Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Tud valaki valamit a Kunhegyesi bontóról? Történetesen hogy mennyire megbízhatóak?

http://www.freeweb.hu/kunhegye...
én 9.5re tom a gyári adatot de ha tele van akk 9.7 ,szerintem nincs meg 10liet úgy
most szerezted a dt-t és már adnád is tovább?
szedtem már le a tankot, meg igazábol ki is engedhettem volna a tankbol, és akkor megtudom hogy mennyi maradhatott benne, de ahhoz lusta voltam. :D igen, érdekes formája van.
különben azért szerettem volna tudni, mert tegnap elött teljesen tele öntöttem a tankot egészen a szájáig, és kimentem motorozni, ugy kb 2,5- 3 orát, és ithol tartalékra kellett ma állítanom, mikor beinditottam. kilométert nem tudok mondani, ezért hasonlitottam az idöhöz. mert szerintem lehet hogy egy kicsit sokat eszik. És mennyi literes a tank, ha teljesen tele van?
igen jó kérdés!szerintem olyan 2-2,5l összesen. nem tudom szedted-e már le a tankot mert akkor látszik igazán ,hogy elég hülye a formája. A csap oldalon magasabb a tank a másikon jóval mélyebbb öblösebb... Ezért ha nem döntögeted nagyon akkor amikor teljesen kifogy a csap oldal akkor még sztem egy olyan jó 1,5 liter, ha nem több maradhat a másik oldalon.
pdftown.com ,én innét szoktam ilyeneket leszedegetni, nézd meg van -e ez a típus.
Nincs köztetek aki cserél egy dt 80 lc2(gyárit)egy piago nrg-re jó állapotban.
erre az email-ra:schonher@citromail.hu-ra
előre is köszi
Ja már állítottam de az a vicc hogy van amikor teljesen zsír minden, volt amikor 200 km-en keresztül semmi nem volt aztán megint. És azt sem értem hogy néha amikor húzom tövig akkor tökéletes, néha pedig leáll a motor és utána be sem akar indulni. Tegnapelőtt is leállt aztán ma rúgtam rá 3-at és jó is volt. Van amikor pedig nincs semmi baja, másnap előveszem és 10 kell neki mire beindul. Számomra az teljesen érthetetlen.
legalább 100Km
Rá kell rugni egyet kuplungal hogy 6000ezer felett legyen a fordulat :) Am nekem is fullad félgáz után... Most a bovden baszakodik mert nem feszül meg rendesen a gázkonzolba
Helósztok megszeretném tudakolni hogy hogyan járassam be 125 dtmet mennyi km kell neki fúrvavólt dugó hajtókar csapágy csere vólt köszi:
Nekem csak szimplán nem csinál semmit ha be van kötve ha nincs.Amúgy nem azért fullad mert nincs power szelep mert én már 950km-t lenyomtam vele és igen táltos de igy 6500alatt nem lehet vele semmit csinálni.A karbin állts a levegőn
Sziasztok, elöször is mindenkitöl bocsi, hogy ünnepek adtán nem kivántam senkinek boldog békés karácsonyt, de sajnos nem voltam ithol, majd potolom az ujévvel :)
kérdésem az lenne, mennyi benzin lehet a tankban, mikor át kell állítani a csapot tartalékra?
Figyi már skacok.Kellene egy csöpp segitség.Kellene nekem Rover 414i 96-oshoz szerelési manual.Honnan a káréból lehet letölteni ilyeneket mert amiket találtam az mind fizetős.Óriási segitség lenne köszike
én inkább előre veszek nagyobbat mert a hátsó drága XD
Szerintem nekem nem az IC-vel van a baj, mert van az a fekete-sárga vezeték olvadt nekem el és azóta rossz (körülötte az alaplap kicsit fekete is). A biztosítékon pedig most vettük észre hogy olyan vastag kábel van hogy az a büdös életben nem fogja megakadályozni az elektromos hibát mert valami elmebeteg odatett egy kilónyit kb. Sztem ezért olvadt el a kábel is. Viszont most ha összekötöm akkor a motor leáll. Neked is ezt csinálja ha összekötöd azt a fekete-sárga vagy zöld kábelt?
Amúgy meg azért szeretném mindenféleképpen ezt rendbe tenni mert a motorom néha leáll ha nagy gázt adok neki és már nem tudok másra gondolni hogy mi lehet a baja. Augusztusban vettem a motort és azóta milliónyi baja volt már pedig amikor megvettem semmiféle bajt nem mutatott, azóta már egy generálon is túl van és már nagyon idegesít hogy nem tudok vele túrázni menni mert leáll magától és senki sem tudja mi baja van
Akkor csak véletlenül jártam arra, nagyon kiesik sajnos.
nekem most elöl 15 hátul 49 van az elsőt meg akarom hagyni mert elég kicsi a hely ha nagyobbat raknák félek hogy a lánc beleér a dekni védőburkolatába. de még én sem tudom hogy mitévő legyek.
igen, az enyém 15-51 el 70nél 7 ezret forog, de fölé én sem mennék folyamatosan- sok ideig
ja és ha van valakinek eladó rendszámtartó vagy sárvédőtoldat az hivjon köszi.06 30 243 18 13
van benne igazság amit mondasz de olyan 70 75 80 körül már azért lehet hallani hogy az utazó sebesség fölöttpörög a motor én inkább a 80 as utazó tempóra gondoltam az áttétellel hogy annyira ne pörögjön a motor.
én azt hallottam ezekről az áttételhosszításokról, hogy ebben a kis kategóriában nem érdemes nagyon nyújtani az áttételen mert nem biztos ,hogy a mociban lesz elég erő a 6. normális kiforgatásához. csak hallottam, de nem tűnik hülyeségnek...
nem tudja valaki 2000-ben vagy 2000körül körül mennyit érhetett egy dt 80 lcII? csak érdekesség szempontjából
kösz
Kedves barátom az nagy szivás, ezt nekem elhiheted, mert nekem is szar a szervó, kimértük suliban és a nagyobb IC romlott el, mivel az összes többi alkatrész jó benne.Viszont azon nincsen tipus szám igy nem lehet venni bele,hacsak valahonnan nem tudod mi a tipusszáma, igy marad a bontó ahol potom 25ért hozzá is jutsz egy másikhoz Én inkább teljesen kinyitottam és eljárkálok vele igy.De ha netán megtudnád az IC számát légyszi küldd már el mert akkor meglehetne oldani kb 300ft-ból 25000 helyett.Egy pár liter benya még kijönne azért belőle.
Sziasztok!
Megadta magát a power szervóm. Valószínűleg az az alaplap ami benne van. Ezt lehet valahogy javítani/cserélni, vagy csak kompletten lehet egész szervót venni? Mégis hol lehet ilyet szerezni vagy kapni?
Szerintetek mennyibe fáj egy ilyen?
Előre is kössz.