A trafóra két szál megy. Egy gyújtás pozitív, és a fordulatszámjel.
Teljesen mindegy, hogy kalapácsos vagy jeladós gyújtás.
Onnan egyszerűbb levenni a jelet, és az biztos. A másik hogy nem kell szétszedni porrá a motort, és nem fog éktelenkedni 1 szál vezeték külön. Gondolom a gyári megkeményedett műanyag házba, senki nem fogja beledrótozni a kábelt. Gondolom kimérni hogy melyik szálra kell kötni, az már megy mindenkinek.
Ha állandóan világít, azt ki tudod szűrni mi a baj!
Leveszed az ülést, és az oldalidomot gondolom ott az olajtartály.
Megy bele 2 vezeték egy jeladóba, ami a tartályba van helyezve. Keresd meg a csatlakozási pontot, és húzd szét! Ha a két szálat rövidre kötöd, GYÚJTÁSON SEBESSÉGBE! akkor a kontroll lámpának ki kell aludnia. Ha ez így van, már meg is találtad a hiba okát.
Jeladó!
Emeld ki a tartályból, csorgasd ki az olajat. Már nem emlékszem ez milyen megoldású, de keress rajta érintkezési pontokat, csiszold meg dörzspapírral, és az úszó mozgatásávalle is tudod ellenőrizni, összedugott állapotban.
Remélem érthető voltam.
Ha szeretnéd, msn-en segítek. Adatlapon van cím.
Sok sikert.
Ami jön fel a jeladótól szál (mini tekercs lent) abba kösd bele, ha véletlen nem jó akkor kell abba a szálba kötni ami megy a trafó fele, valamelyik bekötéssel tuti jó lesz.De először a jeladótól próbáld
Nekem CDI-s gyújtásom van és a jeladótól jön a jel, ha neked megszakítós akkor onnan kell a jel.A többieknek meg annyit, hogy aki szeretné átalakíttatni velem az szóljon mert van alapanyagom hozzá.
ez teljesen normális ,mert így tudod leellenőrizni ,hogy nincs -e kiégve az izzója /tehát még véletlenül egy izzó kiégése miatt se tudjon az olaj elfogyni a tudtodon kívül/
hello!
egy olyan kérdésem lenne hogy a vezérlő jelet honnan veszi, honnan vezeted el?a trafótól vagy honnan?amiket láttam kapcsolási rajzok azok kalapácsoshoz voltak, illetve láttam olyan trafót amin volt egy saru a fordulatszámmérőnek.
köszi
hello!
Pár napja főlírtam, hogy, ha bemelegszik a DT.-m leáll.
Visszakerestem itt az oldalon jó sokat :) és találtam egy hsz.t. (előznény )
Az alapján beállítottam........és működik! Öröm és Bolllldogsáááág!
Viszont még nem tökéletes, mert nem megy annyit végre és egy kicsit jobban füstől.
Nem azt mondom hogy ez a baja mert más dolgok miatt is lehet ez de nekem akkor durrogott a motorom amikor letört a dugattyúról a tömítés és a hengerfalat megsimogatta. Aztán szépen el is szállt a kompresszióm és mehetett a fúrás és a generálozás. Amúgy meg nekem is hol beindult, hol leállt, hol ment mint a barom hol semmit sem pörgött. Volt amikor csak 5000-ig pörgött.
Nem akarok vészmadaraskodni de sokan azért adják el a motorjukat mert tudják már hogy generálozni kéne és később ez nem térül meg nekik. Ezért is gondoltam hogy esetleg ugyanaz a helyzet nálad mint nálam volt 2 hónapja.
Amúgy meg remélem csak a gyertya hibás
Teljesen mindegy, hogy kalapácsos vagy jeladós gyújtás.
Onnan egyszerűbb levenni a jelet, és az biztos. A másik hogy nem kell szétszedni porrá a motort, és nem fog éktelenkedni 1 szál vezeték külön. Gondolom a gyári megkeményedett műanyag házba, senki nem fogja beledrótozni a kábelt. Gondolom kimérni hogy melyik szálra kell kötni, az már megy mindenkinek.