Minél sűrűbb az olaj annál könnyebben meg tud csúszni a kuplung mivel nehezebben szorítja ki az olajat a lamellák közül.A vékonyabb olajat értelem szerűen hamarabb kiszorítja ,így jobban is fog! Ennyi a titok
azért nem tenném bele mert szerintem ez baromi sűrű ehhez a dologhoz.
abban nem tudom mennyi az igazság, hogy a motorkerékpár motorolajokhoz (olyan géphez ahol a kuplungtérben ugyan az az olaj van mint a motroblokk többi részében) állítóla tesznek valami kuplung adalékot. ha ez így van akkor ebben az feltehetőn nincs. tényleg nem tudom ez igaz-e, bár egy ideig mentem sima autós 80w-90-el és utána el is kezdett csúszi a kuplungom és cserélnem kellett, tehát lehet van benne valami.
én autómata váltó olajjal kűűdöm, azzal semmi gond nincs. /1500 ft/
Amilyen szöveggel feltetted, nem hiszem hogy érdeklődni fog valaki is! Ha azt írtad volna, hogy el kezdted felújítgatni, de pl elfogyott a pénz, lehet több az érdeklődő. Ettől függetlenül remélem sikerül eladnod.
Üdv. ahogy ígértem a berúgótengelyes dolgot, megírom ha jó lett ha nem : NEM LETT JÓ XD de besokaltam a motor-ra úgyhogy eladom :) akit érdekel nézze meg :
nekem eddig a gyűrűzéssel nem volt bajom nekem azzal volt hogy az AMBIKA elég szar minőségű és könnyen megszorul...(annak aki nem akar drága dugót) amit ajánlok és olcsó: Fehér dobozos "FOR YAMAHA" dugó egész jó minőségű és 5000Ft környékén árulják.
Egy jó tanács mindenkinek. Ambika dugót ne vegyetek! A gyűrűnek a stiftje nem jó helyen van, mint ahogy kellene, igy a gyűrűt nem lehet rá feltenni. Mondjuk én megoldottam, de 4órág tartott mire sikerül...
Sziasztok!
Az első fékben a betétet tartja valami biztosító vagy valami? mert ahogy levettem a tárcsáról egyből kiesett az egyik betét...most összerakásnál járok..már csak az első féket kéne meg légszűrő szivacsot venni és kész...de itt megakadtam légyszi segítsetek
köszi..
Ezen látni!
Ahogy értelmezem, a rugó nem a belső sonkán, hanem a berúgótengelyen elhelyezett kis műanyag hüvelyen támaszt.
Ha leveszed a deknit, satuban összerakható s úgy teszed vissza a helyére.
Előfeszítést kell neki adni!
abban nem tudom mennyi az igazság, hogy a motorkerékpár motorolajokhoz (olyan géphez ahol a kuplungtérben ugyan az az olaj van mint a motroblokk többi részében) állítóla tesznek valami kuplung adalékot. ha ez így van akkor ebben az feltehetőn nincs. tényleg nem tudom ez igaz-e, bár egy ideig mentem sima autós 80w-90-el és utána el is kezdett csúszi a kuplungom és cserélnem kellett, tehát lehet van benne valami.
én autómata váltó olajjal kűűdöm, azzal semmi gond nincs. /1500 ft/
egyébk. + hülye vagyok XD
http://www.gunk.hu/hajtomuolaj...
http://racing-bazar.hu/utcai/m...
Az első fékben a betétet tartja valami biztosító vagy valami? mert ahogy levettem a tárcsáról egyből kiesett az egyik betét...most összerakásnál járok..már csak az első féket kéne meg légszűrő szivacsot venni és kész...de itt megakadtam légyszi segítsetek
köszi..
Msn.:sex-76@hotmail.com
Ahogy értelmezem, a rugó nem a belső sonkán, hanem a berúgótengelyen elhelyezett kis műanyag hüvelyen támaszt.
Ha leveszed a deknit, satuban összerakható s úgy teszed vissza a helyére.
Előfeszítést kell neki adni!
Hát ha segít nézdd meg.
http://www.megazip.ru/ru/scoot...