Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én nem vagyok nagy spíler fájlok feltöltésében, mondjuk ezt a neten túrtam, de ha mondtok vmilen oldalt ahová fel tudom tenni, akkor megpróbálom feltenni
tomcsienek akartam válaszolni. bocs.
A 8as anyákat nagy általánosságban ennyivel szokták nyomatékolni. Miért is kéne jobban meghúzni nem értem.
Hello! 1 kérdés! az alábbi képen egy 80as lc2 van, hogyan oldották meg,hogy a rezó oldalán is van idom?
20nm igen kevéske.......
szerintem valahol van még ahhoz folytatás
pl opel hengerfejcsavarokat is ennyivel kell meghúzni, aztán még 3x 180fok tekerés
Hali

megtudnád mondani,hogy honnan lehet leszedni 125 Dt-hez azt a dokumentációt?
esetleg eltudnád küldeni/feltölteni valahová?
Kösz előre is!
Sziasztok
Mitől lehet az, ha ráteszem a világítást a motorra üzem közben , egy pillanatra megtorpan. Gyakorlatilag kb. 1 másodpercig kihagy a gyújtás. És valamikor ezt folyamatos világítás mellett is produkálja.
Világítás nélkül nincs hiba.
:) nekem is fekete volt
azon gondolkodtam hogy a hütörácsot lefujjam sötétkékre, jol nézett volna ki vele sztem
a mostanit is lehet lefujom kékre vagy fehérre majd ha nagyon unatkozom :D
akkor kérdezd meg KTM-éket hogy ök mennyit kérnek egy pár felniért... (mondjuk az Excel, a Yamaha nem tudom milyen)
ok
Én a szerelési útmutatóban találtam ez az értéket
ezt a 22 Nm honnan vetted, nekem kevésnek tűnik/bár nem vagyok tapasztalt szaki/. ilyet pl Crowa+kb 30 cm-es hajtószárral meghúzod rendesen oszt kész./szerintem/ a lényeg az átlós, és nagyon egyenletes meghúzáson van. persze ha a 30cm es szárra még ráraksz egy méteres csövet azzal már lehet gondokat előidézni tehát inkább ne. de a nyomatékkulcs a tuti, tehát ha van rá mód inkább azzal az előírt mértékben.
jójó a kerék de egy pár telószimering 20ezer...
ebben egyet értünk, szerintem is szarul nézett ki úgy. már ki lett égetve, és szép feketére lett fújva, tavaji kép.
helló, figy! egyezzünk meg 4000ft-ban, mégiscsak gyári, persze karcolásos, világoskék színű, de ennyiért nem kapsz nagyon kézvédőt! itt az elérhetőségem: daniberinszki@freemail.hu
használj nyomatékkulcsot, egy szerelönél tuti akad és ha megkéred biztos megengedi hogy használd
annyi h elmehet kirándulni a menet
szép a moci csak az ezüst szinüre fujt kipufogot kenném át rettentö gyorsan feketére, a rács az már más tészta de sztem nagyon bénán fest igy ezüstösen
Scheise.
Vagy hasonló.
Persze a lényeget kihagytam, yamaha dt 125 r a motor tipusa
Sziasztok
Meg tudnátok mondani, hogy milyen jelentőséggel bír az, hogy a hengerfejet nem a gyári 22 Nm-es nyomatékkal húzom meg? Hanem mondjuk sokkal jobban...
elba*tam....pont hogy lefektettem azt nem csináltam jól...
Megcisnáltam az egyiket..így csináltam kivéve azt, hogy légtelenítés után már nem fektetem le...mivel nem vittem ki hanem csak itt bent a benti garázsba lefektettem..de mind 1 mert úgyis még holnap kell a másik szárba olaj mert nem volt elég..és akkor megint le légtelenítem... köszi a segítséget...
UU azér 120.000 egy kézvédőér....MEGÉRTE
Akkor OFF-olk egy kicsit....VAN VALAKINEK ELADÓ KÉZVÉDŐJE?
hát ,én 120.000-et fizettem értük, de hüje adott hozzá egy gész Dt-t

komolyra fordítva, sztem olyan 4-5 ezer lehet, de nem tudom pontosan