A festék pontos nevét nemtom mert mindig kikavartatom! A lényeg hogy 2 komponensű legyen mert rohadt gyorsan szárad! A műanyagokat először 3M-es dőrzsivel felhúzom ,aztán műanyag alapozó és 2komponensű töltőalapozóval lefújtam (ami a képen is van ) Jelenleg ennyire jutottam. Holnap becsiszolom és lefújom 2K alapozó fehérrel és utána megy a szín rá majd maszkolás mert matricát nem szeretem belefújom a mintákat is meg a szöveget .A végén meg lenyomom lakkal Egyébként Subaru kék lesz Ha kész majd rakok képeket! A videóimnál van egy Simson amit fújtam
én is festés elött állok, de sajna nem könnyü egy elsö és hátso sárvédöt beszereznem. elöbb az elemeket szeretném, és majd valamikor a vázat, de nem tudom hogy milyen szinü legyen. királykék vagy fehér, a váz meg a kormány szürke.
Végre eljutottam oda hogy lealapoztam az idomokat
Kérdés : az a gyanúm hogy a power elektronikám bexart! Mi van akkor? Ha a powert úgy állítom be hogy teljesen nyisson? Nagyon puding lesz alsó tartományban? Padlón viszont jól megy nem?
A g-s astránkba van 2 pólusú, szerintem a dt tekercse nem vinné el a kettest se! Bár én úgy gondolom hogy a 20 éves gyertya is ha ad szikrát akkor ugyanúgy berobbantja a cuccot mint a vadonatúj, jobban nem fog menni!
sziasztok nincs valakinek egy ballos idomja yamaha dt 125 r hez fekete meg kérdezném töletek
van egy 3 polusú gyertyám Denzo K20 pbr -s10 szeintetek jóü lenne a dt be vagy mit gondoltok
Sziasztok!
Lenne pár lérdésem(full kezdő vagyok a Dt-ék terén ezért is kérdeznék pár dolgot).
Most egy aprilia sr-em van ami már 4 hónapja szerelőnél van és megszertnék válni tőle és egy 80-as Dt szeretnék venni helyette!
A kérdéseim pedig azok lennének hogy:
Megbízhatoak a dt? Mi a külömbésg az lc és az lc2 között? Melyik évjáratut érdemesebb megvenni? És mibe jók és miben hátrányosak?
Válaszokat előre is kösöznöm!
Márpedig a motorm R-es ha piros a váza ha nem! Nem tudom hogy valóban igazad van-e, én láttam gyári fotón piros R-es DT-t be is rakom a képet! De azért örülnék ha valaki a kérdéseimre is választ adna
Na szétkaptam a gépet! Most hogy így hozzáférek szinte mindenhez mit érdemes megnéznem ellenőriznem ilyesmi? A különolajzásnál kicsit csöpögteti az olajat ezt hogyan tudom orovosolni? Benzincsapom is csöpög kicsit azt is meg kéne csinálnom de ott gondolom tömítés lesz a baj!? Poweren hogyan lehet állítani? Első lánckereket hátsó fékbetétet honnén tudnék rendelni interneten?
segítségeteket előre is köszönöm
Domi
Kérdés : az a gyanúm hogy a power elektronikám bexart! Mi van akkor? Ha a powert úgy állítom be hogy teljesen nyisson? Nagyon puding lesz alsó tartományban? Padlón viszont jól megy nem?
van egy 3 polusú gyertyám Denzo K20 pbr -s10 szeintetek jóü lenne a dt be vagy mit gondoltok
Lenne pár lérdésem(full kezdő vagyok a Dt-ék terén ezért is kérdeznék pár dolgot).
Most egy aprilia sr-em van ami már 4 hónapja szerelőnél van és megszertnék válni tőle és egy 80-as Dt szeretnék venni helyette!
A kérdéseim pedig azok lennének hogy:
Megbízhatoak a dt? Mi a külömbésg az lc és az lc2 között? Melyik évjáratut érdemesebb megvenni? És mibe jók és miben hátrányosak?
Válaszokat előre is kösöznöm!
http://www.biker-world.hu/
http://www.nag
yvas.hu/motorosb...
http://www.pinkmotors.hu/
Összekevertem..
Nem tudtok véletlen 125-ös 4dl-es blokkhoz eladó önindítót?
segítségeteket előre is köszönöm
Domi
Akkor szerinted nem gyári ez a központi teló
Akkor ha rendes dt telót raknák bele szerinted alacsonyabb lenne valamivel?