Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A trafóra két szál megy. Egy gyújtás pozitív, és a fordulatszámjel.
Teljesen mindegy, hogy kalapácsos vagy jeladós gyújtás.
Onnan egyszerűbb levenni a jelet, és az biztos. A másik hogy nem kell szétszedni porrá a motort, és nem fog éktelenkedni 1 szál vezeték külön. Gondolom a gyári megkeményedett műanyag házba, senki nem fogja beledrótozni a kábelt. Gondolom kimérni hogy melyik szálra kell kötni, az már megy mindenkinek.
Letört a dugattyúról a tömítés Ez a duma öcsém Beszarok én nektek
Ha állandóan világít, azt ki tudod szűrni mi a baj!
Leveszed az ülést, és az oldalidomot gondolom ott az olajtartály.
Megy bele 2 vezeték egy jeladóba, ami a tartályba van helyezve. Keresd meg a csatlakozási pontot, és húzd szét! Ha a két szálat rövidre kötöd, GYÚJTÁSON SEBESSÉGBE! akkor a kontroll lámpának ki kell aludnia. Ha ez így van, már meg is találtad a hiba okát.
Jeladó!
Emeld ki a tartályból, csorgasd ki az olajat. Már nem emlékszem ez milyen megoldású, de keress rajta érintkezési pontokat, csiszold meg dörzspapírral, és az úszó mozgatásávalle is tudod ellenőrizni, összedugott állapotban.
Remélem érthető voltam.
Ha szeretnéd, msn-en segítek. Adatlapon van cím.
Sok sikert.
okés, köszi, csak sikerült másodszorra körbemagyaráznom mit akarok kérdezni.
Ami jön fel a jeladótól szál (mini tekercs lent) abba kösd bele, ha véletlen nem jó akkor kell abba a szálba kötni ami megy a trafó fele, valamelyik bekötéssel tuti jó lesz.De először a jeladótól próbáld
akkor végülis a gyújtásjeladótól megy a jel?

egy xt-m van abba szeretném ezt, már minden megvan hozzá, csak nem vagyok benne biztos hogy hova kell kötni a jel kábelt.

amiről leszedtem az egész cuccot azon a trafón volt a jel kábele, de ott volt külön egy saru, a trafón.

cdi is van meg valamiféle trafó is a szekéren.
Szerintem cseréld ki a gyertyát mert van olyan is hogy egy hajszálrepedés van rajta és ha bemelegszik az miatt leáll a motor.

Amúgy pedig az olajjelző lámpa üresben mindig világít és ez nem 1 DT-nél van így szóval valószínűleg annak úgy is kell lennie.
Nekem CDI-s gyújtásom van és a jeladótól jön a jel, ha neked megszakítós akkor onnan kell a jel.A többieknek meg annyit, hogy aki szeretné átalakíttatni velem az szóljon mert van alapanyagom hozzá.
ez teljesen normális ,mert így tudod leellenőrizni ,hogy nincs -e kiégve az izzója /tehát még véletlenül egy izzó kiégése miatt se tudjon az olaj elfogyni a tudtodon kívül/
hello!
egy olyan kérdésem lenne hogy a vezérlő jelet honnan veszi, honnan vezeted el?a trafótól vagy honnan?amiket láttam kapcsolási rajzok azok kalapácsoshoz voltak, illetve láttam olyan trafót amin volt egy saru a fordulatszámmérőnek.
köszi
hello!
Nekem csak örüsben világit pedig nekem is csurig van.De szerintem nem sok vizet zavar úgyhogy hagyd szerintem
Még egy kérdés!

A 2T olajvisszajelzőm állandóan világit, hiába tőltöm tele.
Lehet a jeladót, szintjelzőt ( nem tudom hogy hívják :) ) javítani, vagy csere?
Halihóóó!

Pár napja főlírtam, hogy, ha bemelegszik a DT.-m leáll.
Visszakerestem itt az oldalon jó sokat :) és találtam egy hsz.t. (előznény )
Az alapján beállítottam........és működik! Öröm és Bolllldogsáááág!
Viszont még nem tökéletes, mert nem megy annyit végre és egy kicsit jobban füstől.

Köszi Karika! és mindeni aki segített!


kéne kicsit állítani a co-ján...
Én szintén úgy jártem mint TomaHawk! az 1hónapos prox dugóm bánta +a hengernek az oldala! szerintem alaposan nézz utána a hibának!
ezek betegek
AztakurvaEzen geci beszartok a röhögéstől
Nem azt mondom hogy ez a baja mert más dolgok miatt is lehet ez de nekem akkor durrogott a motorom amikor letört a dugattyúról a tömítés és a hengerfalat megsimogatta. Aztán szépen el is szállt a kompresszióm és mehetett a fúrás és a generálozás. Amúgy meg nekem is hol beindult, hol leállt, hol ment mint a barom hol semmit sem pörgött. Volt amikor csak 5000-ig pörgött.
Nem akarok vészmadaraskodni de sokan azért adják el a motorjukat mert tudják már hogy generálozni kéne és később ez nem térül meg nekik. Ezért is gondoltam hogy esetleg ugyanaz a helyzet nálad mint nálam volt 2 hónapja.
Amúgy meg remélem csak a gyertya hibás
okok thx, majd holnap megnézem már most nem XD hideg van kint a garázs meg olyan mintha nem is lenne
Neked írtam a gyertyát!
Nekem valami jó ötlettel nem tudtok szolgálni ?:D
Vegyél fel! Ezt nem itt kéne megbeszélni.
olyan 3 ezresre emelt alapjáratnál már nem torpan........
az is megvolt, nem is egy.....
nem ez az első motorom eddig mind sikerült belőni
ha sikerül villámgyorsan maxigázt húzni még le is áll.......
Gyertyát megnézted? Ha nincs szemmel látható baja, akkor is inkább annak a cseréjével kezdeném.