Addig kell melegíteni amíg belül el nem kezd izzani a koksz ( nem szükséges teleönteni benzinnel.. , inkább disznóperzselő, gázlámpa, stb. ) ezután kompresszorral fújni bele a levegőt, amíg végig nem ég belül a koksz. Nagyon füstöl, durrog, meleg, szóval ésszel!
Hello aki tudna az segítsen már dt 50ccm re kellene nekem bal oladli hátsó kipufogó idom a bal oldali meg egy hátsó sárvédő rész lámpával csere is érdekel gumi mert van egy első full cross baumit meg egy michelin enduro cross nagyon jó allápotban vannak első 90% a hátsó olyan 80%
Gyári hátsó dobot ha kiégetem akkor kiég a gyapot is belőle értelemszerűen.Hogy töltök bele újat?ahhoz szét kell vágni igaz?Rezonátor kiégetésben tudna valaki segiteni mert az enyém is van vagy 5-6 kilo de majd lemérem.A teljes folyamatot hogyha lehetne.Köszike
Most lett fúrva , a rezóból meg kivettem a fojtást ,a power be lesz rendesen állítva ,mert nem nyitott rendesen .de szerintem a kaján is állítani kell.Gondolom így csak erősebb lesz mint volt
Hello.van egy 80 as lc2 94 es évjáratú dt m ha valaki tud eladó hátso sárvédő toldatot vagy rendszám tábla tartót ki hogy hivja.Meg henger és dugattyú légyszi hivjon.06 30 243 18 13 köszi.
Mitgondoltok neki fogjak a 2 dt-ből egyet csinálni átkellene rakni a blokkot új elektronika festés stb belefogja lenne segítség csak most össze van rakva a dt-m csak a másik váz az nagyobb lc2-es és átkellene rakni az egyikről a másikra az alkatrészeket meglehet csinálni csak megint elég sok időbe telne
érrtem! Ha már a kipuffnál tartunk szétszedtem mert festeni akarom és a rezonátor része kb 5kiló szóval megy a szomszédba és kapni fog a disznóperzselőből egy kicsit
a megpiszkáláson szerintem főleg a kipufogot érti mivel az a lelke a 2t-motoroknak és ha az jó akor a mici is adja rendesen amúgy lehetne még húzni a motorokat pl a kipufogo nyílást meg a szívol oldalt is picit mélyiteni (nagyobítani rajtuk) monyuk ezt főleg a tuning simsonokon alkalmazzák.én enyit tudok
Ezt a megpiszkálást ki tudnád fejteni bővebben? Érdekel a dolog mert énis gondolkodom rajta bár most alig eszik de 105 a vége pedig jó erőben van meg minden! Szerintem vissza van véve eléggé szegénynek...
Egy MZ125-ös 11 ló és 100km/h a vége !Egy DT125 ha jól tom a legerősebb kivitel 27 ló és 130-at is mehet! Egyébként a DT minden szempontból jobb és erősebb.Az enyém még fojtott 13kw-os kb 17 ló és viszi a 100-at, de most hogy megpiszkálom remélem lesz 22-24 ló
Nem lazítani! Vasalni!
Ne rontsd el, ami jó!
De helyedbe szétszedném, amúgy is szar az idő, kitakarítod felcsiszolod, kiütöd a helyéről a fékkulcsot, a tengelyt is felcsiszolod. Tehetsz a tengelyre, a pofák és a kulcs találkozásához, leheletnyi zsírt...
És megint 2 év...közben szemrevételezheted a betétek minőségét, nem árt -e ferrodóztatni...Inkább most mint tavasszal....
Sok sikert...
Beállíthatod nyitottra a powert, csak a karbin állítani kell a suberttűn.
Állítasz rajta felfelé 1-et, hogy középtartományban többet kapjon, utána a levegőcsavarral befinomítod hogy lent is jól harapjon.
Nem lesz semmi különbség...
Sok sikert.
Igen, jól tartja magát!;) Ami ugye azt jelenti, hogy már nem nagyon megyek vele, kímélem és amikor indulnia kell, mondhatom elsőre indul. Ami ugye idézőjeles, de valóban felkészítés, első indítás után 'rugásra' dobogni kezd a szíve! Sajna első teló szimeringjei eresztik az olajat:(. Hátsót tavaly cseréltem, az jó. Nagyobb baja, hogy a hátsó felfüggesztés csavarja kimozdíthatatlanok:(. Am, több mint 30 éves, már pontosan nem tudom, de a vázszám alapján 36. Hát igen..., ez még Japán, ez még Yamaha!
Valószínüleg bement a hólé a fékdobba még az előző motorozás alkalmával és mostanra berozsdásodott és ettől van ,hogy lábszagra blokkol. Ahogyan az előbb is írta valaki menet közben probalj meg picit fékezni vele és úgy tartani ,így lekopik a rozsda és újra oolyan lesz mint volt.
tökéletes melóhoz kell egy gázégő meg egy jobb kompresszor
Szerintem felis hívom :)
Ne rontsd el, ami jó!
De helyedbe szétszedném, amúgy is szar az idő, kitakarítod felcsiszolod, kiütöd a helyéről a fékkulcsot, a tengelyt is felcsiszolod. Tehetsz a tengelyre, a pofák és a kulcs találkozásához, leheletnyi zsírt...
És megint 2 év...közben szemrevételezheted a betétek minőségét, nem árt -e ferrodóztatni...Inkább most mint tavasszal....
Sok sikert...
Állítasz rajta felfelé 1-et, hogy középtartományban többet kapjon, utána a levegőcsavarral befinomítod hogy lent is jól harapjon.
Nem lesz semmi különbség...
Sok sikert.
Másik: A hátsó kerékbe 17-es belső kell?