azt már én is észre vettem, hogy a japiknak ez a csillag fejű csavar gyártása nem nagyon ment... még teljesen hozzávaló szerszámmal sem lehet nagyon kiszedni, én amikor ilyen szart találok és nem akar kijönni, nekia vágót majd amikor kigyilkoltam belőle igen messzire eldobom az adott példányt, és ha van rá lehetőség imbusszal pótlom.
ennél már csak az orosz (nem tudom ismeritek e a tipust) félgömböjű fejú lapos csavarhúzós csavar a jobb ami már akkor elnyalódik amikor hajtod be, főleg ha egy szintén orosz termékbe hajtod be ahol a menet is jövet
Tegnap összeraktam, gyönyörű kompresszió, miegymás... azt hittem naivan, hogy megúsztam a további bontást. Fordulatban jó is volt, de nem akarta összeszedni magát. Szépen ment alapjáraton, de ha lecsutkáztam megállt. Ha finoman feltornáztam 3000 -ig, aztán ment. Ma szétpakoltam az oldalait. Eddig bontatlan volt (B....a volna meg a rizsaevő a sok beragasztott, puha csillagcsavarhúzós csavarját ). Na mindegy. 16000 van benne és teljesen szét van kopva a kuplung oldali szimering. Annyira, hogy a rugó átesett a karmantyún. Holnap megyek előkaparok valamit, aztán már jó kell legyen .
A belinkelt rtl-es videó már régi. Nem figyelted a benne említett dátumokat? Egyenlőre nincs szó a rendszámozásról, ennyi.
Amúgy én is rosszul írtam. A törvénytervezetet fogadta el az országgyűlés tavaly, nem a törvényt. Viszont itt meg is állt a dolog.
végre lefestődött a váz...
Nekem kellene yamaha dt-re hátsó index
A kuplung felőli főtengely szimeringre gondolsz?
ennél már csak az orosz (nem tudom ismeritek e a tipust) félgömböjű fejú lapos csavarhúzós csavar a jobb ami már akkor elnyalódik amikor hajtod be, főleg ha egy szintén orosz termékbe hajtod be ahol a menet is jövet
Amúgy én is rosszul írtam. A törvénytervezetet fogadta el az országgyűlés tavaly, nem a törvényt. Viszont itt meg is állt a dolog.