Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem nem teljesen ugyan az, de össze lehet hozni a kettőt, a tzr elejét illetve a dt elejét leveszed és kicseréled, én legalábbis egyformának láttam belülről.
itt van 3 kép, ha gondolod, eladó.
komoly mosás után amikor vagy fé órán át locsolom akkor szokott olyan lenni ,hogy egy 10 métert kell tolni a szokásos fél helyett és csak utána durran be, de miután beindult semmi problemja nincsen.
kösz én is ilyesmire gyanakodtam mert amikor rugdaltam halotam minta áthuzna valahova de ha van valkinek valmi ötlete akkor várom de ez közre játszhatna hoyga a 5000 nél nem pörög tovább?
Kész lett az Areám. Ha valakit esetleg érdekelne,és dobna egy rendszámos '25-öst cserébe értékegyeztetéssel, az sikítson.
Itt van 1-2 kép, meg a link
Fújd ki a gyertyapipát, és a csatlakozást a trafónál.
Lehet nem ártana, új gumi-szigetelő pipát feldobni a kábelre...lehet repedezett.
Valszeg áthúz.
sziasztok lenne egy nagy kérdésem mi lehet a probléma nagy esözéskor vagy ha meg mosom a mocimat utána olyat szokot csinálni hogy vagy nem idul ell vagy megyek vele és leáűl és egy jó ideig en tudom elinditani és ilyenkor 5000 nél többet nem pöröga moci ilyenkor nem nyit kia power motor mi lehet a baj vagy mi ázhat be ilyenkor ha valaki tapasztalt már ilyet és rájött kérem jelezzen
köszönöm, de azé' a tiedtől messze van
Hali! Nekem kellene Dt125R '96 első fékhez átalakító,hogy a 360-as féktárcsával tudjak nyomulni! Valakinek nincs esetleg? + kellene ugyanehhez a mocihoz DT125X idomszett! aki tud írjon!
msn: h-dani91@hotmail.com
e-mail: toky1991@citromail.hu
Nem tudjátok véletlen hogy a tzr-nek nem ugyanolyan a power motorja mint a dt-nek?
Szép lesz a verda . Grat!
Köszönöm, a csavarok nagy része visszament /kivétel ami elkallódott a pince rejtelmes zugaiban / ahol valami gond volt pl. a hegesztett anyákkal ott átküldtem a menetfúrót, beraktam egy másik csavart, mert hát abból van egy pár itthon és rögtön minden jó lett. Amelyiknek pl. rozsdás volt a feje, és nagyon szem előtt van, azok nagy részét lefújtam matt feketére, amit utána sikeresen lekoptattam róla összerakáskor.
szerintem az a helyzet hogy akkor uj állja a helyét, legalábbis ha jol értem eltöröt a rezod a hengernél, nem tudom hogyan tudnád kicserélni azt a részt, esetleg egy másik törött vagy valamiért hibás rezo elejét levághatod és összehegesztheted, de akkor nagyon ügyesnek kell lenni hogy ugyanolyan legyen
én keresnék egy gyárit a bontoban, azt nem annyira nehéz találni
minden tiszteletem azé akinek olyan gumi kell amiböl kijön :D
de amugy ötletes :)
Valaki nemtudja hogy mettől-meddig gyártották a 125 DT-ket CDI kimenő vezetékei szerint?Csak azért mert pl 4 kapcsolási rajz van hozzájuk és mind a 4 teljesen más.Pl arra gondolok hogy 88-93-ig 8vezetékes CDI.Amúgy azért kérdezem ezt amert a CDI-m összes vezetéke be van kötve ide oda van amelyik teljesen másik szinű vezetékhez viszont még hogy teljesen be van kötve minden 2db 6-os aljzat lóg a semmibe.Az egyik szürke szinű a másik fekete.Halvány lila fingom sincs hogy ezek hova mennek.Én arra gondolok hogy nekem nem is ilyen CDI kéne hanem egy sokkal több vezetékes sőt ez biztos.Köszike
Figyi már!Valaki nézzen már nekem utána, hogy a power szervóban lévő 3 vezeték jó vezetékekhez van-e kötve nekem, mert lehet hogy azért nem működik, mert nem is kap tápot vagy ilyesmi.Tehát a CDI-m 8 vezetékes és az abból kijövő FehérFek a szervó FeketeCitromsárgával van, a főkábelben futó FehérFekete a power Feketéjével, a PirosKék pedig a power Barna vezetékével van összekötve.Gondolom a citrom az impulzus, a fekete a negativ a barna meg a pozitiv feszültség.Nagyon nagyon köszike!
Nagyon szép Csavarok maradtak amik benne voltak?
Kezd a célegyenesbe érni a gépezet, már csak a végdob /jan. 20./, és a kormány /ha éppen ezüstöt fúj a fényező/ hiányzik és kész. felrakerült ma az új lánc, mivel az előző este kipihenése után az év első napján nem szabad kihagyni a motorszerelést
Szerintem a büdös életbe nem törik el! túl vastag anyagból van préselve . De ha elásod a vasat a földbe és 100 év múlva kiássa valaki még akkor is jó lesz szerintem!
Azon gondolkoztam hogy ami felfogja a rezonátort a hengerhez az a fém lap hogyha az eltörik azt hogy cserélik ki?Ketté kell vágni a könyököt és rárakni az újat vagy hogy?Valakinek tört már el?
nembaj nem azon van a hangsúly
365 óvszerből egy 10es robogó köpeny nem jönne ki
... és az év végén,
mikor 365 óvszert elhasználtunk,
majd beolvasztottuk és autóabroncsot formáztunk belőle,
boldogan ráírhatjuk, hogy "GOOD YEAR" BÚÉK mindenkinek!
Jó éjt !
BUÉK
Két szőke cica lovagoljon rajtad,miközben tíz utánad kajtat.
Kopaszodó fejed ne gyötörjék gondok,fonják át a nyakad fehér női combok.
Boruljon a szemedre majd a pina bőre és a hiányzó hajadat pótolja a szőre! B.U.É.K. minden motorosnak!
minden DT-ek BÚÉK nemgondoltam volna énsem hogy idén nekem is lezs egy