Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jahh már kezdem érteni én komolyan azt hittam hogy a moci felbakolva és szépen gázlámpával vagy valami hasonlóval szépen vizetforralni:D
elbeszéltünk egymás mellett . az ellenállásokat csak a tesztelésre használtam. mivel elég kényelmetlen lett volna a mocim alatt vizet melegíteni . tehát lehúztam a drótot a hőgombáról ,beledugtam pl. a 75 fokos víznek megfelelő értékű ellenállást (amit már a hőgomba vízben melegítésekor kimértem, hogy 75 foknál mekkora az ellenállása) a hőgomba drótjának csatijába ,és az ellenállás másik lábát hozzányomtam a hengerfejhez. és már mutoatott is a műszer.
akkor hozá kötötél vagy 5 ellenálást vagy csak 1-et? és azt hogy oldod meg hogy benne legyen a helyén? esztergáltac hozá 1 "átalakítót"?
azt amúgy nem vágom hogy mekor a ellenálást kéne hozá rakni ez még mags picit nekem de kib**tul érdekel
ha jól értem a németet 85 fokon kell neki 3,5 mm-ert nyitni.
ha nem menne bele, nem foglalkoznék vele:) ,elhoztam bontóbal a jeladót, betettem vízbe úgy hogy rákötöttem egy multimétert és melléraktam egy hőmérőt. és olyan 5-10 fokonként írtam hogy hány foknál mekkora az ellenállása. ezek után kerestem egy pár ellenállást amiknek az értéke megegyezik a hőgomba értékével az adott hőmérsékleteken ,és ezeket az ellenállásokat egyenként "bekötöttem" a hőgomba helyire és lefotóztam a hőmérőt!
tehát így amíg nem éri el a zöld jobb szélét addig lehet kínálni
ja és amúgy úgy csináltad hogy bele a vízbe és azt melegítetted?
amúgy fasza és én személy szerint örülök hogy legaláb valaki töri magát hogy hogy lehetne megcsinlni azt ami szar és nem csak ver nyálát hogy segítsünk már meg ienek szal grat
ez szép meg jó meg minden de belemegya vízhőfok jeladó a helyére? meg amúgy menyinél nyit a termosztát ha van benne egyáltalán?
ez lemaradt:
Végeztem ma egy mérést a 80LCII és a 3 hengees Suzuki vízhőfok jeladó párosításával kapcsolatban, szerintetek?
Íme az eredmény:
ez büntet
Muhahahaha
köszönöm a tanácsot!
elsétálsz egy bontóba kérsz valami 3mmes spirál belső részt
wartburg opel stb majd mindegyik ilyen
jó a sérült is csak a hossza meglegyen
aztán a nem ép felére óvatosan beköszörülöd a négyzet formát
de épp hogy meg kell húzni, ne nagyon mert szétesik
1-2 sör vagy pár100 pénz és meg is van
igen csak a belső rész kellene, a spirál, a ház még jó nem sérült...

92-es évjáratú a dtm.
125R-hez is van?
a 80lcII tank, a leírás szerint 10 literes
bocsi 2310.-
találtam ford.szám spirált is 231.-Ft
Ez nincs fent az oldalon
2310.-Ft-ért tudok adni km spirált, csak kell az évjárat.
Fennt van az oldalon.
Ford.szám az sajnos nincs
csak a belső rész?
mert azt aprópénzért cserés lehet
Hello! 80 lc2-hez hol lehet venni km-óra spirált, és ford.szám spirált, és mennyiért? mindkettő elszakadt
Semmit, de a képek alapján ez biztatóbbnak tűnik: http://www.motorbonto.hu/bonto...
Illetve van mégegy de ott inkább veterán DT-k vannak, viszont foglalkoznak műanyagozással. akinek esetleg idom kéne!
http://www.auto-tuning.hu/
szerintem van neki egy nrg-je és szeretne érte még egy dt-t