Hali nekem ma ment szét a hátsó sárvédőm amin van a lámpa is és az lenne a kérésem hogy segítsetek nekem keresni olcsón yamaha dt 5ccm 1986-os évjárat küldök róla képet nem nagyon lehet látni de most ez az egy kép van róla és hátsó sárvédő kellene nekem lámpával együtt.
skacok! nincs valakinek dt 80 lc2 főtengelye, 18mm es alsócsappos! amit föl lehet újjítani? a hajtókar nem lényeg,hogy milyen! ha van valakinek sürgősen kellene!
Hali
Ezt az egyujjas kuplungot hogy csináltad?Mert nekem gyári bowden van rajta és nem tudnám 1 ujjal behúzni.De gondolom a lamellák kopottsága is befolyásolja nem?
Jah a méretek:
felső szem furat 16mm
alsó szem furat 26mm
furatközép 84mm
alsó szem szélesség 16mm
felső szem szélesség 16mm
alsó csap 20mm
alsó csap szélesség 43,3mm
és még ez van ráirva: 2RA
hello! Hajtókart szeretnék a dt lc2-be cserélni, és a következő a problémám! a gond az hogy az összes dt80 hoz 18mm-es alsó csapot ir ,de ez meg 20mm-es! ez valami japán belpiacos lenne? Annyit tudok,hogy svájcból lett behozva! ha valaki tud segítsen! jobb lenne olcsóbb!
Nagyon egyszerű a dolgod! Végigolvastam a hosszú szöveget: ha nincs papírod (külföldi forgalmi, az összes magyarországi adásvételi) akkor semmi esélyed a rendszámra!
meg kell csinálni a kuplungot aztán nem kell vastag bowden....
többnyire úgy javítja a nép hogy tesz bele izmosabb rugókat, aztán koppra ráhúzzák, esetleg még pár alátétet is alápakolnak
aztán kidagad az ér az ember homlokán mire behúzza
én csak belső részt pakoltam bele, 300ft volt meg vannak csavaros gumók a végére aztán kész is van
nekem az xt-n is 1 ujjal kényelmesen lehet behúzni a kuplungot.......
az MZ kuplungbowdennel az a baj, hogy klasszisokkal gyengébb és vékonyabb és szarabb mint ami a dtbe való. nekem is irtak hogy jó a 80asba a simo-é ,igaz 300ft. vettem, hát a hosszának köze nem volt hozzá, elkezdtem toldozni foltozni. majd elmentem a készítőhöz és 4800ft megcsinalta. egyértelműen megéri mert amikor megkaptam akkor láttam ,hogy van mz-simo bowden megy van, ehhez való bowden. SOK sikert!
helo, mindenkinek, lenne egy kérdésem, láttam, hogy elöttem is kédezte valaki, de kicsit hoszasan lett leírva, van egy yamaha dt 125öm minden papír nélkül! mennyibe kerülne rendszámoztatni?
csak egy végösszegre lennék kíváncsi, előre is köszi!
Ha érdekel teszek fel képeket róla.
mert occóé megvenném ami rajta van
amúgy volt egy teljes lamellaszett csere, kopó&fém és gyári a rugó
40ezren túl volt az xt-n szerencsére ezt még az előző gazdi követe el
Ezt az egyujjas kuplungot hogy csináltad?Mert nekem gyári bowden van rajta és nem tudnám 1 ujjal behúzni.De gondolom a lamellák kopottsága is befolyásolja nem?
felső szem furat 16mm
alsó szem furat 26mm
furatközép 84mm
alsó szem szélesség 16mm
felső szem szélesség 16mm
alsó csap 20mm
alsó csap szélesség 43,3mm
és még ez van ráirva: 2RA
többnyire úgy javítja a nép hogy tesz bele izmosabb rugókat, aztán koppra ráhúzzák, esetleg még pár alátétet is alápakolnak
aztán kidagad az ér az ember homlokán mire behúzza
én csak belső részt pakoltam bele, 300ft volt meg vannak csavaros gumók a végére aztán kész is van
nekem az xt-n is 1 ujjal kényelmesen lehet behúzni a kuplungot.......
csak egy végösszegre lennék kíváncsi, előre is köszi!