Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali nekem ma ment szét a hátsó sárvédőm amin van a lámpa is és az lenne a kérésem hogy segítsetek nekem keresni olcsón yamaha dt 5ccm 1986-os évjárat küldök róla képet nem nagyon lehet látni de most ez az egy kép van róla és hátsó sárvédő kellene nekem lámpával együtt.
Hali nekem van nem pont ugyan olyan de hasonló indexem 2db
Ha érdekel teszek fel képeket róla.
skacok! nincs valakinek dt 80 lc2 főtengelye, 18mm es alsócsappos! amit föl lehet újjítani? a hajtókar nem lényeg,hogy milyen! ha van valakinek sürgősen kellene!
Jaja tényleg jól néz ki. Szép lett!
indexeket nem akarod lecserélni valami faca ledesre?
mert occóé megvenném ami rajta van
fasza kis gép, enyém is nagyon fasza állapotban van, mennyibe van az egész moci?
vagány
Szijasztok kész a mocim majdnem, egy két dizájn nincs befejezve de majdnem végleges mit szoltok hozzá
erős az ujjam

amúgy volt egy teljes lamellaszett csere, kopó&fém és gyári a rugó
40ezren túl volt az xt-n szerencsére ezt még az előző gazdi követe el
Hali
Ezt az egyujjas kuplungot hogy csináltad?Mert nekem gyári bowden van rajta és nem tudnám 1 ujjal behúzni.De gondolom a lamellák kopottsága is befolyásolja nem?
Jah a méretek:
felső szem furat 16mm
alsó szem furat 26mm
furatközép 84mm
alsó szem szélesség 16mm
felső szem szélesség 16mm
alsó csap 20mm
alsó csap szélesség 43,3mm
és még ez van ráirva: 2RA
Van valakinek Dt 50-hez eladó alkatrészei (1987)Kipufogó dob.Oldal elem,hátsó gumi terepre való.
hello! Hajtókart szeretnék a dt lc2-be cserélni, és a következő a problémám! a gond az hogy az összes dt80 hoz 18mm-es alsó csapot ir ,de ez meg 20mm-es! ez valami japán belpiacos lenne? Annyit tudok,hogy svájcból lett behozva! ha valaki tud segítsen! jobb lenne olcsóbb!
okosságokkal meg lehet oldani minden papír nélkül is a forgalmit, csak úgy többe fáj az egész, csak kérdés hogy megéri-e.
köszi srácok majd lesz vmi!
köszi a választ:), csak gondoltam megkérdezem, mindegy, akkor marad így:)
Nagyon egyszerű a dolgod! Végigolvastam a hosszú szöveget: ha nincs papírod (külföldi forgalmi, az összes magyarországi adásvételi) akkor semmi esélyed a rendszámra!
nekem is 1 újas a kuplungom... olyan mint a vaj és tökéletes állapotú, semmi tuning rugó meg semmi alátétezés ,minek?
nekem van egy pár ilyenem, ha érdekel.
meg kell csinálni a kuplungot aztán nem kell vastag bowden....
többnyire úgy javítja a nép hogy tesz bele izmosabb rugókat, aztán koppra ráhúzzák, esetleg még pár alátétet is alápakolnak
aztán kidagad az ér az ember homlokán mire behúzza
én csak belső részt pakoltam bele, 300ft volt meg vannak csavaros gumók a végére aztán kész is van
nekem az xt-n is 1 ujjal kényelmesen lehet behúzni a kuplungot.......
ja, és 15 percet vártam a bowdenre. Néha szerintem érdemes áldozni arra ami jó./de yamahánál ténmyleg ne vedd mert 11000ft/
az MZ kuplungbowdennel az a baj, hogy klasszisokkal gyengébb és vékonyabb és szarabb mint ami a dtbe való. nekem is irtak hogy jó a 80asba a simo-é ,igaz 300ft. vettem, hát a hosszának köze nem volt hozzá, elkezdtem toldozni foltozni. majd elmentem a készítőhöz és 4800ft megcsinalta. egyértelműen megéri mert amikor megkaptam akkor láttam ,hogy van mz-simo bowden megy van, ehhez való bowden. SOK sikert!
helo, mindenkinek, lenne egy kérdésem, láttam, hogy elöttem is kédezte valaki, de kicsit hoszasan lett leírva, van egy yamaha dt 125öm minden papír nélkül! mennyibe kerülne rendszámoztatni?
csak egy végösszegre lennék kíváncsi, előre is köszi!
repsol 15w50 4t ez is jó bele mert ilyet adott a srác akitöl vettem és azt mondta ez jó bele.(yamaha dt lc1 80as 1983)blokkba olaj.szerintetek jó?
nem tudom a hosszát, mert ahhoz ki kéne fűzni, de MZ-jé jó hozzá, szóval ne vegyél 10ezerért.