HÚHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ srácok jó hírem van .Mégpedig az hogy tavaj augusztusban karamboloztam és mivel kiderült hogy 80-as a gép és mivel az ügy több mint 6 hónapja tartott/tart így felesleges feljelentenie a tisztnek aki foglalkozott az ügyemmel vagy nem tom már hogy hogy is van de a lényeg az hogy elévül 6 hónap után a szabálysértes szóval nem kellesz fizetnem
vadi új mitas sár gumi 14000 ezer elsö olyan 9000 körül lehet használtban érdemes venni 2-3 ezerért keresgéljetek a neten vagy ilyne gumis helyeken vagy veszprémi piac
Már próbáltam de nem találtam eddig sehol csak lc 2 esét azon pedig nem ott van az ékpálya mint az lc 1 esen szóval a gyújtásom nem ott lenne ahol kell az alaplapot meg nem tudom állítani mert fix helyre megy fel amúgy egy 1984 es 80as lc dt-ről van szó németországból behozott 37A motorszámú. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném.
Nem tudom mi lehet mindenesetre veszek üzemanyag szűrőt mert a DT mióta megvan még nem is volt rajta... SIMSON-ommal anno volthasonló probléma 1 szűrőt vettem vagy 200-300 ft és jó is lett XD
- de a múltkor a DT-n már fel volt akadva a tű :( lehet hogy ott lesz valami gond, nem tudom majd kiderül mindenesetre kösz a segítségeket üdv.
Dugulásod van, valszeg ott ahol csatlakozik a benzincső a karbihoz.
Vagy tűszelepnél. Kifogyasztja az üzemanyagot a szűrőházból, és mikor megállsz lassan telefolyik az úszóház azért indul el megint.Ott keresd a hibát, nem árt egy teljeskörű takarítás sem...utána meg egy új benzinszűrő...
esetleg tank szellőző nem az igazi, vagy a tankszűrő tömődött el
simsonnal jártam úgy hogy egy vízcsepp volt a csészében és ha jobban húztam a gázt odaszívta, de nem ment át rajta....
szerintem jó a feltevés, tudtommal a szegény benzin-levegő keverék okozhat ilyesféle dolgokat. Rakj be egy szűrőt, nekem ez volt az első dolgom ,mivel tolni nem a legjobb. Tartalékra tett csapnál is ezt csinálta?
sok sikert!
Tegnap motoroztam és arra lettem figyelmes hogy elkezd fúlni a motor úgy mint ha (kevés benzint kapna vagy valami) durrogott és leállt, rárúgtam 1 et be is indult mentem tovább XD, utána pár 100 méter után megint ezt csinálta utána kicsit több rúgásra de szintén beindult húztam vele haza de vagy 2-3x megcsinálta ezt mi lehet a gond ? én arra gondolok, hogy elvan dugulva a karbi....
Eladó pár motorikus és elektronikai cucc 125-é.
Amik vannak, bontott motorblokk:
-főtengely,váltó és részei,lendkerék,membrán, szivócsonk,deklik, meg pár apróság.
-elektronikai ,dolgok:fesszabályzók. indexrelék, mágneskapcsolók,gyertyapipa, kábelezés...
Ha vkit vmi érdekel szóljon, és megbeszéljük
Na megvan az infó...azt hozzáteszem hogy nagyon szépen kiröhögött
Diesel-el kezdte:itt használjuk a csavaros mérőt,mert elég nehéz 24(vagy 27?)Bar-t kézzel tartani
4t-nél valami felső meg alsó,ezt nemértettem,nem is nagyon kérdeztem
ami vicces volt 2t:beteszed (motor)rárugsz 2-3 úgy ahogy Karika is mondta padlóra a gázcsutka és megnézed az eredényt ENNYI
nemtudom mit kell vitázni,de nekem nem kérdés kinek hiszek...szerintem jólenne abbahagyni a vitát mert senki mást nem izgat,sőt elég zavaró is így 3-4 oldalon keresztül
Karika:Remélem(én legalábbis)ittmaradsz köztünk,mert 100%-ra jót mondtál így a szerelő szerint valamit jelent ez?...
30 512 9874
az ára 30000ft
ON:Valaki nemtud 125 Dt-re hátsógumit?
- de a múltkor a DT-n már fel volt akadva a tű :( lehet hogy ott lesz valami gond, nem tudom majd kiderül mindenesetre kösz a segítségeket üdv.
Vagy tűszelepnél. Kifogyasztja az üzemanyagot a szűrőházból, és mikor megállsz lassan telefolyik az úszóház azért indul el megint.Ott keresd a hibát, nem árt egy teljeskörű takarítás sem...utána meg egy új benzinszűrő...
simsonnal jártam úgy hogy egy vízcsepp volt a csészében és ha jobban húztam a gázt odaszívta, de nem ment át rajta....
sok sikert!
Tegnap motoroztam és arra lettem figyelmes hogy elkezd fúlni a motor úgy mint ha (kevés benzint kapna vagy valami) durrogott és leállt, rárúgtam 1 et be is indult mentem tovább XD, utána pár 100 méter után megint ezt csinálta utána kicsit több rúgásra de szintén beindult húztam vele haza de vagy 2-3x megcsinálta ezt mi lehet a gond ? én arra gondolok, hogy elvan dugulva a karbi....
Amik vannak, bontott motorblokk:
-főtengely,váltó és részei,lendkerék,membrán, szivócsonk,deklik, meg pár apróság.
-elektronikai ,dolgok:fesszabályzók. indexrelék, mágneskapcsolók,gyertyapipa, kábelezés...
Ha vkit vmi érdekel szóljon, és megbeszéljük
bontott blokk: főtengely, váltó,deklik,öntvényrész.lendkerék,membrán,szív
http://www.sportmotor.hu/motor...
csak legyen jó idő, amíg nincs 5-10 fok addig nem hozom fel a pincéből, de utána kűdhetjük!
Diesel-el kezdte:itt használjuk a csavaros mérőt,mert elég nehéz 24(vagy 27?)Bar-t kézzel tartani
4t-nél valami felső meg alsó,ezt nemértettem,nem is nagyon kérdeztem
ami vicces volt 2t:beteszed (motor)rárugsz 2-3 úgy ahogy Karika is mondta padlóra a gázcsutka és megnézed az eredényt ENNYI
nemtudom mit kell vitázni,de nekem nem kérdés kinek hiszek...szerintem jólenne abbahagyni a vitát mert senki mást nem izgat,sőt elég zavaró is így 3-4 oldalon keresztül
Karika:Remélem(én legalábbis)ittmaradsz köztünk,mert 100%-ra jót mondtál így a szerelő szerint valamit jelent ez?...
Ez a katalógusba is levan írva és a yamaha boltba is ezt adták!