ös, és kis eltérések vannak a lc2 höz képest a berúgó részében. így nem veszem meg mert egy ideig egy patakban állt a darab, és így a többi része sem lehet okés...
Segítség kellene! Egyik osztálytársamnak van egy dt blokkja (a képen látható), de semmit nem tud róla és igen ócsón odaadná. Szerintem 80as Mx- vagy mi lehet. Azt szeretném megtudni ,hogy ennek a bele, berúgó mechanizmusa egyezik -e a 80LCII vel? Bármilyen válasz sokat segít! Előre is kössz!
Ma is szenvedtem vele, de még mindíg semmi szikra,még egy hangyafasznyi se! nemtom mivan vele, az akku 100% töltve van, a gyertya új, nem is eggyel próbáltam, vezeték szakadás sehol! de a töltésjelzőm amikor ma elöször ráadtam a gyújtást akkor minden oké, de rárugtam és azóta az is baszik égni
beszart volna a gyújtásom? mert amikor megadta magát, akkor beindult, és járt is a motor pár percig. mi lehet vele?
Van egy AM6-os blokkom, TOP tuning hengerrel, amibe vagy 500 km van kb, tökéletes állapotban Olaszból van, ott mindent szervízbe csináltatnak, és nem spórolnak az alkatrészeken, nem itthoni sufnyituningos. 50000 ft egybe, de megbontom ha kell belőle valami nagyobb tétel. Tel: 70/27-44-085 e-mail: enduro2@vipmail.
Nemrég vettem egy yamaha dt LCII -t (állítólag 1986) a karburátoromnál alul folyik az üzemanyag valaki tudna segíteni , hogy mi az oka? Úszót kellene emelnem , vagy hogyan lehet beállítani?
Nagyon köszönöm előre is a válaszaitokat.
Én vissza vittem. A géép bérlése miatt megint 6 ezer lett.
Azóta egyszer mentem vele, mikor elhoztam, addig jó volt. xD
26 ezer ért megcsinálták a: Berugókar, elsőtelószimering csere, olajcsere. Ennyiért már legyen is jó.
Hát szerintem ott kéne. Az pestől sincsen olyan messze. DE! Ne csak DT-sek legyenek nem? Mert ha (pl.: x.Y. Lent akik az alföldön és elakar jönni, de egyedül nincs kedve akkor szol a haverjának és eljönnek 2-en.) LÉNYEG HOGY DT LEGYEN NEM? xD Amugy Agárdon abba a parkolóban?
jó nem azt mondom én se úgy megyek motorozni hogy nem tok eni az idegtöl de.....
amúgy mikr megvettem másnap mentem a mocial és én nem az az egyén vagyopk aki 40-45-el fog mászkálni nah szóval megyek és a moci erősen füstölt mert még hideg volt nos megyk a meki elöt a rendör ál a mekinl a dt födstöl mint a kémény (monyuk már nem füstöl) mindegy szal megyek és úgy néztek rám azthittem utánam szaladnak am a simo utn picit agreszív volt szal elég megfogni azt szeretem mikor bambáskodnak elötem és ncsak viszaváltok odaverem és már meg is előztem az 50-el közlekedöt de monyuk ez olyan hogy haver 2000-as wr-je először mondja hever ne nyelezd mert hanxatasz mondom jó jó jó nah elindulok odaverem olyat húzot alig bírtam kapaszkodni szal csak kapaszkodtam és nem is tudtam váltani anbyira kellet kapaszkodni:D
és a vizes úton a kanyarba krosz gumival úgy beszáltam hogy csak néztek még én is hogy ijet csináltam de nem borultam meg semmi csak út szélétöl út széléig mentem:D
első 2 hétben féltem, aztán nem. normálisan járkálsz nem üvegeled folyamatosan ,semmi gond nem lesz és ha nem vagy kirívo pont leszarja mindenki ,hogy te mivel közlekedsz! ha yardot látok, elkerülöm ,2 percre megállok ,lefordulok az útról , nem megyek utána ha előttem van meg ilyenek, de ilyen talán 3 hetente 1x van. ezek az én pesti ,bel-kül városi szerény tapasztalataim! 4 hónap ,3500 km alatt eddig semmi gond nem volt.
nekem 1992 tdr 125 be kéne