Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor megvettem szar volt a blokk( sokat kapott nagyon és emiatt melegen is ledadogott fordulaton) meg a henger is megvolt kopva, így 6.-ban forgott vagy 7000rpm-et Most már veszi a lapot rendesen hogy meg lett fúrva meg visszavettem a kaját csak és jobbra számítottam fúrás után ,de lehet járatás után még erősebb lesz minden esetre 1000km-ig nem forgatom 6000-nél jobban ,aztán meglátjuk
majd írd le milyen lett a bejáratás után! egyébként azt a fajta DT-t mint a tied ,gyári állapoton mindenféle tuning nélkül 6.-ban meddig lehet kiforgatni?(az enyimnél kb 8500, de az már üveghang x2:D) és melyik a sima motorozható fordulat tartomány?
Na igen !Ha igazak azok a 30 lovas sztorik! lehet hogy 30 ló ,de a fele sánta ,a másik fele meg póni Egyébként az enyém most lett megfúrva + Prox dugó ,de nem tudom hogy ezek most összerakás után + bejáratás után erősödnek még ,vagy ilyenek maradnak.Eddig 6000-ig forgattam csak
letámasztották az istállónak .
nem lehet ,hogy valami elektronikai folytás van benne? vagy pl.nagymocinal van ,hogy a vezermutengellyel folytjak, ki tudja, akár még a 2t nél azt is el tudom képzelni ,hogy a réselésekkel is lefolythatták, hogy ne legyen olyan egyszerűaz élet. (persze ha igazak ezek a 30 le-k)
Csak tudnám hogy ,hogy a fenébe csinálnak akkor egy fojtott (15 lovas) gépből 28-30 lovasat
Íme ,az árúúú:
Nem tudom érdemes -e kiadni érte pénzt, mert nem vagyok benne biztos, hogy érezhető erőnövekedést produkál a kisebb tehetetlenségű membrán egy ilyen egyszerűbb gépnél.
Megmaradt egy leharcolt Pirelli MT 40-es 4.10*18 as gumim. Ha kell bárkinek lebörnáutolni, vagy valami hasonló dologra akkor elviheti. Pesten a X. kerületben átvehető.
Állítólag max 1-2 lóerő plusz Csak ha leszakad a helyérő ,akkor nem romból úgy szét mindent mint az acél membrán. Meg talán másabb tőle a motor .De Karika790120 többet tud írni róla. Ezt is tőle tudom
személy szerint én is örülnék ha kipróbálnád a membrán lap cserés dolgot mivel én is gondolkodom hogy picit dúrvább legyen a picike
majd megírhatnád a fórumba a változást vagy ha van valakinek azt megköszönném ha leírná a tapasztalatot
Köszi akkor még meg gondolom a rezó kérdést ! A karbon membránt viszont valszeg beszerzem ,kipróbálom .Karika760120 már ajánlotta
A sport rezó: sajnos csak 80LCII ről van tapasztalatom. Kitaláltam akarok egy dt-t. Elrobogóztam ,megnéztem egyet amin Gianneli rezó volt. Nézegettem, tulaj mondja próbáljam ki. 6-7 ezer fölé nem pörgettem mivel csak egy ilyen kis próba út volt(akkor mentem először DT-vel) ,de az nekem egyáltalán nem tetszett. Nagyon nem volt benne erő, ezen fordulattartományban és ez nekem nem tetszett. majd az nap este ráültem a az enyimre egy ilyen próbaút erejéig, és ahhoz a giannellishez képest olyat ment ,hogy ihaly . Biztos az is megindul ahogy már itt írták többen, de ahhoz ,hogy mennyen az egekben kell tartani a fordulatszámot. Én nem vennék tuning rezót, mert akkor elveszítené ezt a "nyomatékosságát" ami nekem tetszik, mivel a közel 100 kg-mal 4000-7500 fordulat közt tök jól elvan. Igaz 85-90 nél vége van, de ez nem arra való sztem, hogy ennél gyorsabban haladjunk vele.
A nagyobb karburátor biztosan lök rajta, ha van rá lehetőség és a fogyasztás nem számít akkor bizonyára érdemes rátenni. Az enyémben annyi tuning van, hogy carbon lapos membrán van benne, de nem tudom egyáltalán ér -e valamit ilyen fordulaton mivel már így vettem.
Sok sikert, remélem segítettem.
Ebben igazad van De attól még a kuplungod ha szar akkor egy sűrűbb olajtól mégy szarabb lesz ,egy hígabbtól még láb új hegyen lemegy valamennyit ! Az ellenszere lamella+ rugó csere! Az olaj bele meg alapból híg (10W30) Kuplung csúszás gátlós 4T motorkerékpár olaj .Nem pedig személygépkocsiba való mivel azok száraz kuplungosak és nincs benne adalék! Részemről ennyi! Ha TE másképpen tapasztaltad ,akkor tegyél bele sűrűt azzal is elmegy, Csak akadósabb a váltó
Na most itt a kuplung csúszásáról volt szó, ahhoz képest már mindenki a váltó könnyű, ill. nehezebb kapcsolásáról beszél. Azt én is tudom, hogy sűrűbb olajnál nehezebben megy a váltó, csak nem innen indultunk...
Én mikor vettem a bringát(kb:2 hónapja) akkor cserélték az olajat benne: megnéztem az ablakon olyan színű mint a tea meg az állaga is mint a tej. A váltó meg mint a vaj . csupa tejtermék Egyébként mi a véleményed a sport rezóról? megéri befektetni ? vagy magában semmit nem ér?A másik dolog meg a karbi( nagyobb átmérő) a gyári azt hiszem 26mm .mondjuk egy 28mm-essel jobb lesz ,vagy fel sem megy rá?
Hello nekem milyen olajat ajánlanátok nekem van egy DT-50ccm és hajtóműolaj kellene nekem bele csak még nem tudom milyet vegyek bele ami jó a motornak és a váltónak is.
Gyárit vegyek bele mert van mol vagy még nem tudom milyen márkájú de 10w40-es olaj.
Vagy milyet ajánlotok?
Vagy valami 2T olajat?
Írjatok köszi!
persze ,keni meg minden, de ha tegyük fel egyszer beleraksz egy hígabbat, ami ráadásul kevésbé változtatja a hőmérséklet függvényében a viz/szkozitását (hogy kell írni?) akkor szerintem azt jobbnak ,fogod tartani és talán a váltó még kellemesebb lesz.
Nekem a dt-be és haveromnak a KX125 jól bevált a hykomol. Nincs vele semmi baj.
bezony, én is mentem Hykomollal, meg "nevesebb" 80w-90 el. ugyan az. nem való ehhez az ilyen ,mert baromi kemény tőle a váltó. Meg a tapasztalatok szerint a kuplungal sem haverolnak. Ha nem akarsz sokat költeni Unixos ATF, ha kiadsz erre 3000 et akkor meg valami híg 4t olajfürdős kuplungos motorkerékpár motorolaj oszt nosza. amúgy meg úgy is a benzintőmegy!
mumi-DT ! Pontosan ezt tapasztaltam én is:D Régen(kb:10 éve) MI Trabant hajtóműolajat használtunk 2T váltóba mert az is kicsit híg és évekik mentek így probléma nélkül! De azóta változott a világ A szintetikus olajokrol meg annyit hogy olyan hogy szintetikus nem létezik csak üzleti fogás A szintetikus =50-60% szintetikus lötty a többi ásványi +petró meg mindenféle adalék! De tény hogy még mindig ez a legjobb!
van 2 lehetőséged:
-1 veszel faca o-gyűrűs did láncot akár 1 számmal erősebbet, 2 első jt kereket meg egy hátsót (amikor kezd kopni az első ledobod)
fújkálod láncspay-el rendesen
ez elég sokáig jó lesz és kellőképpen drága
-2 veszel ugyancsak lánckerekeket meg egy legolcsóbb sima láncot amit kenegetsz a váltóból leengedett olajjal, meg mosogatod benzinbe
így több a meló de kb feléből megúszod
ha sokat futkosol sárban inkább a 2. ha meg országúton túrázol 6-800 kilométereket inkább az első
vettem első, hátsó Jt lánckereket ,erősített DID lánccal 11-12000 ért. Pinkmotors.hu
DT 80 Tulajok!
Eljött az idő hogy láncszettet kell vennem! Aki már vett kérem segítsen abban, hogy meik aj ó milyet érdemes venni és mien árakba vannak!
azt tuiti ,hogy 80w-90 el hidegen kőkemény a váltó, és meg is ugrik amikor 1. be rakod. az tény hogy beraktam ezt az olajat és után 3 hét és vége lwett a kuplungnak ,mert egyre inkább csúsztottt. vettem újj lamellát, híg olajat és azóta tuti hidegen-melegen
Ok, nem vitatkozok, én ezt tapasztalatból írtam.
Azért kiváncsi lennék más véleményére is itt a fórumon.
Üdv
Akkor nézz utánna a szakirodalomban mert TE írsz hülyeséget Minél finomabb egy olaj annál könnyebben szalad ki a lamellák közül és nem fordítva .Gondolkodj! Ez tapasztalat és nem valami hallott hülyeség! A sűrű olajjal mikor hidegen berakod egyesbe még sokszor meg is ugrik a vas annyira fogja az olaj a kuplungot, de ha bemelegszik meg fordulaton hajlamosabb a megcsúszásra .De ha egy kuplung mergcsúszik igazából nem az olaj hibája ,hanem elvan kopva