Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ezek szerint megnéztem a méretek megegyeznek a láncom ami volt 120 szemes, első fogaskerék 15 ös hátsó 53 as akkor ha ezeket megveszem jó lesz :

JT (ASAHI) Japán lánc 428H (erősített) 120 szemes
JTF 550 es fogaskerék előre (fogak száma : 15)
JTR 843 as fogaskerék hátra (fogak száma : 53)

és akkor minden jó ? XD (MERT VOLTAK ADVA A KÉPEN MÉRÉSI PONTOK MEGNÉZTEM ÉS EGYEZNEK.....)
Lehet, hogy a 420-as is rámegy, meg kéne mérni a lánckereket.
A méret! Neked 428-as kell.
robogotuning.hu:

olyan kérdésem lenne, hogy :

JT (ASAHI) Japán lánc 420H (erősített) 120 szemes
JT (ASAHI) Japán lánc 428H (erősített) 120 szemes


a 2 lánc között mi a különbség az árán kívül ?
Szóltam Viktornak, hogy keressen meg téged( már hónapok óta keres tankidomot).
Csak pirosban volt? Amúgy piszok jó áron vetted.
hehehhheehheheeehhhe
Ha átlagost akarsz, akkor fényezést, ha olyat, amit mindenki megdicsér, akkor polírozás. Sz.tem.
Annyi esze már nincs egyébként is azt állította, hogy saját kezűleg újította fel az egész motort, szóval nem értem...én ekkorát hazudnék, utána nem lenne pofám ilyet kérdezni.
gyári állapotra állitsd sztem, az tökéletes
hello!
sztem polírozzad ki sokkal jobban néz ki, igaz hogy időigényesebb de szebb.bár kinek mi.
lehet, hogy jobb, lehet, hogy nem, viszont drágább
ez egy olyan vélemény, hogy senki ne tudjon belekötni.
szerintem jobb, de drágább.
ez meg egy olyan vélemény, hogy valakinek biztos nem tetszik, pl aki szerint nem jobb.
A DID nem jobb?
nincs mit Sir!
köszönöm kolléga
pl. ha Te lefényképeznéd a saját problémád megoldására a saját karburátorodat és feltennéd ide talán kapnál valakitől érdemi segítséget.
sziasztok! a blokkot fényezni éri meg jobban, vagy leszedni a festéket és tükörre políroztatni? a fényezés 3000ft, a krómozás nem tudom mennyi, a polírozás 3000ft. sztem fényezés.
ja ha nem jó akkor javítsatok ki
remélem így már érthetőbb
vagy fotozzátok le és elmondjuk mi micsoda de le mernm fogadni ahoz már ész kéne nah viccet félretérve am fotokkal jobban tudnánk segíteni de már nem 1*voltaz hogy segíts magadon és mi s segítünk
a 24497 hszben leírták.
nos mint látható a képen van 1 csavar ami a seeber felé néz elméletileg az az alapjárat álító csavar azt kell tekergetni de mivel ez komoly szaktudsát igényel én a helyetekben elvinném szerelőhöz ök értenek hozzá (és én is)szóval aki nyíregyházai vagy környéki hozza el hozzám és én belövöm olcsóba
köszi! ez volt az..:D
szerintem jonak számít az enyém lötyögő hajtókarral ment 110 körül most újítottam fel az egész blokkot 85000be kerűlt mindent szerelő csinált jó gépek vigyázz rá de főként magadra!
olvasgattam itt a régebbi hozzászolásotokat, hogy kinek mennyit megy a motorja. én egy svájcbol behozott dt-t vettem. 88-as lc2-es. a vámpapiron az áll hogy motor hibás. Késö összel vettem, igy annyira sokat még nem voltam kint vele, és alkatrészeket se cseréltem rajta, kivéve a külsö elemeket, légszüröt, féket. állitolag motorikusan nagyon jo, igy kiváncsi voltam hogy mit mehet. és ora szerint 127-et mentem vele. persze nem hajtom, mert amugyis kezdö vagyok, de hajtott a kiváncsiság. szerintetek ez jo teljesítmény?