Sziasztok!
DT 50-es motorostársakhoz lenne egy kérdésem akiknek Minarelli AM blokkjuk van. Ha valakinek van kéznél egy dugattyúja meg tudná kegem mondania méreteit? A dugattyú hosszúságára lennék kívácsi az aljától a felső pereméig és a csapszegnyílás közepétől a felső peremig.
(röviden csak azért kellene mert vettem egy szettet de szerintem nem a blokkba illő dugattyút kaptam, az átmérő tökletes de rövidebb mint kellene)
Előre is köszi a segítséget!
A bovdenok voltak átkötve keresztbe. 6000 nél, ahol nyitni kellett volna neki, bezárta a kifufogónyílást. Mikor visszaesett a fordulat, akkor meg kinyitott. A szervón meg a hengeren is meg van jelölve 1-es meg 2-essel. Ha úgy kötöm be ezt csinálja.
Ajjaj, nehogy belerakd! Ez 4t olaj, a DT pedig 2t motor, ergo 2t olaj kell bele. Amúgy ha jól emlékszem a 10w40 !t olaj mehet a 2t motorba váltóolajnak. javítsatok ki ha tévedek.
Jaja, igaza van az előttem szólóknak 8-10 körül már beszarás szép tükröt lehet venni, újat, amiben idex is van. vidd le azt az árat, mert a feléért sem fogka megvenni senki.
"Ennek jelölés szerint fordítva volt bekötve a powerja" mármint 180°-al elvolt forgatva a hengerben?vagy a power motor vezetékei voltak máshogy?csakmert havernak volt olyan a DT-e hogy egy gombal lehetett szabályozni hogy 6fölé ne pörögjön ha meg kinyomtad a gombot akkor simán pörgött 10fölé.Ez kinti tanuló motor volt és hogy a diákok ne pörgessék.
Most raktam össze egy TDR-t. Az volt a baja, hogy nem akart 6-7 ezer fölé pörögni. Ennek jelölés szerint fordítva volt bekötve a powerja. Így lehet megfolytva gyárilag. Miután kikötöttem simán forogott 10-et. Persze csak harmadikban. Miután lehúztam a hengert találtam egy nagy foshalmazt benne. Már benne az új dugattyú (DT). Megyek befejezem azt próba.
Akkor ez is kilőve, mert meglestem és működik szépen ! Csak majd megnézem járó motornál is hogy muzsikál de az később lesz mert még most rendelem a prox dugót
Hali!
Nem akarom rontani a Businesst, de a nagyvas.hu-n ugyan ez a tükör 2630.-/ Pár. Lehet hogy nincs rajta a Yamaha logo, de most azért 12.000-el többet fizetni... Lehet 2 nap után eldobják a vasat akkor meg annyi a 15.000-nek
Vedd le a power szelep fedelét és nézd meg hogy csekkolásnál valóban mozgatja-e a tányért a bovden. Mert lehet hogy a szervomotor zümmög csak épp nem forgatja a szelepet
Hát szerintem erre magadtól is rájöszz mivel a DT 2 ütemű, ez meg 4 üteműbe való Szerintem ami nem rossz az a Midland, Castrol, Repsol. Én Midland-et használok
Akkor a power tesztnél is beragadna,nem ? Kérdezem. Nem vágom annyira a power működését ,csak engem is érdekellne a dolog, mert valami ilyesmi lehet az én problémám is! olyan mintha menet közben nem nyitna csak 3-4 reznél bedadog és 7 nél nem indúl(amit amit mindenki mond hogy 7-nél mintha megtolná valaki) meg csak killódva pörög fel max 8-ig de ott már minden baja van!
kettőre írtam a 6-8 ezret.......
ha meg mérnök leszel, csak tudsz reálisan gondolkozni, szóval belátod senki sem ad érte 15 ezret....
azért remélem nincs harag........
DT 50-es motorostársakhoz lenne egy kérdésem akiknek Minarelli AM blokkjuk van. Ha valakinek van kéznél egy dugattyúja meg tudná kegem mondania méreteit? A dugattyú hosszúságára lennék kívácsi az aljától a felső pereméig és a csapszegnyílás közepétől a felső peremig.
(röviden csak azért kellene mert vettem egy szettet de szerintem nem a blokkba illő dugattyút kaptam, az átmérő tökletes de rövidebb mint kellene)
Előre is köszi a segítséget!