Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kézikönyv? Viccelsz?
Az első mini Rometet 2700.- ropogós magyar forintért vettem, amit a sörösüvegek visszahordásából gyűjtögettem össze, (akkor 2 forint volt a betét) mert apám merev alkoholista volt.
El lehet képzelni milyen állapotú volt a motor...nemhogy kézikönyv
Az csak gazdagéknál volt...rossz helyre születtem, nomeg akkor még általános hetedikbe jártam.
A javításról fingunk nem volt.
szia megoldódott a fordulatszám mérö problémád a dt n?
Azért mert a karbon könnyebb mint a lemez!
Sőt én motorozás előtt elmegyek tojni is..
Akkó jön ám meg az erő!
*árak
D.I.D. + Jt összeállításról mi a véleményetek? Mindig kenve majd....lánc "spray"-vel, vegyesen használva. Terep+aszfalt+néha sár.
De több lesz az aszfalt az biztos. Hány km-t fog birni szerintetek?
Ezek az áram meg a méretek:

550-15 első lánckerék: 1,300,-Ft
843-49 hátsó lánckerék: 4,350,-Ft

428-120 DID lánc: 4,950,-Ft
428-120 JT lánc: 3,900,-Ft
428-120 KMC lánc: 3,150,-Ft
A szerelőm nekem is Hykomolt ajánlott meg az is lesz. Eddig AGIP 80W90-t (asszem) vettem és tökéletes volt bele. Mondjuk hidegen még nem fogott be rendesen. Azt mondta hogyha nem fog be rendesen akkor higabb olja kell bele. Vett már valaki első teló szkeringett? Megtudná mondani hogy kb menniy volt/db?
hykomol, mert volt akineknem volt kézikönyve(német) amiben teljesen mezei 10w40 es motorolajat írnak.
Annyira nincs nyomaték, sem fordulatszám, hogy teljesen felesleges simsonba a vastag olaj.
csak összetapasztja akuplungot.
na akkor ezért emeli 6. ban a kerekit az enyim:D



/amikor átmegyek egy nagyfajta fekvőrendőrön 60-al:D:D:D/
ha karbon lapot teszek a membránba erősebb lesz? de miért? és néztem ezeket a karbon lapokat, különböző vastagságban vannak? ja és hogy vágod ki őket? a másik kérdés meg az lenne, h ha beteszed esetleg ezeket a karbon lapokat meg minden, akkor már mehetsz is és erősebb lesz a motor, vagy még be kell állítani a karbit? nekem most le lesz fényezve a motor sötétkékre, meg a váz feketére, rezo ki lesz belezve, új remus dob... és egy kicsit meg akarom tuningolni/tatni! csak azért kérdezem, ja meg azért, mert nem értek hozzá
Sziasztok

Megvettem életem első Yamaha DT 125 LC -met .1985 -as az öreglány.
Sajnos nem voltak hozzá oldalidomok és a karbi is szivárog.Valakinek van ötlete hogy honnan tudnék beszerezni karbit és hogy milyen típus ami jó is rá. Előre is köszönöm a válaszaitokat.

üdv
Navahao
Olajkérdésre visszatérve.:
Régen a simókba meg a rometekbe is hykomol ment, és nem csusszant meg a kuplung.
Ha jó az olaj viszkozitása, elvileg nem csusszanhat.
Akkor jó volt, csak most már a sz@rnak a színe sem mindegy milyen vécébe küldöd.....
Ez a fene nagy "felfejlődés"...
Aholy.
Én a robeszra tettem karbonmembrán lapokat. Nem éreztem változást.
Viszont kicsit visszaengedett a légszűrőbe, úgyhogy visszaraktam az acéllapokat.
Na azt éreztem! Úgy legyengült mint az atom, és nehezebben vette fel a lapot.
Megint visszament a karbon.....és 70 cm3-nél is érezni.
sziasztok! szerintetek jó az az a halytómű olaj motoromba ami egy 1983mas yamaha dt 80lc1 (ami most lett szimeringezve,csapágyazva furva...)az eladó azt mondta hogy ez jó olaj az én motoromba de a segitségeteket kérném mert szerintem nem nagyon jó bele na mindeggyaz olaj: repsol 4t 15W50. irjatok hogy nektek mi a véleményetek róla vagy ha nem jó és ha bele öntöm miket tud okozni vagy mi nem lesz jó rajta...
válaszaitokat köszönöm
Kicsit megijedtem mikor leengedtem a régit, mert kb. 1 dl volt benne, az is kopp fekete. Átnézegettem vajon hol engedheti és a váltórúd szimeringnél csepegett. Lakkbenzinnel meg ecsettel megtakarítottam a tengelyt meg a szimeringet kívűlről, felöntöttem, úgy néz ki jó lett mert nem csepeg belőle.
Tökéletes
Én ezt vettem bele végül is. (DT50R)

Csak 2 flakon kellett mert 6dl kell bele.
Csere nem érdekel. Valószínűleg belemegy egyébként, neten találsz is eladót sztem!
mumi-DT utolsó hozzászólásodhoz: azt hallottam hogy a gyári kipufogó rendszerbe van szűkítés a teljesítménycsökkentés végett. Na ezt úgy rakják bele újabban h ki ne tudd venni. Megoldás: komplett sport kipuf rendszer, power nyitás állítása, karbi átfúvókázása. Na épp egy ilyenhez jutottam hozzá, nem tudom hány ló lehet 28-30at mondanak rá. Eléggé harapós, 15nél tuti több...
Ja és ha vkit érdekel a gyári rendszer (teljesen ép, még olaj sincs belerakódva, épphogy elkezdett belül feketedni) akkor eladom. Előbb hsz.-omban ott az email.
DT 80-ra:
DID:-"O" gyürüset vagy ne?
-Mekkora méret?

Más:-kis fogaskerék gyári mérete?(a hátsó ha jól tom akk 51)
-Elöl gyári hátul 48-49, sokat változtatna?

Kösziii!
ha belemennének a 2003asba, én cserélném a kerekeim, nem tudom hogy az érdekelne-e
28as a gyári karbi, de önmagában én nem tenném rá, akkor már a karbon membrán, másik légszürö meg egy kipufogo csere, akkor talán van értelme?
Én ma -8fokba próbáltam ki (és vettem meg) egy Dt-t ami kb 3hónapja állt... Pöcröfff... Jó vas. Valakinek nincs esetleg kereke eladó hozzá? (2005ös modell, hátul is tárcsafékes). Mivel X modell supermoto kerekei vannak. Érdekelne endúró opció :-)
b.istvan@index.hu
Mentem reggel melóba, és elment mellettem egy postás egy 50es DT-vel, amit sztem még időszámításunk előtt gyártottak. Megállt, üresbe vágta, nagyon szépen járt. Mindezt hány fokban? -12!
Na ennyit a DT-ről...
hát én is kíváncsi leszek,nekem is Prox dugós a gép,viszont power nélkül 4.500-6000 közt gyönyörűen muzsikált járatósan...VISZONT ami nekem nagyon nagy gond,hogy 60km/h fölött Képtelen menni a moci,akármit csinálok!
ha 1-2-3 padló akkor se megy többet,60. és vége...nem reagál.
viszont betudható annak,hogy eddig 200km van benne?plusz nincs power bekötve?
vagy szar az egész,adjam el?