nem akarok én senkit bántani, de néha olvasok itt olyan dolgokat amiket az én 10 éves fiam nem kérdez meg......
ezektől ne várjon az ember sokat
persze nem kétlem hogy nem lehet benzinnel valahogy kiégetni, de kár kockáztatni
amúgy a kompresszoros nagy élmény...... kb mint egy sugárhajtású gép.... méteres láng....bazi nagy hang...
rezón látni centiről-centire merre jár az égés
festék nem marad rajta egy picike sem
ja és ha 2 kanál benzin kiégeti az nem is volt kokszos..... nekem a rezó minimum fele súly lett mint volt
simson könyököt égettük hajdanán benzinnel de az igazi ráégett kokszot nem vitte le
aztán van némi szmötyi a rezóban (már miért is lenne) ami kicsit is eltömíti, aztán belobban a benzin, éppen ráköpi a manuszra a maradékot és vigyoroghat.......
mindenki azt csinál amit akar, de ettől már nem sok minden van veszélyesebb
kompresszor tuti van mindenkinek ismeretségi körben, gázpartonos égő meg olyan 3-4 ezer
Pff! Akkor nekem már csak a kísértetem gépel? Nem életveszély csak ésszel kell csinálni, miért lenne életveszély? Nem egy kanna benyát kell beleönteni...és nekem teljesen jól kitisztította a kipufogómat....csak tudod nem biztos, hogy mindenki előtud húzni a farzsebéből disznópörzsölőt, meg hegesztőt meg kompresszort, meg a tököm tudja még mi mindent. akinek ezek nincsenek, annak marad a benzines megoldás, amit ha nem egy szerencsétlen redtardált hülye gyerek csinál akkor nem veszélyes.
Hello
valaki tudna nekem valamilyen oldalnak a linkjét megadni ahol yamahákoz való irányjelzőt lehet kapni mert nekem szükségem lenne egy pár hátsó indexre a gyári ami halylékony mert a haveromnak is olyan van és az nem törik le
sztem egy évben felesleges többször kiégetni a kipufogót, bőven elég 1,5-2 évente, meg vizzel nenagyon hűtsétek mert reped ott minden, szépen disznóperzselő, meg kompresszor.A szomszéd garantáltan örül neki
na ez nem 1 hülyeség
de azt azért hagy tegyem hozzá hogy ha sokszor égeted és vörösen izzik az kb 6-700C fokos és azért az hoszú távon gyengiti az anyagot de mégegyszer mondom hoszú távon és ha sokszor csinálod attol hogy évente 1*-2* kiégeted nem lesz semmi különösebb balya:)
de szerintem gázlámpával is meg lehet próbálni és a "Hegesztővel az láng hegesztőre értendő "ha jól gondolom
kiégetni úgy kell elvileg ,hogy leveszed a kiput, leveszed a hangtompítót. álltalában a kipufogó hengertől távoloabbi részén rakódik le leginkább a ganéé. kezded pl a rezóval. elkezded hegeszetőpisztollyal égetni a henger felől és amikor már látod hogy a befújt láng miatt izzik a fém (tehát izzik benne a korom-olajsár), akkor hegesztőpisztoly ki ,és kompresszorral küldeni kell neki a levegőt. Így az izzás folytatódik és jóesetben a koksz végig kiég a rezóból. nem 5 perc és igen komoly hő kell a tényleges kiégetéshez. vörösen kell izzania. ha a végdobod nem gyapotos akkor szerintem a legegyszerőbb behelyezni egy kályhába az majd elvégzi a piszkos munkát.
nekem kb így lett kiégetve, ha van jobb majd írják a többiek
meg földuton kisab nagyob buckák vannak nem pedig kátyúk aminek úgymond élevan és szétveri a felnit szerintem
ezért kell meni a járdán monyuk én még alig mentem járdán meg ienek de amit a robogósok csinálnak az kész
Chh ne csináltasd az égetést! Csináld meg magad! Én úgy csináltam, hogy simán benzint öntöttem bele és begyújtottam, aztán hagytam míg rendesen elég, utána átöblítettem. De van aki disznópörzsölővel csinálja.
Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek mivel vagy hogyan érdemes kitisztítani a kipufogót? Úgy érzem hogy eléggé le van rakódva a sok ganéj. Hallottam valami égetésről is. Azt pl. hol csinálják és kb milyen áron?
Ja és azt a módszert nem választanám hogy jól meghúzatom mert még bejáratós és 400km-nél jár.
bár nem tudom mi rázza jobban a gépet a terepezés vagy Budapest útjai. pl. amikor megyek ki Ferihegy1-re néha inkább keresztülmegyek az erdőn, mint hogy a gyömrői úton menjek mert annak egyes szakaszai jobban ráznak mint az eredei földút
én fogom fújni szórópisztollyal, fűtött, elszívós helyiségben(az egyik képen látszik is)
Darknox-nak igaza van ,mert hivatalosan tényleg műanyag alapozó meg spec dolgok kellenének ehhez. De mivel a használat 85%-ban az aszfaltot koptatja kevésbé érik atrocitások . nem hiszem ,hogy gond lenne mivel elég rendesen elő van készítve a felület, és szerintem ez gyárilag is festett lehetett. majd meglássuk
csak a találkozóig ne repedezzen ,hogy ott tudjak vele villogni
na jó csak vicceltem, egyébként az a """fényezés""" ami most volt rajta, mint észrevettem mindenféle aládolgozás nélkül került rá és aránylag jól bírta a kiképzést.
jó felújítást mindenkinek!
kellene nekem egy hütöviz kiegyenlitö tartály kupak
meg egy ballos fekete tankidom
egy fekete felyidom meg az elsö tankidomakat tartó kis gumi is kellen ha tud valki segiteni valmiben szoljon meg kellene egy gázkar 125 r hez mert szereztem egyet és az nem ehhze való
vagy elcserélnéma gázkart egy másikra de olyna biztos nem lesz
sziasztok nem tudjátok hogy hány ezer kilométerenként érdemes cserélni a gyürüket vagy furatni de gondolom ugynazzal a mérettel kibir mégeyg gyürü cserét
ezektől ne várjon az ember sokat
persze nem kétlem hogy nem lehet benzinnel valahogy kiégetni, de kár kockáztatni
amúgy a kompresszoros nagy élmény...... kb mint egy sugárhajtású gép.... méteres láng....bazi nagy hang...
rezón látni centiről-centire merre jár az égés
festék nem marad rajta egy picike sem
simson könyököt égettük hajdanán benzinnel de az igazi ráégett kokszot nem vitte le
mindenki azt csinál amit akar, de ettől már nem sok minden van veszélyesebb
kompresszor tuti van mindenkinek ismeretségi körben, gázpartonos égő meg olyan 3-4 ezer
tessék itt van DT index:)
valaki tudna nekem valamilyen oldalnak a linkjét megadni ahol yamahákoz való irányjelzőt lehet kapni mert nekem szükségem lenne egy pár hátsó indexre a gyári ami halylékony mert a haveromnak is olyan van és az nem törik le
de azt azért hagy tegyem hozzá hogy ha sokszor égeted és vörösen izzik az kb 6-700C fokos és azért az hoszú távon gyengiti az anyagot de mégegyszer mondom hoszú távon és ha sokszor csinálod attol hogy évente 1*-2* kiégeted nem lesz semmi különösebb balya:)
de szerintem gázlámpával is meg lehet próbálni és a "Hegesztővel az láng hegesztőre értendő "ha jól gondolom
nekem kb így lett kiégetve, ha van jobb majd írják a többiek
ezért kell meni a járdán monyuk én még alig mentem járdán meg ienek de amit a robogósok csinálnak az kész
Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek mivel vagy hogyan érdemes kitisztítani a kipufogót? Úgy érzem hogy eléggé le van rakódva a sok ganéj. Hallottam valami égetésről is. Azt pl. hol csinálják és kb milyen áron?
Ja és azt a módszert nem választanám hogy jól meghúzatom mert még bejáratós és 400km-nél jár.
Előre is köszi és jó felújítást mindenkinek ;)
Darknox-nak igaza van ,mert hivatalosan tényleg műanyag alapozó meg spec dolgok kellenének ehhez. De mivel a használat 85%-ban az aszfaltot koptatja kevésbé érik atrocitások . nem hiszem ,hogy gond lenne mivel elég rendesen elő van készítve a felület, és szerintem ez gyárilag is festett lehetett. majd meglássuk
csak a találkozóig ne repedezzen ,hogy ott tudjak vele villogni
na jó csak vicceltem, egyébként az a """fényezés""" ami most volt rajta, mint észrevettem mindenféle aládolgozás nélkül került rá és aránylag jól bírta a kiképzést.
jó felújítást mindenkinek!
ha valakit érdekelne találtam dt 50 re kipuf rendszert
http://www.teszvesz.hu/item832...
itt a link
és ha tudna nekem segiteni valki
kellene nekem egy hütöviz kiegyenlitö tartály kupak
meg egy ballos fekete tankidom
egy fekete felyidom meg az elsö tankidomakat tartó kis gumi is kellen ha tud valki segiteni valmiben szoljon meg kellene egy gázkar 125 r hez mert szereztem egyet és az nem ehhze való
vagy elcserélnéma gázkart egy másikra de olyna biztos nem lesz
Ha valaki innen jelentkezik -5% !
:)
http://www.kepesmotor.hu/yamah...