Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

esetleg vmi más ötlet? kunhegyes motornál lett volna, úgy volt küldik is de aztán kiderült hogy 8as van benne:S
ez sztem nem jó:D mánéztem én is, ez talán lc II-höz van az ujjabbn dtreken szimmentrikusak a felfogatási pontok (egyenlő távolságban vannak), ha egyáltalán ez első tárcsa:D hátsó ugye kisebb
4000huf
A vaterán talász ! van egy 5000-ért
http://www.vatera.hu/yamaha_dt...
Ja és segítsen valaki PLS DT 125r-hez kéne első féktárcsa, keresgéltem mindenhol de sehol se találtam:S HASZNÁLT JÓ ÁLLAPOTÚ IS ÉRDEKEL!
Elhiszem Ráadásul ha sokáig nyüstöli valaki a kuplungot szar olajjal akkor felkeményedik -felüvegesedik(megég) és utána hiába cseréli ki minőségi belevaló olajat már utána is csúszni fog Sokan előfeszítik a kuplungrugókat alátétekkel De ez csak pillanatnyi megoldás!
én az enyémbe alőször raktam valami szar olajat amit otthon találtam, autó hajtóműolaj volt, csúszott is a kulung tőle mint az állat. Aztán vettem bele Motul 10w30-asdirekt OLAJFÜRDŐS KUPLUNGÚ MOTOROKBA VALÓT. Az a lényeg hogy legyen benne kuplung adalék, attól nem cúszik meg. szal én az autóba való váltóolajat nem ajánlanám:D ha gondoljátok tudok képet csinálni a dobozárólXD
thom13! Az 50-es DT gyári olaja: SAE 10W30 SE Érdemes a gyári adatot betartani, mert a motor összes illesztése ehhez passzol a legjobban .Nem véletlen ezzel dobták a piacra
Hmm....Ezt nem értem ?Hidegen nem indul ,de ha melegíted akkor meg igen! Nem lehet hogy semmi köze a motor indulásához az olajnak?Ugyanis szerintem csak azért indul be könnyeben a motorod melegítés után, mert a dugó +a gyűrűk jobban illeszkednek melegen a henger falához, mint hidegen .Nem lehet hogy kivan kopva a henger +a gyűrű?mert ha igen ,akkor szokta ezt produkálni. Hidegen nincs benne kompresszió a motorban ,ráadásul még hidegben az olaj is fogja. Mérjetek először kompressziót és meglátod mi a gond!
Ja, és minden olajnak jó a kenése De a viszkozitása nem biztos Egy olaj akkor jó ha hidegen-melegen is jó a viszkozitása!Nem fárad el! Ha szar akkor használatkor (túlmelegszik) az olajból kiválnak kémiai folyamatok során különböző anyagok amitől savas lesz és az hosszútávon rongálja a motort és lerakodások keletkeznek.Ekkor beszélünk olajsárról!
De az lesz hogy 10w40-es olajat és kész mert az a gyári.
Hello M.Fecsu nekem van egy dt-m 50 ccm és nekem az a probléma hogy nem tudom milyen olajat tegyek bele mert most van benne amit apám vett télre de így is nehezen indúl hidegen melegíteni kell nincs benne kompresszió de ha melegítem akkor meg van ez hogy van?
Mert majd nyáron tavasszal veszek bele olajat vagy 10w40-est vagy 2t motor olaj ugye nem keverésre kell nekem az olaj halytóműolaj, és ha megveszem a 10w40-est mert az a gyári ak jó lessz hidegbe is? mert am ez az olaj is jó ha meleg a blokk.
Bocs ,de ezzel nem értek egyet! Ha a finom olajjal is megcsúszna a kuplungod akkor a rugók vannak kifáradva:S A sűrűbb olaj jobban fogja a motort is hideg indításnál is: PL: A 600-as banditom sűrű olajjal hidegen olyan volt hogy a kuplung mindig befogott ,de nem azért mert szar volt hanem mert az olaj annyira fogta a blokkot,de melegen meg megcsúszott nagy fordulaton! Lecseréltem finomabbra és meg is oldódott a problémám!
szevasztok akarok venni egy DT-t de nincsenek papírjai ilyenkor kell átíratást fizetni ?
Szia Mindenkinek. Van egy eladó gyári 80-as DT-m. Akit érdekel: mcboy@citromail.hu. Képes-Motoron és Használtautón is meg van hírdetve de kérésre küldök képet. A moci Hódmezővásárhelyen van de a szállítás megoldom ha szükséges.
Tegyetek bele Mol Hykomol olajat. Mol- kúton lehet kapni és teljesen jó bele. Énis azzal használom és tökéletes.
Hello! Nem eladó! De nemtom hogy arra gondoltál e ami a képen van!? Mert az nem az enyém. hello
igen azt is ismerem, csak itt lehet kapni a motorexet ktmnél, azért azt mondtam
Szia!Akkor miért van az hogy az én mocimba minnél sűrűbb az olaj, annál nehezebben csúszik meg a kuplung?Az a lényeg hogy a finom olaj jobban ken és ezért csúszik vele a kuplung, és nem az a lényeg hogy melyiket tudja kinyomni.
Az a motorex is jó, nekem ajánlottak a múlt héten repsol 2t 10W30 transmission olajat, nagyon jó is lett vele.A 10W40 nem sűrűbb, hanem csak annyi hogy nagyobb terhelést visel el.
és mibe szeretnéd, a tankjába?
ha a blokkba akkor 10W30as kellene bele, például van Motorex márkáju direkt váltoolaj, elég jo minöségü, asszem 2500 forint körül láttam multkor
hellótok!
Egy olyan kérdésem lenne h egy 80as lcII-es dt-be a 10W40-es olaj jó lenne?
És ez jobb lenne? Ez Atf olaj.
www.gunk.hu/hajtomuolajok/q8-a..." title="http://209.85.135.132/search?q=cache:tUPuQ1WgyuQJ:www.gunk.hu/hajtomuolajok/q8-a..." target="_blank">http://209.85.135.132/search?q...
de minél vékonyabb az olaj annál könyebben "kijön a blokkbol" :)