Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát jah, meg ha nem jönne össze a dolog, akkor az nem igazán lenne jó....mindegy holnap felhivom a szerelőt azt jolvan. NEKTEK Milyen GYERTYÁTOK VAN?
az a helyzet ,hogy lehet túl kemény a tengely esztergáláshoz, lehet hogy köszörűni kell. nem tudom, ez még nálam csak a távoli jövő zenéje. erre kicsit jobban rá kell feküdni, nem olyan egyszerű mint egy persely cserélye.
Huu bakker lehet megcsinálom. Csak kéne kersnem valami jó esztergályost. Meg elmenni a a csapágy boltaba azt elmondani, hogy mi is a hézag!
azt jelentené, hogy a persely helyére egy tőgörgős /megfelelő olajzás mellett tovább tartani mint a dt/ csapágy kerül. keresni kell olyan méretű csapágyat amihez a lehető legkevesebbet kell alakítani az igencsak jó anagyból lévő tengelye-fogaskeréken. kb röviden ennyi.
ja és szerintem ha ez meg tudnám csinálni és téleg minden ok, akkor én ráhegesztenék valamit a tengely végére a zéger helyettesítése céljából, mert ez így nem állapot.
csapágy kb.2-3000 ft. gépmunka, azt nem tudom mert nekem itthon készülne.
Mit kostálna ez a csapágyas megoldás? Vagy ez pontosan mit is jelentene?
rendkívül buta megoldás ez a berúgó persely, nem tudom mennyivel növelte volna az eladási árat egy tűgörgős csapágy. amúgy nekem is lett esztergálva új persely, +minden kihézagolva, és a persely olyan formályú ,hogy még a tengely vastag részére is ráül, sőt még kapott új zégert is. és nekem is kezd megint szarozni. jövőre blokk szét, tengely ki ,felszabályozás és kap egy tőgörgős csapágyat! ,mert ez így egy nagy kalap szar...

íves reteszt ,talán csapágyboltban tudsz vásárolni. anno a rometemre én is csináltam szögvasból ,de nem volt hosszú életű
Ez az, hogy nem tudom, hogy vett-e rá újat!?!
Persze, mert ledobja. Viszont azt már nem szabad visszatenni, hiába nyomod össze, nem marad meg.
Nekem is lett uj persely. Meg mondta is h nem is volt rajta zéger. Der holnap felhivom vagy elviszem hozzá.
Elég nyomorék megoldás amúgy. Kikopik a bronzpersely, azután már kóvályog a tengelyen a fogaskerék. Én raktam bele új perselyt is, de pár nap alatt megette. Miután új zégert kapott, egyből jó lett.
Elméletileg rakott rá. De most még többségbe jó, de néha megint csinálja.
Szerintem ledobja a zégert, én is szívtam vele akkoriban. Egy új zéger volt a megoldás, ami kb 5Ft.
Üdv! Tegnap hoztam el a motoromat, megcsinálták a berugókart meg ilyenek, de mára már megint nem hajtja meg néha. Meg beszart a gyertyám. Milyen gyertyát vegyek? Ti milyet vettetek? DT 80
Jajj aha értem ... köszöntem a segítség-eket !
talán az anyát nem húzod meg eléggé..

ha a kúpot zsírtalanítod, és kézzel felütöd, annak fognia kell.
ha nem fog, be kell csiszolni pasztával.
A retesz(ék) nem tartja csak pozícionálja a lendkereket.
be lehet szépen csiszolni a saját lendkerekével, meg finom csiszolópasztával.
Eladó a DT-m. Ha érdekel valakit írjon.
leveszed a lendkereket bekened a főtengelyt zsírkrétával majd ráteszed a lendkereket
utánna egyből látszik felfekszik-e rendesen
a henger és a hengerfej közt van a szenzor bedugva.
de az is lehet, hogy túl magas az ék és eléri a lendkereket, és emiatt nem tud rázárni a kúpra.
azért, mert nem szorul fel a kupra és ide-oda mozog. ha szerencséd van, csak a lendkerék rossz, de ha a főtengely csíkos, akkor azt nem javítod meg.
ááá az biztos nem mert most is megy a motor csak időközönként eltöri valami miatt az éket !

Robogotunig.hu : leltem ékeket de 80as DT-hez sajna nem :(
Pontosan! Ott sajna annyi a főtengelynek a morse miatt.
nem a retesz, vagy ék fogja meg a lendkereket, hanem a kúp.
A retesz, vagy ék csak a helyét adja meg.
Ha elnyírja, vagy elfordul a lendkerék, akkor más a gond.
Amúgy találsz az oldalon reteszeket, és ékeket.
www.robogotuning.hu
www.prox.hu
Ja bocsi nem "ék" hanem íves retesz (amúgy ugyanaz, de máshol már kioktattak emiatt pedig a retesz ÉKKÖTÉS, de mind1 ja és egyébk. 80-as a DT :D