Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyen lett, nincs még körbekenve
most egy kicsit halványabb mint a motoron de nem sokkal
Jaja tudom miről beszélsz nekem is amikor kiégett a biztosítékom és állandóan nyitva volt a power nagyon állat volt 6ezerig simson utána meg akkorát rántott hogy nem hittem el:D Viszont vigyázz mert nekem 1 óra alatt kb 5liter benyát evett meg így...
Valaki nem tudja véletlenül hogy a TZR 125 power motorja nem ugyanolyan véletlenül mint a DT 125R-é?
Pedig szép tiszta a motorod gabesz. Nem is értem hogy miért lehetett olyan koszos a jeladó Amúgy nekem sajna nem ilyen baja van, hanem az hogy valami állat kilónyi drótot tett a biztosítékhoz és az meg sem mozdult aztán szépen elkezdte adni az áldást a power szervómnak.

linkaska szerintem hiába jön meg az erő így a motorodban az még nem az igazi ereje. Nekem is erősebb lett amikor a rossz votl benne de most hogy haver szervója van benne érezhetőbben még annál is erősebb lett a motorom, igaz elképzelhető hogy ez azért is lehet mert nem volt teljesen nyitva a power hanem a két pont között állt valahol. Előtte kis fordulaton és nagyobbon is egész jól ment de most besz*rok úgy megy, eszméletlenül tetszik így a motorom és a motorozás élménye is feljebb csúszott a mércén
led 100ft/db esetleg neten lehetne rendelni ott már láttam 80ért is
próbanyák valami 300felé van, némi forrasztóón és egy kis sziloplaszt
mert be akarom kenegetni erősen szilóval mert azért rázkódik is meg kap ütéseket néha-néha
szóval olyan 3ezerre lehet számítani indexenként meg egy nap baszakodás a 4 indexel
szóval nem olcsó, de nem hullik szét mint a bolti, meg a bolti csak pislog ehhez képest
és nem villog a féklámpa indexelés közben.......
csináltattam egy villogó elektronikát (2000ft) ami már 6v-tól villogtat 24ig terhelésfüggetlen
2x21w égővel sem melegszik
beöntöttem műgyantával aztán ment az indexrelé helyére
bekötésnél csak a polaritásra kell figyelni (állandó pozitív van a relénél, a kapcsoló testet kapcsol)
az index lámpát meg széjjelborítottam (majd csinálok képet róla) aztán az égőfoglalat meg a fényvisszaverő helyére betettem egy próbanyákot amin a ledek vannak
faja az állványod!
arra készülj fel ,hogy ha a tiednek is hasonló indexrendszere van mint a 80 lc2-nek akkor giga szívás lessz összehozni! mert az eredeti elektronika teljesen megőrül a ledektől /0 áramfelvétel miatt, és mert diódaként viselkedik/. csak akkor fog helyesen műkdni talán ha valahogyan szimulálod az eredeti izzók álltal létrehozott terhelést. ha nem, mert nekem ez volt az egyik célom ,hogy ne fogyasszon sokat akkor lesz problem rendesen! Apámnak aki csomó ilyen kis elektronikát készít /mindenféle autós ccuccok, indításgátlók, riasztók, turbónyomásfigyelők-túltöltés védők/ nem kis idejébe tellett összehozni, úgy hogy az eredeti villogó autómatika ,helyett egy új villogóelektronikát kellett készítenie, így már tökéletes. ja és még egy új szál drótot is be kellett húzni a hátsókhoz.
remélem segítettem, és SOK SIKERT! írj ,hogy mire jutottál velük mert nagyon érdekelne!

szóval aki 80 lc2- re szeretne ledes indexet, az jól gondolja meg mert nem egyszerű!
Tud valaki 125R-hez valahonnan új és nem gagyi márkájú termosztátot?
Mert ahogy melegszik a motor úgy melegszik a hűtő vele együtt. Ha meg hideg az idő úgy a víz sem lesz X idő alatt megfelelő hőmérsékletű emiatt.
Ja,és füstöl amíg valahogy nehezen el nem éri a jó hőmérsékletet,meg dadog.

Hm?
a képek alapján valaki jól érezte magát
Légyszi videot, vagy képet tegyél fel róla! Mennyiből jön ki kb? Vállalsz majd gyártást?
Hali

Múltkor nekem is ezt csinálta,hogy gyújtás ráadása után leellenőrizte és menetközbe v állóhelyzetbe nagyobb gázra meg se mozdult.Nekem a lendkerék fölött van egy jeladó,na azt kiszedtem ,ronggyal megtöröltem (mert elég poros és koszos volt) visszaraktam és utána működött.
esetlegesen ha érdekel valakit kész van a dt index ledesítés prototípusa
összesen 20 led 5 sorban kb mint az indexégő úgy világít
ez nagyon jó kis boltnak néz ki! valaki nem tudja hogy ilyen bolt van e debrecenbe ahol fúrnak meg van dt-hez cucc?
Dugó gyűrűvel DT 80 Lc 2-höz 5000 Ft ---- http://negykelemen.fw.hu/
Szemben vele van egy öreg bácsika egy pincében helyben megvárhatóan fúr(20-30perc) 2000Ft-ér nem volt gondom vele eddig!
Én irtam hogy nincsen ereje, van az csak nem akkor amikor kéne.Mert igy 6500ig úgy megy mint egy simson utána olyat ránt hogy beszarsz amikor működésbe lép a rezó.Legalábbis szerintem ez az oka.Igy viszont szar mert dombon felfelé meghalt a motor.Kipróbáltam úgy is hogy teljesen bezártam ahogy a szervó is teszi hát úgy 5500-nál többet nem pörög de alatta úgy megy mint az atom.Mindenhol főleg emelkedőkön 1 sebességgel nagyobbal is ugyanúgy megy fel a motor.Hát nekem nincs szivem 25000-et kiadni amikor 300ft-ból is megoldható lenne.Csak az a fránya tipuszám az IC-nek
lehet a power valami illatosított volt
bocs az off ért
akkor ha beszarik a jeladóm megyek bontóba és kérek 1 3hengeres suzuki jeladót tolom bele és kész
Sziasztok!
Ma délelőtt szétkaptam a motort és most már 100% hogy a power szervóm a rossz. Most egyik ismerős dt-jéből kikaptam és beleraktam azt mert neki most teljesen szét van szedve a mocija. A furcsa az az hogy ameddig nekem rossz volt a szervóm a biztonsági ellenőrzést megcsinálta de nem mozgott semerre sem ha húztam a gázt, viszont amikor mentem a motorral akkor érezhető volt hogy erősebb a motor és teljesen olyan volt mintha kapcsolt volna a power de semerre sem mozgott. Most hogy a másik szervó van benne a motor teljesítménye eléggé megnőtt ami amúgy eddig is egész jó volt. Elvileg akkor nekem folyamatosan nyitva volt a powerem. Valaki itt említette hogy neki is nyitva van. Ez nem húz le a motor teljesítményéből? És szerintetek az normális dolog hogy ez miatt néha leállt a motor ha kövérebbet odahúztam neki? Ja és a kipufogógáz illata is teljesen más lett amióta kicseréltem.
ez a suzuki jeladó, teljesen belevaló ,régit kitekered ,ezt meg bele
azért mert haverom is akar venni egyet és mondta nem-e kérdezném meg fórumon
sziasztok.segitség kéne 80 as dt lc 2 emből kiment a kompresszió kéne új dugó illetve gyűrű. vagy valaki tud pesten ill közelében helyet ahol foglalkoznak fúrással is.ha tudtok irjatok már egy két címet köszi.
hát ja bemegyek a bontóba és ingyen utánam dobnak 1 marékkal csak azt nem ami kéne de amúgy én úgy gondolom hogy ezt meg lehet csinálni csak valami átalakító t kell csinálni hogy be lehesen rakin a víztérbe vagy hogy hívják és már jó is
,hát ja, kb.
azért csinaltam ezt mert az én hőgombám egy szar volt sokkal melegebbet mutatott mint a valóság /80 foknál már pirosodott/ én mag allandoan azt hittem ,hogy túlmelegszik:(
a gyári meg valami 12000 ft na nehogy má....
akkor ez 1 tökre egyszerű dolog kimérem és tolom ösza a drótokat így nagy léptében